Spring naar inhoud

- - - - -

De Smitten Kitties in de Bib ;)

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#46 Geplaatst 31 augustus 2010 - 11:23

leuke foto's :thumb: Heel mooi gemaakt !!
Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:00

Superfoto's! :thumb: :thumb:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 05 september 2010 - 19:22

PRACHTIG!!! :love: :love: :love:
ik wil het bruintje!!!!!
maar het is niet meer vrij zeker???

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#49 Geplaatst 05 september 2010 - 19:27

MarieDufoor zei:

PRACHTIG!!! :love: :love: :love:
ik wil het bruintje!!!!!
maar het is niet meer vrij zeker???

Haha, iedereen wilt dat bruintje! Maar dat bruintje is echt al gereserveerd van zodra ze droog was na de bevalling. De nieuwe eigenaar was eensklaps verliefd op haar! In tussentijd hebben al heel wat mensen het bruintje (chocolade is het trouwens ;) ) proberen los te peuteren, maar helaas (of nee: Hoera!) ze heeft dus al een superleuke thuis gevonden 8)

Echter sluit ik niet uit dat de toekomst ons mss nog veel meer chocolade kittens zal brengen, want dat is en blijft een van mijn favoriete kleuren ;)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#50 Geplaatst 05 september 2010 - 22:08

:jump:  :jump: Ons chocolate poppemieke is onbetaalbaar! Dat was ook liefde op het eerste zicht :love: .

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 05 september 2010 - 23:15

Smitten Kitten zei:

Haha, iedereen wilt dat bruintje! Maar dat bruintje is echt al gereserveerd van zodra ze droog was na de bevalling. De nieuwe eigenaar was eensklaps verliefd op haar! In tussentijd hebben al heel wat mensen het bruintje (chocolade is het trouwens ;) ) proberen los te peuteren, maar helaas (of nee: Hoera!) ze heeft dus al een superleuke thuis gevonden 8)

Echter sluit ik niet uit dat de toekomst ons mss nog veel meer chocolade kittens zal brengen, want dat is en blijft een van mijn favoriete kleuren ;)

oooooooh jammer :cry:
ik dacht dat chocolade eigenlijk veel donkerder was...
maar echt, hééééééél mooie kittens!

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#52 Geplaatst 05 september 2010 - 23:42

Gewoon schitterend!

Guest_Maya_*
Guest_Maya_*

#53 Geplaatst 06 september 2010 - 09:29

Hihi, wat mooi, dat is dan fotoshoot en karaktertest in-één... Met de chrono: hoe snel vindt kitten het touwtje - hoe lang blijft kitten zitten op boek - hoeveel foto's kan ik nemen voordat kitten uit beeld is - ...

Ze zien eruit om op te vreten :heart:

(How to train your cat owner in just 3 minutes a day, 3 dan nog ipv 10, schitterend :LOL: )

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 06 september 2010 - 09:52

Prachtig!!!!
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#55 Geplaatst 06 september 2010 - 10:17

MarieDufoor zei:

oooooooh jammer :cry:
ik dacht dat chocolade eigenlijk veel donkerder was...
maar echt, hééééééél mooie kittens!

Madame Dido is wel echt heel licht van kleur hoor! Choc heb je in veel schakeringen. Heb zelfs al wat mailtjes van fokkers gekregen om te vragen of ze geen cinnamon was. (maar nee, hoor, zo ziet haar neusleertje en pootjes er echt niet uit ;) )

Grappige is dat ik toen Dido eruit floepte nog zei "Laps, die is echt heel slecht getekend zeg! Die krijgen we nooit verkocht!" :ha

Maar blijkbaar vallen de mensen net op haar grappige kleurverdeling, haar eigenwijze snoet en haar guitige oogjes. Van karakter is ze ook echt geweldig hoor! De grootste deugeniet die we hier ooit al hebben gehad :goofy:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#56 Geplaatst 06 september 2010 - 10:18

Maya zei:

Hihi, wat mooi, dat is dan fotoshoot en karaktertest in-één... Met de chrono: hoe snel vindt kitten het touwtje - hoe lang blijft kitten zitten op boek - hoeveel foto's kan ik nemen voordat kitten uit beeld is - ...

Ze zien eruit om op te vreten :heart:

(How to train your cat owner in just 3 minutes a day, 3 dan nog ipv 10, schitterend :LOL: )

Hihi, gelukkig zijn mijn kittens wel wat gewoon en blijven die nog redelijk goed zitten en doen ze eigenlijk wel redelijk goed wat ik vraag van hen 8)

Maar snel afdrukken is wel cruciaal!