Spring naar inhoud

- - - - -

chanel en armani,update

• Log in om te reageren
72 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 30 augustus 2010 - 13:46

vandaag om half 1 heeft annick de 2 kleintjes gebracht die ze gevonden had langs de kant van het bos, ze kon er niet voor blijven zorgen ivm haar werk, dus heb ik de schatjes overgenomen, ik denk dat ze 1.5 week oud zijn, ze zijn superklein maar drinken goed van het flesje, ze hebben dan net om half 1 hier hun eerste flesje gehad en slapen nu, ik weet niet of het gaat lukken om ze bij de mampoes te leggen, want die blaast er nog naar, en de andere kittens zijn ook wat te groot volgens mij, ik ben bang dat ze ze zullen platdrukken, ik vind het geweldig om weer kleintjes met de papfles groot te brengen, het is een rosje en een grijs tijgertje

Bewerkt door tijgertje75, 13 september 2010 - 13:45.

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#2 Geplaatst 30 augustus 2010 - 14:06

:flower: Super dat je die kleintjes wil helpen. Wij duimen ervoor dat ze goed vooruitgaan. :thumb: :duim: :thumb:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 30 augustus 2010 - 14:43

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:22

kleintjes hebben net hun derde flesje gehad voor vandaag, ze eten gemiddeld 8ml à 10 ml per keer, ik ben net een warmtedekentje gaan kopen dan heb ik er zelf ook eindelijk ééntje, en nu slapen ze, ik ben al elke 5 min gaan kijken of ze het wel warm genoeg hebben en niet miauwen en weet ik veel wat nog, ze bij de mamapoes leggen lukt niet, die blaast ernaar

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#5 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:27

:dancer: :dancer: Ach , jij bent toch grote mamapoes, als het niet zou lukken met je andere mamapoes! Super dat ze zo goed eten, het zijn survivors denk ik !! Ik had van Yv zo een tvdekentje gekregen toen lartae zo klein was, dat was zalig voor ons tweetjes toen O:) Lartae lekker warm en ik ook ;) Maar zo een echt warmtedekentje , mmmmmmmm!!! :heart: :heart:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#6 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:28

Echt super, dat ook deze kleintjes weer bij jou terecht kunnen! :flower:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#7 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:29

een fotootje zou helpen een beeld te vormen van die kittens ... die beestjes hebben ontzettend veel geluk gegehad. Snel gevonden door iemand die het goede voorheeft met dieren. Opgevangen door iemand als jij ...
Warmtekussentje ? Hoe kom je er op ? Wij duimen mee voor een spoedige opgroei !
Veel plezier :heart:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:39

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:42

YvVanRoyen zei:

een fotootje zou helpen een beeld te vormen van die kittens ... die beestjes hebben ontzettend veel geluk gegehad. Snel gevonden door iemand die het goede voorheeft met dieren. Opgevangen door iemand als jij ...
Warmtekussentje ? Hoe kom je er op ? Wij duimen mee voor een spoedige opgroei !
Veel plezier :heart:

heb net foto gezet, is niet zo duidelijk, maar ze slapen nu eindelijk dus laat ik ze effe doen, de mevrouw die met mij samen de poezenopvang doet heeft dat ook, is eigenlijk een electrisch hoofdkussen voor mensen, maar is perfect voor kleine katjes, het ding heeft drie warmtestanden en kost maar 20 euro, zo ben ik ook op het idee gekomen,ik vind het handiger dan een warmtelamp, en de kittens vinden het superlekker, wij vinden een electrischdeken ook lekker als het koud is hè, is eigenlijk het zelfde principe alleen ligen ze erop ipv eronder, je ziet het op de foto, het onderste rode dekentje is het kussen en de rode rand eromheen is het deken dat ik van annick heb mogen houden, wat ik heel lief vind van haar

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#10 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:47

Wat ben je toch een lieverd :) :) :)

Ook hier wordt voor de mooie kleine hummeltjes geduimd :heart: :love3: :heart:

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 30 augustus 2010 - 16:58

veel succes met het grootbrengen van de kittens :d

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 30 augustus 2010 - 17:05

doeme, heb zelfs petatten laten aanbranden, omdat ik foto's aan het maken was :p

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#13 Geplaatst 30 augustus 2010 - 17:06

tijgertje75 zei:

doeme, heb zelfs petatten laten aanbranden, omdat ik foto's aan het maken was :p

Aangebrand of halfgaar
hou je mond en eet maar ;)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 30 augustus 2010 - 17:25

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten