Spring naar inhoud

- - - - -

chanel en armani,update

• Log in om te reageren
72 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#31 Geplaatst 30 augustus 2010 - 19:19

:r :r :gek: Wat is me dat nu??? Begrijpen wie begrijpen kan :catscratchhead Jijzelf weet toch wat je kan en hoeveel plaats er is,....! Of gaat het omdat zowel luna als deze kittens niet via hun zijn gegaan??? pfff sommige instanties :evil: Hebben gisteren met rondbellen ook enkele keren raar opgekeken van sommige reacties, zullen een slechte dag hebben zeker O:) Ik dacht dat opvang nog steeds vrijwillig was. Ach trek het je niet aan, ze zullen wel binnen de kortste keren terug aan je deur staan :love3:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 30 augustus 2010 - 19:27

:censored: :censored:
Trek het je idd niet aan!
Jij weet wat je aankan en hoeveel!
Maar dat noemen ze stank voor dank :trance:
Gelukkig krijg je van je opvangertjes veeeeeeel meeeeer terug! :love: :hart:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 30 augustus 2010 - 19:38

is idd omdat het niet via hun ging, ik mag op mijzelf geen katten of kittens binnenhalen, dan zoek ik zelf wel baasjes voor hun :p , heb dit vroeger ook gedaan met de kittens van tijgertje en die hebben ook allemaal een goed huisje gevonden :p

sorry hoor, ben effe redelijk :r , mogen alleen kittens zijn van balen of mol, :gek:
als ik morgen hulp nodig heb ben ik ook blij als ik die krijg al komt die voor mijn part van china :catcurs :catcurs

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#34 Geplaatst 30 augustus 2010 - 19:41

wat een zever! Je hebt groot gelijk!!! :duim:

Guest_Margot_*
Guest_Margot_*

#35 Geplaatst 30 augustus 2010 - 19:51

Proficiat met je kittens!!
Ze zien er zo schattig uit :love3:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#36 Geplaatst 30 augustus 2010 - 20:03

Euh ??? Nooit gehoord zoiets ! Je bent toch vrij in je huis te laten wie of wat jij wil ?
Jij staat toch niet in dienstverband ? Te veel, te veel, wat is dat te veel ? Hoeveel m² moet je uittrekken per kat ? Je zou er :censored: :censored: van krijgen. Doet een mens al eens iets om goed te doen. Je moet trouwens op een zondagavond eens proberen een asiel of een opvangcentrum te contacteren. Geen antwoord, antwoordapparaat, afwijzen, doorverwijzen, ... en uiteindelijk via KS een oplossing vinden !
Gelukkig zijn er nog mensen met een hart voor dieren.
Die katjes nadien plaatsen ? No problem : je houdt ze gewoon ! LOL ! :p
Gewoon niets van aantrekken en jouw ding doen. Doen waar jij je goed bij voelt !
En geloof ons maar, je bent super.
Fantastisch dat je al die beestjes een kans geeft op een beter leven ! :heart:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 30 augustus 2010 - 20:12

bedankt voor jullie lieve berichtjes, de drie witjes die ik hier in het begin gehad heb was ook een probleem want die kwamen van geel en daar zorgen zij niet voor, dus die moeten dan maar gewoon doodgaan of wat :r

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#38 Geplaatst 30 augustus 2010 - 20:21

elk kitten dat in nood is verdiend het toch om opgevangen te worden zeker????
niets van aan trekken het is jouw huis en jouw tijd die je met liefde aan de ukkjes geeft :hug:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#39 Geplaatst 30 augustus 2010 - 20:35

Herkenning :evil: :evil: :evil:

In het grijze verleden ving ik katten/kittens op voor stichting K-zorg (bewust de naam niet voluit gezet)
Op een avond gaat de bel er was een ziek katje dat in de goot lag en ik stond en sta bekend als kattenvrouwtje met wat steekjes los dat noodlijdende katten opneemt. HEt katje nam ik dus op envolgens M. W. die in het bestuur van K-Zorg zat was ik daarom een CONCURENT..... Verjuu het gaat niet om eer of stichting of vereniging het gaat om de KATTEN. Om de trammelant die volgde op de opname van het katje en de eis het diertje weer op straat te pleuren ben ik gestopt met de samenwerking.....

Wordt weer boos als ik eraan terugdenk :evil:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 30 augustus 2010 - 20:50

Sihirci zei:

Herkenning :evil: :evil: :evil:

In het grijze verleden ving ik katten/kittens op voor stichting K-zorg (bewust de naam niet voluit gezet)
Op een avond gaat de bel er was een ziek katje dat in de goot lag en ik stond en sta bekend als kattenvrouwtje met wat steekjes los dat noodlijdende katten opneemt. HEt katje nam ik dus op envolgens M. W. die in het bestuur van K-Zorg zat was ik daarom een CONCURENT..... Verjuu het gaat niet om eer of stichting of vereniging het gaat om de KATTEN. Om de trammelant die volgde op de opname van het katje en de eis het diertje weer op straat te pleuren ben ik gestopt met de samenwerking.....

Wordt weer boos als ik eraan terugdenk :evil:

ik snap je volledig, ben er ook al over aan het denken om ermee op te houden en gewoon af en toe en via hier als het nodig is een katje op te vangen

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#41 Geplaatst 30 augustus 2010 - 21:09

tijgertje75 zei:

ik snap je volledig, ben er ook al over aan het denken om ermee op te houden en gewoon af en toe en via hier als het nodig is een katje op te vangen

Ook nog even melden dat ik me later vaak heb afgevraagd of ik meer kattenhad kunnen helpen als de samenwerking niet verbroken zou zijn. Natuurlijk hadden we toen nog geen i-net.

Guest_balto_*
Guest_balto_*

#42 Geplaatst 30 augustus 2010 - 21:16

Ze zouden moeten blij zijn met iemand als jij met zo een groot hart .
En tijgertje ze zien er heel schatig uit ze :d

Groetjes Annick &Kurt

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#43 Geplaatst 30 augustus 2010 - 21:27

:s :s :s

poesie
poesie
  • 2.119 berichten
  • 6 katten

#44 Geplaatst 30 augustus 2010 - 22:34

:love: :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#45 Geplaatst 31 augustus 2010 - 08:33

Het is toch verdorie met alle verenigingen het zelfde oweee als je durft de concurentie in nood tehelpen :censored: :censored: :censored: :censored:

Baby mentaliteit noem ik dat :p :p