Spring naar inhoud

- - - - -

Winden laten

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Jana_23
Jana_23
  • 3.352 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 31 augustus 2010 - 08:53

Fepke zei:

Het klinkt misschien raar maar , het komt regelmatig voor dat onze poes +- 12 weken oud nog al fel riekt , kan het zijn dat ze winden laat , of doet ze dat misschien om haar terrein af te bakenen ?

WIj hebben hier een katertje van ongeveer 13 weken,
en ook hij kent iets van windjes laten :misselijk:

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#17 Geplaatst 31 augustus 2010 - 08:58

Waarschijnlijk zal hij het wel doen zoals elk levend wezen,maar ik heb toch nog niks gemerkt.Godzijdank :d

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 01 september 2010 - 14:11

Ik ruik ze hier echt nooit, alleen de hond kan er af en toe wat van. (als hij vette vleessoorten heeft gegeten zoals bijvoorbeeld geit)
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 02 september 2010 - 19:57

:d Ik ken het probleem, toen ik eens met Oliver in de auto onderweg was rook ik ook plots iets en het bleef maar rieken dus men moeder en ik dachten echt dat hij zich niet had kunnen inhouden en in zijn transportbox naar toilet was gegaan. We zijn dan uiteindelijk gestopt aan een parking en vonden niets terug, bleek het dus een ferme scheet te zijn geweest, en dan van zo'n klein beestje!

Onze DA heeft toen gezegd dat we hem best eens zoude ontwormen, want dat het daardoor zou kunnen komen dat hij scheten liet, we hebben dat gedaan en sindsdien heb ik niets meer gemerkt, maar dat kan ook zijn omdat we nu minder samen zijn dan vroeger.

Geplaatste afbeelding

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#20 Geplaatst 02 september 2010 - 20:03

dat zal wel niet alleen aan mogelijke wormen liggen...ook al zijn de onze net ontwormd, toch blijven die soms scheten laten. Met alle gevolgen vandien. :oops:
volgens mij komt het als ze natvoer gegeten hebben, als ze een zakje kregen durven ze het al 's meer doen.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 02 september 2010 - 20:05

ik heb de slappe lach van al de verhaaltjes hier :d :d :d

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#22 Geplaatst 02 september 2010 - 20:07

ja ik ook. Grappige dinges. Ik vind het zelfs grappig als ik één van mijn katten zoiets zien 'doen' heb. Zo komiek. :LOL:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 02 september 2010 - 20:10

moet wel zeggen de verhaaltjes komen me bekend voor met onze hondjes maar ons minneke heeft nog nooit een windje gelaten en Moby ook nog niet tot hier toe. Niet te luid roepen natuurlijk ;)

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#24 Geplaatst 02 september 2010 - 20:15

Ze kunnen zeker en vast eens een windje laten.
En ze kunnen even hard stinken als een mens die een stinkscheet laat :d

Heb ooit eens een poes gehad die erg goed was in het laten van windjes en dan vooral als ze ontspannen bij je op schoot lag :misselijk:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 02 september 2010 - 20:45

En nu efkens terug serieus ;) : het kan toch veel te maken hebben met het soort voeding dat ze krijgen?

Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 03 september 2010 - 20:12

amai! en wij de hond maar steeds de schuld geven! die poezels toch..... :twisted:

Bewerkt door t07037, 03 september 2010 - 20:12.

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#27 Geplaatst 13 september 2010 - 20:39

Oh god!
Dexter heeft gisteren een scheet gelaten in't gezicht van m'n vriend, was ff grappig.. maar man dat stinkt! :goofy: