Spring naar inhoud

- - - - -

Hulp gevraagd om een foto te bewerken...

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Fieke
Fieke
  • 3.133 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:35

Ik ben niet zo handig met computers en zeker niet met paint, fotoshop e.d. Vandaar dat ik jullie hulp vraag...
Mijn moeder wordt 60 in het najaar en ze krijgt een verrassingsfeestje. Zaal is geregeld, eten en drinken ook, gastenlijst is klaar.
Nu wil ik graag een foto van haar op de uitnodiging zetten (dat kan ik zelf printen, dat is geen probleem) maar ik heb problemen met het selecteren van de foto.
Ik heb een mooie foto van haar waarop ze het dochtertje van mijn vriendin op schoot heeft en nu wil ik enkel haar gezicht 'uit die foto halen'... en dan begint de miserie... Ofwel staat enkel haar kapsel en haar voorhoofd er op, ofwel haar gezicht zonder kin en kapsel. Ik slaag er niet in om haar gezicht te selecteren, als ik die foto open is die groter dan mijn computerscherm en ik kan haar gezicht niet selecteren... Met andere woorden :help:
Als er iemand mij eventjes zou kunnen helpen....

Bewerkt door Fieke, 31 augustus 2010 - 12:52.
Reden van bewerken: typfout, foei!

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:37

Stuur de foto anders even door, ik zal zien wat ik kan doen ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#3 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:41

Ik wil je ook wel helpen :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:47

Fieke zei:

Ik ben niet zo handig met computers en zeker niet met paint, fotoshop e.d. Vandaar dat ik julli hulp vraag...
Mijn moeder wordt 60 in het najaar en ze krijgt een verrassingsfeestje. Zaal is geregeld, eten en drinken ook, gastenlijst is klaar.
Nu wil ik graag een foto van haar op de uitnodiging zetten (dat kan ik zelf printen, dat is geen probleem) maar ik heb problemen met het selecteren van de foto.
Ik heb een mooie foto van haar waarop ze het dochtertje van mijn vriendin op schoot heeft en nu wil ik enkel haar gezicht 'uit die foto halen'... en dan begint de miserie... Ofwel staat enkel haar kapsel en haar voorhoofd er op, ofwel haar gezicht zonder kin en kapsel. Ik slaag er niet in om haar gezicht te selecteren, als ik die foto open is die groter dan mijn computerscherm en ik kan haar gezicht niet selecteren... Met andere woorden :help:
Als er iemand mij eventjes zou kunnen helpen....

:ha . Sorry, maar ik vind het wel grappig :mrgreen:
Karolien is daar volgens mij ook wel handig in, anders haar een pb'tje sturen?

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.133 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:50

Jess zei:

Zeg! Zal het zo wat gaan? Mij zo uitlachen :lachen: :lachen: :lachen:
Pfff... ik en computers, zal nooit goed samengaan... en ik heb een nieuwe laptop nodig. Het schijnt dat de mijne hoogbejaard is (hij wordt 9 eind dit jaar... :oops: )
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:50

Jess zei:

:ha ik ging net zeggen dat ik ook wel wil helpen! Maar kan er wel ten vroegste vanavond naar kijken, want op mijn werk heb ik helaas geen proggies om foto's te bewerken... Dus als je liever hebt dat het al sneller gebeurt, dan kun je ook altijd iemand van de andere bereidwilligen aanspreken! :)
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 31 augustus 2010 - 12:52

*Ik wil je ook wel helpen, als het neerkomt op uitknippen probeer ik zo perfect mogelijk te zijn. Kan er echt niet tegen dat er hoekige stukken bij zitten, dan gebruik ik nog liever een andere foto, ben op dat vlak wel perfectionistisch :)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: