Spring naar inhoud

- - - - -

Meisje werpt puppy's in rivier

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#46 Geplaatst 01 september 2010 - 19:06

Sarah* zei:

Zou toch nooit zoiets moeten zien, want denk dat de persoon in kwestie een kopje kleiner gemaakt zal worden.

Onbegrijpelijk hoe iemand een dier kan mishandelen en dan nog hulpeloze pups.

Als je ze niet wilt, zorg dan dat je hond niet zwanger wordt.

volledig mee eens!!! :r

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 01 september 2010 - 19:33

:wall: :censored: :catcurs :catcurs :catcurs
Geplaatste afbeelding

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 01 september 2010 - 20:02

Dat is niet eens het ergste, als je de commentaren leest die op het artikel gepost zijn, bijvoorbeeld:

wat ik denk en meer, Meer
Ocharme die puppies en daarom moet die jonge vrouw maar dood of wat.?Sommige asociale hier stellen een dieren leven boven een mensen leven.Jullie zijn ziek in jullie kop ,ga jullie beesten nog maar wat kussen (beukes)!

Ze moet inderdaad niet sterven, maar een soms zou oog om oog, tand om tand toch nog een erg mooi rechtsysteem zijn...

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#49 Geplaatst 01 september 2010 - 21:17

Thundernimf zei:

Dat is niet eens het ergste, als je de commentaren leest die op het artikel gepost zijn, bijvoorbeeld:

wat ik denk en meer, Meer
Ocharme die puppies en daarom moet die jonge vrouw maar dood of wat.?Sommige asociale hier stellen een dieren leven boven een mensen leven.Jullie zijn ziek in jullie kop ,ga jullie beesten nog maar wat kussen (beukes)!

Ze moet inderdaad niet sterven, maar een soms zou oog om oog, tand om tand toch nog een erg mooi rechtsysteem zijn...

Dus jij vindt dat wat wij zeggen maar waarschijnelijk niet zouden doen (als je dat ziet stop je haar zeker? Door bijvoorbeeld een pak rammeling te geven...) erger is dan het doden van puppy door ze in een rivier te gooien... :catscratchhead

Wie is er dan niet goed in zijn hoofd?

En wat voor taalgebruik is dat eigenlijk???

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#50 Geplaatst 01 september 2010 - 21:25

Het is een citaat van iemand op het artikel (onder het artikel op de website ;) )

Mijn mening is dat oog om oog, tand om tand een mooie straf voor haar zou kunnen zijn ;)

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#51 Geplaatst 01 september 2010 - 21:26

Thundernimf zei:

citaat: wat ik denk en meer, Meer

Zo is het inderdaad wat duidelijker misschien? :p

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#52 Geplaatst 01 september 2010 - 21:27

Thundernimf zei:

Het is een citaat van iemand op het artikel (onder het artikel op de website ;) )

Mijn mening is dat oog om oog, tand om tand een mooie straf voor haar zou kunnen zijn ;)

Ah owké sorry.
Maar omdat er stond wat ik denk
dacht ik dat het jou mening was...

Ja oog om oog tand om tand zou fantastisch zijn ;)

Guest_bramiewamie8_*
Guest_bramiewamie8_*

#53 Geplaatst 01 september 2010 - 21:27

Thundernimf zei:

Zo is het inderdaad wat duidelijker misschien? :p

Ja veel duidelijker :LOL:

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#54 Geplaatst 01 september 2010 - 21:32

;) Dus zoals ik al zei (of wou bedoelen in ieder geval), ik vind het schandalig dat er dan nog zo'n reactie op de dierenmishandeling volgt. Het meisje moet niet dood, dat is een brug te ver, maar ze mag wel op een pijnlijke manier gestraft worden. Natuurlijk gaat dat niet gebeuren, maar hoop doet leven.

Guest_patricia_*
Guest_patricia_*

#55 Geplaatst 03 september 2010 - 11:41

heb net het filmpje gekeken.... ongelooflijk :trance: :trance:

had t misschien beter niet kunnen doen..
ik zit hier te huilen voor de pups, en vol agressie tegen die ... wijf!!

ik zal niet voor me eigen instaan als ik zoiets zie gebeuren.... met dat soort mensen moet het eens afgelopen zijn!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 03 september 2010 - 17:51

bramiewamie8 zei:

Ja oog om oog tand om tand zou fantastisch zijn ;)
Probleem is dat de rivier niet zo diep is en dat zij mssn wel kan zwemmen :r

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 03 september 2010 - 18:02

is ze nog niet gevonden? vaak vindt men tegenwoordig die mense nwel rap.

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 03 september 2010 - 18:04

jeetje: ik vind erover:

According to threads on 4chan and reddit(Geplaatste afbeelding) [Warning: Strong language is used in the thread], the footage was filmed by the girl’s brother, who uploaded the video to According to threads on 4chan and reddit(Geplaatste afbeelding) [Warning: Strong language is used in the thread], the footage was filmed by the girl’s brother, who uploaded the video to YouTube(Geplaatste afbeelding), but soon removed it. Faced with threats from 4chan, a person identifying himself as the girl’s brother asked for help on the forum section of Croatian gaming site HCL.hr, arguing that these were stray puppies and that they had to do it to “protect their health.”YouTube(Geplaatste afbeelding), but soon removed it. Faced with threats from 4chan, a person identifying himself as the girl’s brother asked for help on the forum section of Croatian gaming site HCL.hr, arguing that these were stray puppies and that they had to do it to “protect their health.”
op Video of Girl Throwing Puppies in a River Causes Social Media Uproar

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#59 Geplaatst 03 september 2010 - 18:08

ze hebben haar!!!!!

Puppy drowning girl found by police in Bosnia | Metro.co.uk

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 03 september 2010 - 18:27

Hoorde het ook net!!!!
SUPER!!!!! Da ze haar maar is goed laten afzien!!!!!!