Spring naar inhoud

- - - - -

Buurmeisje

• Log in om te reageren
120 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#106 Geplaatst 12 september 2010 - 18:10

Isabel zei:

Een heel dikke pluim voor jou hoor Sihirci. :hug: :hug: Zoals jouw moeten er meer mensen zijn....mensen met een echt goed hart.
Hopelijk komt alles nu nog in orde voor het meisje en neemt ze geen beslissing waar ze spijt gaat van krijgen. En hopelijk staan haar ouders ten volle achter haar beslissing. Hou ons op de hoogte é. :)

Als ik meer hoor zal ik het zeker meteen melden ;)

De ouders hebben beloofd haar beslissing wat deze ook zal zijn te respecteren en achter haar te staan. De donderpreek die ik van de vader had verwacht is uitgebleven en moeder is zoals ik al verwachtte een echte moeder die alleen het geluk van haar kind wil. Ik heb er alle vertrouwen in dat de pap en mam hun woord zullen naleven en stilletjes wel opa en oma willen worden :d

Zelf heb ik niet meer gedaan dan ik zou hopen dat iemand anders voor mij zou doen. Als ongehuwde alleenstaande moeder ken ik de problemen en afwijzing veel te goed.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#107 Geplaatst 12 september 2010 - 18:59

Wat goed dat t zo afgelopen is. Nu weet ze ineens wat vlees dat ze in haar kuip had .
Dat heb je supergoed aangepakt Sihirci, een dikke proficiat :hug:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#108 Geplaatst 12 september 2010 - 19:08

Dank je wel Alaantje :d

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#109 Geplaatst 12 september 2010 - 19:10

Fantastisch!!! Ik ben zo blij met dit resultaat en zoals gezegd, laat het meisje de proef op de som nemen (ga tegen hem in) en ze zal zien wat een klootz*k ze heeft. Voor iedereen beter zo :d Goed gedaab Sihirci ;d

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#110 Geplaatst 12 september 2010 - 19:18

Thundernimf zei:

Fantastisch!!! Ik ben zo blij met dit resultaat en zoals gezegd, laat het meisje de proef op de som nemen (ga tegen hem in) en ze zal zien wat een klootz*k ze heeft. Voor iedereen beter zo :d Goed gedaab Sihirci ;d

Dank je wel!

De omstandigheden waren nu zo dat ik het handvat wel moest grijpen ;) Ben nu ze hier geweest is ook onverdeeld blij :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 12 september 2010 - 19:34

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#112 Geplaatst 12 september 2010 - 19:38

Wat een geweldig einde! :d En een nieuw begin voor haar en haar ouders :) . Ben blij voor haar dat de ouders op een mooie manier hebben gereageerd.

Je hebt dit meisje enorm enorm veel geholpen. Haar bijgestaan in een moeilijke levensles die haar alleen maar gaat helpen in de toekomst. Vanaf het moment dat ze HEM een plaatsje gaat kunnen geven, zal het al een stuk beter gaan.

Echt, Sihirci, in een maatschappij dat zoveel mensen op zichzelf beginnen te leven en wegkijken als ze miserie zien, ben  jij toch wel een diamant die er bovenuit schittert :LOL:

Knap, heb heel veel respect voor je. Rust nu maar goed uit dat je je emotionele batterijen wat kan opladen :)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 12 september 2010 - 19:42

Lara_SGC zei:

Wat een geweldig einde! :d En een nieuw begin voor haar en haar ouders :) . Ben blij voor haar dat de ouders op een mooie manier hebben gereageerd.

Je hebt dit meisje enorm enorm veel geholpen. Haar bijgestaan in een moeilijke levensles die haar alleen maar gaat helpen in de toekomst. Vanaf het moment dat ze HEM een plaatsje gaat kunnen geven, zal het al een stuk beter gaan.

Echt, Sihirci, in een maatschappij dat zoveel mensen op zichzelf beginnen te leven en wegkijken als ze miserie zien, ben jij toch wel een diamant die er bovenuit schittert :LOL:

Knap, heb heel veel respect voor je. Rust nu maar goed uit dat je je emotionele batterijen wat kan opladen :)

Daar sluit ik me nu echt eens helemaal bij aan!  Knap gedaan hoor!  Mensen zoals jij zouden er meer moeten zijn :LOL:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#114 Geplaatst 12 september 2010 - 19:43

Lara_SGC zei:

Echt, Sihirci, in een maatschappij dat zoveel mensen op zichzelf beginnen te leven en wegkijken als ze miserie zien, ben  jij toch wel een diamant die er bovenuit schittert :LOL:

Dank je wel voor de mooie complimenten, maar ik vind het echt niet meer dan normaal er voor iemand te zijn die in de prut zit, zo ben ik opgevoed en zou niet anders willen of kunnen. Zeker met iets als dit waar ik zoveel herken en wat me laat terugdenken aan de tijd toen ik me zooo enorm verloren voelde.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#115 Geplaatst 12 september 2010 - 20:38

veerlevs zei:

Daar sluit ik me nu echt eens helemaal bij aan! Knap gedaan hoor! Mensen zoals jij zouden er meer moeten zijn :LOL:

Ik beaam dit ook voor de volle 100%!! Bedankt in naam van dat meisje, Sihirsi!!!! :hug:  :hug:  :hug:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#116 Geplaatst 12 september 2010 - 20:47

veerlevs zei:

Daar sluit ik me nu echt eens helemaal bij aan!  Knap gedaan hoor!  Mensen zoals jij zouden er meer moeten zijn :LOL:

Dank je wel :LOL:

Geloof me ik ben niet altijd lief en aardig hoor, als ik het op de heupen heb kan ik een echt loeder zijn :d

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#117 Geplaatst 12 september 2010 - 20:50

Lut zei:

Ik beaam dit ook voor de volle 100%!! Bedankt in naam van dat meisje, Sihirsi!!!! :hug:  :hug:  :hug:

:) :) :)

Ik ben zoooo blij dat de ouders prima reageerden en het meiske nu kan en mag praten met allen die op haar pad komen ;) Zo kan ze tot een weloverwogen besluit komen :d

Guest_Whisky-en-Bruce_*
Guest_Whisky-en-Bruce_*

#118 Geplaatst 12 september 2010 - 21:13

Het is heel goed dat ze nu de beslissing vanuit haar zelf kan nemen, ik kan me heel goed voorstellen hoe belangrijk dat is.
Stel je voor dat je een beslissing onder druk moet nemen, en je hebt er achteraf spijt van :(

Ik zat zelf ooit in een soortgelijke situatie, ik was zwanger op m'n 19de en werd toen heel erg onder druk gezet. Uiteindelijk ben ik mijn eigen gevoel gevolgd, en heb op m'n 20ste een mooie zoon op de wereld gezet, en er is er later nog eentje gevolgd.
Ik ben nu alleenstaande moeder van m'n twee zonen, en sta nog steeds helemaal achter de beslissingen die ik toen heb genomen.

Ik wou dat ik toen iemand zoals jou had gehad, het moet heel fijn voor je buurmeisje zijn dat ze iemand heeft waar ze mee kan praten, en dat haar ouders het accepteren :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#119 Geplaatst 12 september 2010 - 21:29

Whisky-en-Bruce zei:

Het is heel goed dat ze nu de beslissing vanuit haar zelf kan nemen, ik kan me heel goed voorstellen hoe belangrijk dat is.
Stel je voor dat je een beslissing onder druk moet nemen, en je hebt er achteraf spijt van :(

Ik zat zelf ooit in een soortgelijke situatie, ik was zwanger op m'n 19de en werd toen heel erg onder druk gezet. Uiteindelijk ben ik mijn eigen gevoel gevolgd, en heb op m'n 20ste een mooie zoon op de wereld gezet, en er is er later nog eentje gevolgd.
Ik ben nu alleenstaande moeder van m'n twee zonen, en sta nog steeds helemaal achter de beslissingen die ik toen heb genomen.

Ik wou dat ik toen iemand zoals jou had gehad, het moet heel fijn voor je buurmeisje zijn dat ze iemand heeft waar ze mee kan praten, en dat haar ouders het accepteren :)

Opnieuw besef ik plots dat ik wel mazzel had dat abortus in 1970 nog niet gelegaliseerd was en er dus wel verzet maar geen dwang was om de zwangerschap te onderbreken.

De mogelijkheden van heden kunnen zoveel mooier zijn als er maar geen druk wordt uitgeoefend en de eigen keus in de waarde wordt gelaten.

Ik probeer er voor het meisje te zijn en te helpen waar mogelijk, gewoon menselijk zijn blijkt veel goed te kunnen doen :d

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#120 Geplaatst 12 september 2010 - 22:18

:hug: dikke knuffel voor jou meid.