Spring naar inhoud

- - - - -

Buurmeisje

• Log in om te reageren
120 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#31 Geplaatst 01 september 2010 - 21:01

mobius zei:

Ocharme dat meisje. Ik zou haar vooral aanraden er over te praten. Misschien dat haar ouders haar met plezier helpen. En een abortus is zeker niet niks dus haar vriend heeft het recht niet om dat te eisen van haar vind ik :evil:

Wij zijn het helemaal eens ;)

ze weet dat ze hier welkom zal zijn met of zonder kindje...

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#32 Geplaatst 02 september 2010 - 08:57

Arm kind! Die venten hè...daar zou ik dus iets van krijgen :niet klaar om vader te worden maar wel om t te maken....grrrr.
Ze moet doen wat ze zelf wil en als ze t kindje wil houden moet ze dat doen. Zo'n verantwoordelijkheid geeft je ook een enorm kracht om verder te gaan, maar die vriend....buitensmijten die zooi!
Gelukkig dat ze op dit moment jou nog heeft maar ik zou als ik haar was toch haar ouders zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#33 Geplaatst 02 september 2010 - 12:56

Ik geloof dat hij er ook bij was toen dat kind verwekt werd hé. Och er lopen zo'n idioten rond hé.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#34 Geplaatst 02 september 2010 - 17:07

Ik blijf me verbazen over hoe weinig er in werkelijkheid veranderd blijkt in 40 jaar. Nog steeds zijn er kerels die alleen denken aan hun zak legen en meisjes/vrouwen die er zo goed als alleen voor staan en dat in deze tijd van vooruitgang en emancipatie.

Over een ruim uur verwacht ik het buurmeisje om samen hun hond uit te laten, hoop dan te horen dat ze haar ouders zal hebben ingelicht...

Guest_temptation_*
Guest_temptation_*

#35 Geplaatst 05 september 2010 - 13:39

Sihirci zei:

Ik blijf me verbazen over hoe weinig er in werkelijkheid veranderd blijkt in 40 jaar. Nog steeds zijn er kerels die alleen denken aan hun zak legen en meisjes/vrouwen die er zo goed als alleen voor staan en dat in deze tijd van vooruitgang en emancipatie.

Over een ruim uur verwacht ik het buurmeisje om samen hun hond uit te laten, hoop dan te horen dat ze haar ouders zal hebben ingelicht...

hey,

Hoe gaat het nu ondertussen met het buurmeisje?

Mannen we ze zullen ze nooit verstaan, zoals ze zeggen een man blijft langer kinds dan een vrouw, en in dit geval is dit wel zo niet?

Ik hoop dat er al vordering is?

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#36 Geplaatst 05 september 2010 - 13:41

ik hoop dat ze haar ouders tijdig inlicht en vriendlief laat gaan.

geef ze maar een knuffel :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#37 Geplaatst 05 september 2010 - 15:48

Het buurmeisje is bezweken onder zijn gladde babbel en zegt nu de zwangerschap te laten onderbreken.

Ze zegt alleen aan zichzelf te hebben gedacht en hoe mooi het zou zijn een kindje te krijgen en hebben maar hij (die vriend) zou worden verstoten door zijn ouders (Marokkaans) en dat er te weinig geld is het kindje te kunnen onderhouden. Haar ouders weten nog steeds nergens van :( Helaas is het niet aan mij hen in te lichten en ik wil ook het vertrouwen dat Nicky in mij heeft niet beschamen.

Heb haar gezegd achter iedere beslissing die zij uit vrije wil maakt te staan en dat als ze ook maar enige twijfel heeft eerst met haar ouders en/of mij en de arts in gesprek kan gaan om te voorkomen dat ze later spijt zou krijgen.

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#38 Geplaatst 05 september 2010 - 17:21

Juist ja, en volgende maand is de verkering over en heeft ze spijt van haar (opgelegde) beslissing om abortus te laten doen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#39 Geplaatst 05 september 2010 - 17:22

Daar ben ik ook bang voor, maar wat kan ik doen??? Iedere tip is meer dan welkom!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#40 Geplaatst 05 september 2010 - 17:25

"vriendlief" een schop geven onder zijn achterwerk tot aan de maan ... :censored: :censored:
ouders inlichten en bespreken wat en hoe ... :censored: :censored: :censored:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#41 Geplaatst 05 september 2010 - 17:27

YvVanRoyen zei:

"vriendlief" een schop geven onder zijn achterwerk tot aan de maan ... :censored: :censored:
ouders inlichten en bespreken wat en hoe ... :censored: :censored: :censored:

Maar kan en mag ik dit wel doen??? De neiging heb ik echt wel maar vind het eigenlijk misbruik maken van haar vertrouwen.

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#42 Geplaatst 05 september 2010 - 17:54

Sihirci zei:

Daar ben ik ook bang voor, maar wat kan ik doen??? Iedere tip is meer dan welkom!

Een dochter van mijn neef heeft hetzelfde voor gehad. Marokaanse vriend dreigde haar met; als je het niet laat weghalen ga ik bij je weg.
Abortus laten doen en vriend ging toch weg.

Zeer vervelende situatie voor jou, ik begrijp je gevoelens heel goed :hug:

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#43 Geplaatst 05 september 2010 - 18:04

Ik zit hier al elke dag te discussie te volgen, maar heb nog geen enkele keer iets willen schrijven... :cry: . Beetje vervelend eigenlijk. Maar nu ik lees dat ze abortus wil plegen ga ik toch even reageren.
Ik had op jonge leeftijd ook 'het' probleem. Was ook zwanger van een jongen van vreemde afkomst. Dus......na lang aarzelen ook abortus gedaan. En ik moet jullie zeggen, daar heb ik tot op de dag van vandaag nog altijd heel veel spijt van. Want wat is er gebeurd???? :cry:
Een paar jaar terug kreeg ik heel erge gezondheidsproblemen waardoor ik mijn baarmoeder en alles errond moest laten verwijderen. Nooit nog kinderen, en met mijn huidige vriend wou ik wel degelijk kinderen. Maar dat is dus nooit meer gelukt. En ik bleef dan heel lang met het schuldgevoel zitten...ik dacht dat die abortus daar iets mee te maken had..Het schuldgevoel is intussen natuurlijk wel weg, maar het gemis blijft wel.
Daarom, dat alsjeblieft dat meisje toch nog 2maal nadenkt.... :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#44 Geplaatst 05 september 2010 - 18:10

Isabel zei:

Ik zit hier al elke dag te discussie te volgen, maar heb nog geen enkele keer iets willen schrijven... :cry: . Beetje vervelend eigenlijk. Maar nu ik lees dat ze abortus wil plegen ga ik toch even reageren.
Ik had op jonge leeftijd ook 'het' probleem. Was ook zwanger van een jongen van vreemde afkomst. Dus......na lang aarzelen ook abortus gedaan. En ik moet jullie zeggen, daar heb ik tot op de dag van vandaag nog altijd heel veel spijt van. Want wat is er gebeurd???? :cry:
Een paar jaar terug kreeg ik heel erge gezondheidsproblemen waardoor ik mijn baarmoeder en alles errond moest laten verwijderen. Nooit nog kinderen, en met mijn huidige vriend wou ik wel degelijk kinderen. Maar dat is dus nooit meer gelukt. En ik bleef dan heel lang met het schuldgevoel zitten...ik dacht dat die abortus daar iets mee te maken had..Het schuldgevoel is intussen natuurlijk wel weg, maar het gemis blijft wel.
Daarom, dat alsjeblieft dat meisje toch nog 2maal nadenkt.... :)

Ik ga haar jou bericht sms sturen... ik ben ook erg bang dat zij spijt zal krijgen van een abortus.

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#45 Geplaatst 05 september 2010 - 18:12

ja doe dat, je mag haar anders ook zeggen dat ze gerust eens contact mag opnemen met mij hoor, als dat kan helpen. Want ze GAAT spijt krijgen van die abortus. Dat is zeker.
Maar voor jou is het ook moeilijk...het zeggen aan de ouders of niet. Kan positief zijn, maar kan ook nog slechter uitdraaien.