Spring naar inhoud

- - - - -

Help Help En Nog Eens Help

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 01 september 2010 - 03:58

heb net drie kleine kittens gevonden in het bos hiernaast, ze zaten helemaal verstrengeld in elkaar met plastic, heb ze kunnen losknippen, ze zijn amper weekje oud, zitten onder de vlooien en maden, heb geen auto en telefoon nu, dis is in auto blijven liggen , vent werken, heb net een warmwaterzak gepakt en ze daarop gelegd, ze hadden het heel koud, eenjte zijn poot zal geamputeerd moeten worden, hoe krijg ik die maden en vlooien weg, mag ik ze wassen??
alle advies heel dringend nodig

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 01 september 2010 - 05:25

aangezien er niemand nergens wakker is, heb ik ze dan net maar onder wat lauw water afgespoeld aan hun buikjes en pootjes, heb al 100 mails gestuurd naar overal, zelfs de da slapen, :cry: :cry: ,
de navelstrengetjes hingen er nog aan, dus denk dat ze mss 3 dagen oud zijn of zo,
heb net opgezocht frontline spray mag vanaf dag 2 , dus heb ze net een heel klein beetje gegeven
heb ondertussen zelf overal de kriebels
gatverdamme zeg,
dit is dus echt smerig hoor :misselijk:
als er iemand wakker wordt ergens mag je mij gerust antwoorden, want ik blijf wakker tot ik hulp vind :(

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 01 september 2010 - 08:34

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding waarschijnlijk gaan ze zometeen doodgespoten worden, ga er met de fiets mee naar da :cry: :cry: Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#4 Geplaatst 01 september 2010 - 08:41

Oh nee wat erg :cry: :cry: , zijn ze er echt zo erg aan toe? Hopelijk is de DA niet te ver en kunnen ze toch nog gered worden. Ik ga een kaars aan steken!!  Dat zijn weer zo van die mensen :evil: :r :r

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 01 september 2010 - 08:44

oooh dit is grrrrrrrrrr :( :(

mooi dat je ze een kans geeft en vond!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 01 september 2010 - 08:45

Ik ga hier ook duimen voor die kleintjes :geluk: . Kan je niet bij de buren bellen naar een da?

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#7 Geplaatst 01 september 2010 - 08:46

dit is rampzalig. hoe komen die katjes in het bos terecht ? warmte is inderdaad zeer goed.
frontline ok. wassen met lauw-warm water ook prima.
maar arme diertjes toch. navelstreng er nog aan ? dan moeten ze toch nog heel klein zijn.
vlooien ? maar maden ? dit ziet er echt niet goed uit. en dan dat ene pootje. sukkelaartje toch ! moet pijn doen.
is er dan geen DA van dienst in jullie streek ?

veel sterkte Tijgertje ! :heart:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 01 september 2010 - 09:16

OOOOO, verschrikkelijk, ik hoop dat je snel bij een dierenarts terecht kan (of een asiel). Ik heb ooit een konijn dat onder de maden zat in een emmer met dettol gewassen en goed afgespoeld. De maden waren weg en konijntje zag er beter uit. ik  zou willen dat ik je kon helpen :(
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 01 september 2010 - 09:26

Oh wat afgrijselijk, hoe kan men zoiets doen, walgelijk gewoon, arme arme kittens
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#10 Geplaatst 01 september 2010 - 09:26

och wat erg!!
maar wel goed dat je ze vond, hou ons maar op de hoogte hé
ik hoop dat ze het redden

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 01 september 2010 - 09:30

Ach wat vreselijk toch. Arme kleine drommels.Ik hoop dat ze te redden zijn en anders als ze niet levensvatbaar zijn dan sterven ze tenminste een zachte dood. Sterkte maar ik blijf toch nog even duimen.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 01 september 2010 - 09:48

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ben net terug van da, ze hebben ze moeten laten inslapen, pootjes waren aan het afsterven, en de maden zaten rond de navel en ze wisten niet hoe erg het binnenin zou zijn, ik vind het verschrikkelijk, kan gewoon niet stoppen met wenen

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#13 Geplaatst 01 september 2010 - 09:53

Wat erg :( :( Maar nu zijn ze zacht kunnen inslapen wetende dat er toch iemand hun belangrijk vond en hun niet wou laten lijden! Hele dikke knuffel !!Je hebt gedaan wat je kon en hun geholpen. Rust zacht lieve poesjes, jullie zullen met open pootjes wel ontvangen zijn in de poezenhemel!!

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 01 september 2010 - 09:55

Oh hoe verschrikkelijk!  Ik zit hier bijna mee te huilen.  Hoe kunnen mensen toch zo wreed zijn.  Ik wens die ellendelingen alle zonden van de wereld toe. Hopelijk komt loontje ooit om z'n boontje bij die mensen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#15 Geplaatst 01 september 2010 - 09:55

wat vreselijk :cry: je hebt in ieder geval je best gedaan voor de kleintjes..heel veel respect daarvoor.
heel veel sterkte :hug: