Spring naar inhoud

- - - - -

niet te doen die twix

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#1 Geplaatst 02 september 2010 - 13:11

Ik weet niet of er onder jullie ook zijn die hetzelfde beleven met hun poezel zoals ik :s

Als ik telefoon krijg moet ik zorgen dat ik ergens afgezonderd zit :s
Gisteren belde mijn moeder om te vragen hoe het is gegaan voor de eerste schooldag met de kids. dus zeg haar dat alles goed is verlopen en dat de oudste dochter de weg alleen heeft gevonden naar haar nieuwe school.
zijn we zo nog een beetje over en weer aant praten en ineens wordt ik aangevallen door Twix. Praat ik toch gewoon verder met mijn moeder en probeer twix op afstand te houden maar meneer vindt het blijkbaar nodig om dan in mijn been te gaan bijten of als ik een stap durf zetten mijn voet aanvallen. durf ik dan met me hand tussen te komen begint hij daar in te bijten en goed vast te pakken met zijn pootjes.
op een gegeven moment zeg ik tegen mijn moeder moment he want moet er hier eentje even helpen. Leg ik de telefoon neer laat Twix onmiddellijk los en begint hij zich te wassen zo van wat scheelt er heb toch niks gedaan.

het was gisteren niet de eerste keer hoor. Meneer vindt het iedere keer leuk om zo te doen als ik met iemand aan de telefoon ben.
durf ik met de telefoon naar boven gaan om dan effe alleen te zijn komt hij me na en heeft hij dat kattekwaad gedrag. hij vindt het blijkbaar niet leuk als ik telefoneer :(

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 02 september 2010 - 13:55

Wel grappig als je het zo leest, maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk is. Je kan toch niet rustig telefoneren zo? Misschien toch eens nadenken hoe je dit je poezel kan afleren ;)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#3 Geplaatst 02 september 2010 - 14:03

:dance: :dance: :dance: yeah, goed zo twix ! vrouwtje moet JOU aandacht en niet zitten praten tegen een lelijk toestel ! jij bent toch veel mooier ! :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 02 september 2010 - 15:05

:LOL: :LOL: , als oplossing kan je het gedrag best negeren of hem afleiden door een balletje weg te gooien ofzo, want nu geef je hem natuurlijk aandacht, en hij ziet dit als spelen en gaat het gedrag blijven vertonen zo.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 05 september 2010 - 10:22

:LOL: :LOL: ,
Niet meer telefoneren

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#6 Geplaatst 06 september 2010 - 19:04

Mijn zus haar siamees doet dat ook, telkens mijn zus aan de telefoon is springt ze op haar, of bijt ze in haar handen, benen.
Ze heeft zelfs al een paar keer aangevallen in de rug per momenten moet mijn zus zelfs de telefoon neerleggen.
Ik heb haar al gezegd de kat in de gang te zetten als ze aan de telefoon is. :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 06 september 2010 - 19:07

Mijn katten kunnen het ook niet uitstaan als ik aan de foon ben en doenalle moeite het gesprek te beheersen van mee kletsen tot pootje uitslaan en bijten :trance: :trance: :trance:

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#8 Geplaatst 06 september 2010 - 19:21

dus mijn kater is niet de enige die op die manier aandacht vraagt :LOL:
daarom dat ik nu meestal naar boven trek om te telefoneren.
heb geregeld telefoon van een vriendin of mijn ouders vermits die een eindje van ons vandaan wonen :s

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 06 september 2010 - 19:22

:LOL: :LOL: :LOL:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#10 Geplaatst 06 september 2010 - 19:25

yvette zei:

dus mijn kater is niet de enige die op die manier aandacht vraagt :LOL:
daarom dat ik nu meestal naar boven trek om te telefoneren.
heb geregeld telefoon van een vriendin of mijn ouders vermits die een eindje van ons vandaan wonen :s

Je wilt mijn tuig niet meemaken als de foon overgaat en als ik ga bellen zorg ik dat de katten niet in die kamer aanwezig zijn :onzeker: :o :oops:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#11 Geplaatst 07 september 2010 - 09:24

:) amaai sommige verhalen hier... :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 07 september 2010 - 09:25

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#13 Geplaatst 07 september 2010 - 13:00

Gelukkig is dat hier niet het geval, want ik telefoneer nogal graag.. :)
Ja, ik denk ook dat het het beste is als je hem probeert af te leiden met iets...zoals hier al gezegd wordt een balletje of papiertje weg te gooien, dan speelt die daar misschien toch efkens mee.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#14 Geplaatst 07 september 2010 - 13:01

Yvette moet ik een hengeltje opsturen die Yv geknutseld heeft kan je hem op afstand bezig houden en zelf rustig bellen ? :dancer: :dancer:

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#15 Geplaatst 13 september 2010 - 16:49

hahaha, volgens mij is het een manier om aandacht te vragen ofzo :)