Spring naar inhoud

- - - - -

kattenbakverversers :)

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 02 september 2010 - 16:05

Omg Dit heb ik nog nooit gehoord :LOL: .
Kattengemak, het schoonste toilet voor uw kat

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#2 Geplaatst 02 september 2010 - 16:09

Dit is al een aantal jaren in Nederland ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 september 2010 - 16:10

Sihirci zei:

Dit is al een aantal jaren in Nederland ;)

Echt :LOL: . Word daar veel gebruik van gemaakt dan? Dit is echt het eerste dat ik er van hoor.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#4 Geplaatst 02 september 2010 - 16:13

Fairness zei:

Echt :LOL: . Word daar veel gebruik van gemaakt dan? Dit is echt het eerste dat ik er van hoor.

Ja echt en er zal best gebruik van worden gemaakt omdat dit andersniet zou zijn overgewaaid naar België :d

Ik heber wel een naar gekeken maar met toen nog dertien katten was het een wel erg dure liefhebberij ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 02 september 2010 - 16:16

Ja dat zal wel zijn. Wat vragen ze dan ongv voor één poes bv per beurt/maand als je dit weet? Het lijkt me meer iets voor "de rijkere mensen" die geen tijd hebben ofzo :) .

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.818 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 02 september 2010 - 16:21

Gek :) Ik zie het mezelf nog niet gebruiken, maar ik kan me voorstellen dat er mensen met meer katten zijn die dat fantastisch vinden :d

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 02 september 2010 - 16:24

Prijzen KattenGemak®
Prijzen KattenGemak® All-in service
Hieronder zijn de prijzen van de KattenGemak® All-in service weergegeven. Deze prijzen
zijn inclusief levering aan huis, ophalen gebruikte kattenbak, kattenbak voor u schoonmaken
én nieuwe vulling geurafbrekende kattenbakkorrels.
Product Prijs per
2 weken
Richtlijn1
KattenGemak® Kattenbak € 8,55 1 binnenkat / 2 buitenkatten1
KattenGemak® Kattenbak € 9.96 2 binnenkatten / 3 buitenkatten1
KattenGemak® Kattenbak € 11,36 3 binnenkatten / 4 buitenkatten1
KattenGemak® Kattenbak € 12,76 4 binnenkatten / 5 buitenkatten1
KattenGemak® Emmer2 € 12,76
1 Richtlijn geldt per 2 weken, door diverse invloeden zou dit kunnen afwijken.
2 Optie bij gebruik van eigen kattenbak en/of als extra bijvulling.
Kennismakingsactie
Maak nu gebruik van onze kennismakingsactie en probeer KattenGemak® gedurende één
maand voor 50% van hierboven genoemde prijzen. Deze kennismaking is geheel vrijblijvend
en u kunt nadien aangeven, of u gebruik wilt blijven maken van KattenGemak®.
Prijzen borg
Voor het KattenGemak® materiaal dat bij u thuis staat betaalt u éénmalig borg. Het bedrag
van de borg is afhankelijk van het geleverde product. De borg ontvangt u terug na
stopzetting van de KattenGemak® service, na inlevering van alle materiaal van
KattenGemak® en als alle openstaande rekeningen zijn voldaan.
Product Borg*
Kattenbak € 7,50
Kap € 7,50
Emmer € 2,50
* De borg voor een standaard set (3 KattenGemak® kattenbakken en 1 KattenGemak® kap) bedraagt
dan € 30.00. Borg voor een afwijkende set wordt aan de hand van bovenstaande gegevens berekend.
Betaling
De betaling kan alleen via automatische incasso verlopen. Hiervoor dient u ons te
machtigingen middels de bijgevoegde groene machtigingskaart, deze dient u volledig
ingevuld en ondertekend aan ons te retourneren. Frankeren is hierbij niet noodzakelijk. U
ontvangt geen papieren factuur per post. Indien u graag per mail uw factuur wilt ontvangen
dan kunt u dit ons per mail kenbaar maken zodat u deze toegezonden krijgt.

http://www.kattengem...enGemak2010.pdf

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 02 september 2010 - 16:31

Maar kan je daar echt 2 weken mee doen dan? Je moet toch nog steeds de kakjes eruit scheppen elke dag. Voor mij is het toch niet nodig. Met men 3 poezen kan ik het nog wel aan.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#9 Geplaatst 02 september 2010 - 16:33

Fairness zei:

Maar kan je daar echt 2 weken mee doen dan? Je moet toch nog steeds de kakjes eruit scheppen elke dag. Voor mij is het toch niet nodig. Met men 3 poezen kan ik het nog wel aan.

Ja zelf uitscheppen blijft nodig. Ik blijf het stervensduur vinden ;) en verschoon de bakken zelf wel :d

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 02 september 2010 - 16:38

Sihirci zei:

Ja zelf uitscheppen blijft nodig. Ik blijf het stervensduur vinden ;) en verschoon de bakken zelf wel :d

Lijkt me ook het beste ;) . We zijn al 5 maand bezig voor een kindje. Dus vanaf ik zwanger ben is het mijn vriend zen taak :LOL: . Is vele goedkoper :) .

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#11 Geplaatst 02 september 2010 - 16:40

Fairness zei:

Ja, dat was ook mijn reactie!

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 02 september 2010 - 19:43

Ik vind dat ze bij zo'n service (anderen die jouw kattenbak verschonen), ook de kakjes eruit moeten komen scheppen! ;)

Edit: je kan het een keer gratis proberen. Kijk, dát is nou wel interessant! (ehm ja ik ben een Hollander)

Bewerkt door eve, 02 september 2010 - 19:44.

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#13 Geplaatst 02 september 2010 - 19:57

eve zei:

Ik vind dat ze bij zo'n service (anderen die jouw kattenbak verschonen), ook de kakjes eruit moeten komen scheppen! ;)

Edit: je kan het een keer gratis proberen. Kijk, dát is nou wel interessant! (ehm ja ik ben een Hollander)

LOLLLLLLLLLLL

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 02 september 2010 - 20:17

Heb er een aantal jaren geleden eens achter gehoord voor de lol, maar was toen in onze buurt nog niet beschikbaar. Had het anders ook wel eens gratis willen uittesten ;) !

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#15 Geplaatst 02 september 2010 - 20:19

LOl ... klinkt interessant.
Alleen zouden ze hier dagelijks 2 keer per dag mogen komen :x