Spring naar inhoud

- - - - -

Snif, snif!

• Log in om te reageren
51 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 02 september 2010 - 18:54

OOo mooi! Ik had die voerbakjes vandaag nog gezien in de winkel en ik dacht, die zijn mooi! :)
Maar helaas kan ik ze niet zetten want Syrah"s eten staat op de krabpaal...

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#17 Geplaatst 02 september 2010 - 18:55

Een handtashanger ;) Die stop je in je handtas en als je ergens iets gaat eten of drinken hang je dat aan de tafelrand en kan je je handtas inhangen zodat je die niet op de grond, aan je stoel of weet ik niet waar moet zetten. :oops:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#18 Geplaatst 02 september 2010 - 18:59

Ik wil ook zo'n man :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 02 september 2010 - 19:25

:dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#20 Geplaatst 02 september 2010 - 19:44

Spijtig Sihirci hij heeft geen broer meer of zo :dancer:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#21 Geplaatst 02 september 2010 - 22:51

Fairness zei:

Oh wat lief!!! Dat eetbakje heb ik ook in blauw (de zilveren bakjes die erin zitten verdragen geen water en dus kan je die best niet gebruiken want ik heb ze kunnen wegsmijten). Wat een leuk cadeautje!!!!! Echt heel tof!

:o

Ik heb jaaaaaren water gedaan in die inox bakjes hoor... Je moet ze gewoon af en toe met azijn behandelen. Inox roest niet, zeker niet inox van zo'n kwaliteit. Alle alessi inox is bestand tegen water. Ik denk dat je kalkaanslag hebt bezien voor iets anders dan :catscratchhead

Doe er dus gerust water in, en als je wat aanslag ziet, krijg je weg met warm water en azijn :)

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#22 Geplaatst 02 september 2010 - 22:56

Wat een schat van een man toch. Geniet maar ervan. :hug:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 02 september 2010 - 23:11

Achhh wat een lieverd zeg..
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 02 september 2010 - 23:20

Vosse zei:

:o

Ik heb jaaaaaren water gedaan in die inox bakjes hoor... Je moet ze gewoon af en toe met azijn behandelen. Inox roest niet, zeker niet inox van zo'n kwaliteit. Alle alessi inox is bestand tegen water. Ik denk dat je kalkaanslag hebt bezien voor iets anders dan :catscratchhead

Doe er dus gerust water in, en als je wat aanslag ziet, krijg je weg met warm water en azijn :)

Omg en ik heb die inox bakjes weg gegooid omdat ik ze niet meer mooi kreeg. En dat was ind niet goeikoop. Betaalde 45€ ofzo voor dat bakje. Maar alessi is niet goedkoop. Jeezes ja daarom ben ik dus nog jong hé, om te leren. Bedankt alvast voor de tip!!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#25 Geplaatst 02 september 2010 - 23:21

@ Vosse: Er zit een handleiding bij en idd de inox bakjes mag je gebruiken met water, afwassen en zelfs in de vaatwasser, al de rest niet .
@ Catherine & Brithany: Ja heb hier echt zitten huilen, het was me allemaal eventjes teveel. En hij is dan ook nog één van de weinige mannen die zo van poezen houden. O:)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#26 Geplaatst 02 september 2010 - 23:23

@ Fairness: je kan misschien wel die bakjes alleen bijbestellen als je de poes zelf nog hebt :d

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 02 september 2010 - 23:25

3elfje zei:

@ Vosse: Er zit een handleiding bij en idd de inox bakjes mag je gebruiken met water, afwassen en zelfs in de vaatwasser, al de rest niet .
@ Catherine & Brithany: Ja heb hier echt zitten huilen, het was me allemaal eventjes teveel. En hij is dan ook nog één van de weinige mannen die zo van poezen houden. O:)

Bij mij zat er geen handleiding bij! Ik heb het nog wel enkel de ijzeren bakjes niet meer dus ik gebruik hem nu zonder. Spijtig wel.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 02 september 2010 - 23:41

3elfje zei:

@ Fairness: je kan misschien wel die bakjes alleen bijbestellen als je de poes zelf nog hebt :d

Dat ga ik zeker eens nakijken!! Bedankt voor de tip!!
Ja ik dacht echt dat het niet tegen water kon en dat ik het omzeep geholpen had. Dat heeft wel een half jaar tot een jaar geduurd voor ik die plekken had die ik er niet meer uit kreeg maar ik wast gewoon met de vaatwasser. Ik wist ook niet dat het inox was (niks info bij). Wat een zonde want die bakjes zijn de max!! Vind je zwarte versie ook heel mooi!! We hebben de blauwe en met de kittens in aantocht gaan we alles blauw doen (werpkist is blauw, hekje dat we gaan maken word ook blauw, kattebakje,...) dus kan ik ind hem bovenhalen en hopelijk vind ik de kommetjes nog.
Bedankt!!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#29 Geplaatst 03 september 2010 - 07:26

Wat een leuke cadeatjes!! En ik vroeg me ook af waar die kat in dat doosje precies voor dient :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#30 Geplaatst 03 september 2010 - 08:48

Bij deze dus, alle metalen spullen van Alessi zijn doorgaans van inox en kunnen tegen een stootje. Het gros mag je ook in de vaatwas steken. Persoonlijk doe ik dat nooit, want het is wel bekend dat de meeste metalen mooier blijven als je ze uit de afwasmachine houdt. Nuja, ik heb ook geen vaatwas :ha

Ik heb zo'n donkergrijze poes gekregen van mijn grootvader, jaren en jaren geleden. Vind het een superleuk ding, en iedereen die hier komt heeft ook direct die poes gezien en geeft er een complimentje over ;) In het begin kreeg Zwartje zijn brokjes en zijn water eruit, dan krijg je na een aantal maanden gebruik inderdaad kalkaanslag. Nu krijgt hij natvoer en brokjes eruit dus dan heb je zo geen last daarvan. Zijn drinkebakje is groter geworden en staat een paar meter verder, dan drinkt hij meer :)

Een goede tip bij metaal is altijd even aan de onderkant te zien. Bij echte alessi bakjes (er is nl ook veel namaak alessi) zal er een alessi stempel op staan en ook welk materiaal. 18/10 staal doorgaans. Dan kan je het altijd wassen met de hand, in de vaatwas én behandelen met azijn. Als er helemaal niets staat en je kan het metaal ook makkelijk vervormen, dan heb je een fake.

Fairness, ik zou gewoon Alessi contacteren en vragen of je bakjes kan bijbestellen hoor. Je weet nooit hé ;)