Spring naar inhoud

- - - - -

nieuws over cleo

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 02 september 2010 - 19:50

maandagavond heb ik dus cleo gebracht naar mensen die al een tijd op zoek waren naar een sphynx. heb hen alles uitgelegd waarom ik een nieuwe thuis zocht voor haar. ze had daar geen problemen mee, en wilde cleo zeker een kans geven. toen ik toekwam met cleo, liep ze tussen de 2 honden rond alsof ze het al altijd gewoon was! :) enja, onmiddellijk bij de mensen op de schoot om te knuffelen! :love3: zij waren onmiddellijk verliefd op cleo, en cleo was onmiddellijk op haar gemak. ze begon ook al te eten, en alles te verkennen.

het zijn echte dierenvrienden, 1 van hun honden hebben ze blind uit het asiel gehaald, en zorgen ze zeer goed voor, dus voor mij zat dat alvast goed! met een klein hartje heb ik haar dan achtergelaten, maar toch redelijk overtuigd dat ze daar meer aandacht ging krijgen.

dinsdag dan nog een berichtje dat ze idd al geplast had (niet in kattenbak, dus geen zo'n goed nieuws...) en nog niet naar boven was gegaan, dus nog niet bij hen had geslapen. ze had wel bij de grote hond geslapen.

en vandaag een superberichtje!!!! :goofy: cleo plast op de kattenbak!!!! sinds ze bij hen heeft geslapen, gebruikt ze terug de kattenbak!!! dus duimen maar dat ze dit blijft doen! vind het alleszins super, voor de mensen en zeker voor cleo. ben superblij dat ze terug mag slapen bij iemand (die dochter is er superzot van, en van haar mag cleo altijd bij haar slapen!)

hier enkele foto's, met de oudste dochter (die vlug op bezoek is gekomen toen ze hoorde dat ik daar was met cleo) dan met de jongste dochter, en dan eentje in de mand van de hond. hopelijk heeft ze daar een supergoeie thuis, en blijft ze het goed stellen!! duimen jullie allemaal mee? :)

Bijgevoegde thumbnails

• cleo met oudste dochter.jpg
  • cleo met jongste dochter.jpg
  • cleo in mand ho d.jpg

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#2 Geplaatst 02 september 2010 - 19:53

Geweldig :d

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 02 september 2010 - 19:53

Wat een geweldig nieuws!!!! Ohhhh, ik hoop dat Cleo heeeeel gelukkig wordt daar!!!! :dans:
Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 september 2010 - 19:56

das fantastisch nieuws zowel voor jou als voor cleo. :d
Jij bent gelukkig omdat je poes gelukkig is en je mss toch de beste oplossing voor haar hebt genomen ondanks dat je je schatje hebt moeten afgeven. En cleo is blijkbaar ook gelukkig aangezien ze nu op de kattenbak durft te gaan.

:thumb: :thumb:

Bewerkt door Minneke, 02 september 2010 - 19:56.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#5 Geplaatst 02 september 2010 - 19:56

ik hoop het echt ook!!! kweet dat er velen niet akkoord zijn met deze 'keuze' of beslising, maar ik denk echt dat dit de beste oplossing is voor cleo... hoe erg ik haar ook mis, en hoe graag ik haar ook zie, ik moet denken aan haar geluk.  ik hoop dat het de goeie beslissing is geweest, en dat ze daar echt gelukkig zal zijn en blijven!
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#6 Geplaatst 02 september 2010 - 20:00

Nele zei:

ik hoop het echt ook!!! kweet dat er velen niet akkoord zijn met deze 'keuze' of beslising, maar ik denk echt dat dit de beste oplossing is voor cleo... hoe erg ik haar ook mis, en hoe graag ik haar ook zie, ik moet denken aan haar geluk.  ik hoop dat het de goeie beslissing is geweest, en dat ze daar echt gelukkig zal zijn en blijven!

Daar gaan we voor :d

Klinkt echt alsof ze nu happy is :LOL:

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#7 Geplaatst 02 september 2010 - 20:18

Gelukkig stelt ze het er goed.
Kan jij een gerust hart hebben over haar. :d

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 02 september 2010 - 20:20

Nele zei:

ik hoop het echt ook!!! kweet dat er velen niet akkoord zijn met deze 'keuze' of beslising, maar ik denk echt dat dit de beste oplossing is voor cleo... hoe erg ik haar ook mis, en hoe graag ik haar ook zie, ik moet denken aan haar geluk. ik hoop dat het de goeie beslissing is geweest, en dat ze daar echt gelukkig zal zijn en blijven!

Tuurlijk moet je  jezelf niets verwijten, ik zie dat je acht poezen hebt je zal ook wel al weten hoe je moet omgaan met je poezels en eerst allles proberen eer je de beslissing neemt. :)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 02 september 2010 - 21:27

Soms is het idd precies beter om een andere thuis te zoeken :LOL:  Dat is je dan ook supergoed gelukt :d .
Je laat je diertje niet aan zijn lot over en dat pleit voor je :LOL:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#10 Geplaatst 02 september 2010 - 21:38

:hug: Dat is super nieuws, ze had waarschijnlijk alleen een aandachtsprobleem. Nu heeft ze super veel aandacht en kan ze terug lekker slapen in bed, wat moet een kat meer hebben! En Nele nu kan je ook terug opgelucht zijn en genieten van al je dieren thuis. :hug:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#11 Geplaatst 03 september 2010 - 19:14

Gaan zij haar dan nog castreren?

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#12 Geplaatst 03 september 2010 - 19:20

Ja dat is echt goed nieuws! :)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#13 Geplaatst 03 september 2010 - 19:33

:thumb: :thumb: :thumb:

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#14 Geplaatst 03 september 2010 - 20:35

Ziet er allemaal heel goed uit, hopelijk zullen ze haar ook laten steriliseren (blijkbaar vragen nog mensen zich dit af..) :oops:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#15 Geplaatst 03 september 2010 - 20:37

:thumb: Blij dat het zo goed gaat met cleo!