Spring naar inhoud

- - - - -

beslissing genomen. We gaan verder!

• Log in om te reageren
108 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#61 Geplaatst 13 januari 2011 - 09:40

:dancer:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#62 Geplaatst 13 januari 2011 - 12:45

:flower:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 13 januari 2011 - 12:57

Super !!!!! :flower:
Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#64 Geplaatst 15 november 2011 - 21:34

even dit topic weer opdiepen :)

4 november ben ik begonnen met de tweede module van de opleiding. Heel erg leuk en bere interessant! Ik ben heel blij dat ik toch besloten heb door te gaan :)
Het niveau ligt nu ook meteen een stuk beter (lees: hoger), heerlijk!

Maar ik loop wel tegen een dilemma aan. De eerste opdracht. Ik moet namelijk aan de hand van een website waar argumenten worden gegeven dat een binnenkat een langer en gelukkiger leven leiden dan buitenkatten, beargumenteren dat een buitenkat juist gelukkiger is dan een binnenkat.
En daar kan ik me nou niet niet in vinden. Wat de opdracht zeer interessant maakt uiteraard, maar ook wel erg moeilijk voor mij.

Een andere opdracht (uit de reader) is dan weer niet zo heel moeilijk. Ter compensatie misschien hihi

Enniewee, komende vrijdag is dag 2. En dan moet ik de opdracht inleveren. En ik zit nu al een uur naar een pagina te kijken waar ik alleen nog maar de opdracht op heb geschreven :s
Zucht. Ik ben niet zo goed (meer) in huiswerk maken geloof ik ....................

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Goabees
Goabees
  • 1.770 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 15 november 2011 - 21:37

:geluk: Je gaat dat goed doen!  
Groetjes van Goabees, Moesjke, Savke, Xela en Easy! :p :a :catwalk

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#66 Geplaatst 15 november 2011 - 21:42

Ik lees het hier net allemaal.
Wauw super dat jij dit doet. Ik heb me net deze week geïnformeerd naar deze modules. Ook heb ik aan een unif informatie ontvangen over de GFT opleiding. Maar dit is niet haalbaar voor mij. 44 dagen op en af rijden op 1,5 jaar tijd en telkens 2,5u om er te geraken, zonder de files rond Antwerpen mee gerekend.

Ik vind dit ook interessant en zou deze allemaal willen doen, maar ik vind het zo ver rijden. Meer dan 2 uur moet ik rijden om daar te geraken en dan ben ik 's avonds nog niet thuis. En dit met een gezin vind ik haast niet te combineren.

Hoe ervaar jij dit? Hoeveel dagen moet je effectief naar daar rijden?

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#67 Geplaatst 15 november 2011 - 21:43

Zal eens aan gizmo vragen of hij je kan helpen! ;) Hij leeft binnen en buiten en moet het verschil dus goed uitkunnen leggen............ je spreekt toch wel kats? :p

Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Elke80
Elke80
  • 82 berichten

#68 Geplaatst 15 november 2011 - 21:44

Zullen we hier anders een binnenkat-buitenkat-discussie opstarten zodat je allerlei argumenten kan verzamelen ;) ?

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#69 Geplaatst 15 november 2011 - 21:45

super, veel succes !!!!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#70 Geplaatst 15 november 2011 - 21:53

Maylun zei:

Ik lees het hier net allemaal.
Wauw super dat jij dit doet. Ik heb me net deze week geïnformeerd naar deze modules. Ook heb ik aan een unif informatie ontvangen over de GFT opleiding. Maar dit is niet haalbaar voor mij. 44 dagen op en af rijden op 1,5 jaar tijd en telkens 2,5u om er te geraken, zonder de files rond Antwerpen mee gerekend.

Ik vind dit ook interessant en zou deze allemaal willen doen, maar ik vind het zo ver rijden. Meer dan 2 uur moet ik rijden om daar te geraken en dan ben ik 's avonds nog niet thuis. En dit met een gezin vind ik haast niet te combineren.

Hoe ervaar jij dit? Hoeveel dagen moet je effectief naar daar rijden?

Ik moet een uur rijden enkele reis. En dat is op zich prima te doen. Ik vind het nu eenmaal zeer interessant en heel erg leuk! Dus dan is het al een stuk 'makkelijker' om te besluiten te gaan. Maar ik kan me voorstellen dat 2.5 uur heen en 2.5 uur terug een enorm obstakel is! Dan zou ik zelf ook wel twee keer achter mijn oren krabben hoor.

Het is per module verschillend hoeveel dagen je echt 'les' hebt. Het is voor module 2 vier dagen en dan nog je examen. De lesdagen zijn op vrijdag, om de week ongeveer.
Als je op de website kijkt kun je de planning zien die er nu opstaat. Daar staan ook de uren op dat je les hebt en het aantal uren dat je gemiddeld nodig hebt aan studie uren.
http://www.tinleyopl...edrag_van_katte

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#71 Geplaatst 15 november 2011 - 21:54

t07037 zei:

Zal eens aan gizmo vragen of hij je kan helpen! ;) Hij leeft binnen en buiten en moet het verschil dus goed uitkunnen leggen............ je spreekt toch wel kats? :p

Natuurlijk spreek ik kats! Al is het nu en dan een beetje gebrekkig, maar dat wil hij me vast wel vergeven, toch?
Als Gizmo mij wil helpen ben ik hem heel erg dankbaar :)

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#72 Geplaatst 15 november 2011 - 21:54

Elke80 zei:

Zullen we hier anders een binnenkat-buitenkat-discussie opstarten zodat je allerlei argumenten kan verzamelen ;) ?

ehm. nou. als je het niet erg vindt..... liever niet :p

Het is de bedoeling dat ik de genoemde site in de reader gebruik :ha

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#73 Geplaatst 15 november 2011 - 21:55

wendyv123 zei:

super, veel succes !!!!

Dank :)