Spring naar inhoud

- - - - -

beslissing genomen. We gaan verder!

• Log in om te reageren
108 reacties op dit onderwerp
grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#91 Geplaatst 27 oktober 2012 - 21:52

Bekijk berichtginnie, op 27 oktober 2012 - 21:36, zei:

gisteren examen gedaan voor module 3. binnen 8 weken krijg ik de uitslag. Maar ik denk dat ik binnenkort maar ga studeren voor een herexamen. Het was moeilijk!

Intussen ben ik ook afgelopen donderdag begonnen met module 4 en volgende week begin ik met module 5.  Het worden een paar hele drukke weken! (druk maandje)
Voor module 4 moet ik dan voor 6 december mijn portfolio inleveren en voor module 5 heb ik op 15 december examen. en dan heb ik voorlopig even niks (tenminste, als ik nu slaag voor module 3, anders moet ik dus nog even ergens tussendoor nog een herexamen doen................ Voor de kerst zou ik dat moeten weten dus.)

ik heb heeeeeel hard geduimd, alleen vergeten te vragen hoe het ging :NoWhy: .
:NoWhy: Zeker heb je het gehaald, mijn duimen zijn 2 keer zo groot geworden van die inspanning gisteren ;)

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#92 Geplaatst 27 oktober 2012 - 22:41

:ha

we zullen zien!
als ik het weet, weten jullie het ook ;) (als ik dit topic nog terug kan vinden tegen dan ;) )

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

moekeLien
moekeLien
  • 1.409 berichten
  • 5 katten

#93 Geplaatst 28 oktober 2012 - 12:38

wij duimen voor je!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#94 Geplaatst 28 oktober 2012 - 16:21

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#95 Geplaatst 25 januari 2013 - 16:01

Even dit topic weer opduikelen, want ik heb helemaal niet meer geupdatet en das nie so mooi!

Even zien, ik was gebleven bij het examen van module drie zie ik. Nou, die heb ik niet gehaald :( het examen bestond uit twee delen, open vragen en meerkeuze vragen.
De open vragen had ik net aan voldoende, een 5.5. Dat is meteen het minimum dat je moet halen, dus dat deel hoef ik niet te herkansen. Mag wel, hoeft niet (u snapt, dat ga ik dus NIET doen pfffffffffff ben zo al nerveus genoeg!)
De meerkeuze vragen heb ik niet gehaald. We mochten 9 vragen fout hebben voor een 5.5 en ik had er 11 fout. Jammer jammer.

Deze ga ik dus aanstaande maandag herkansen. Alleen de meerkeuzevragen dus. En dan haal ik het hopelijk wel, want anders heb ik toch een probleempje....... (dan zou ik de module opnieuw moeten doen en dat zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd)

Ik heb me wel alvast heel optimistisch opgegeven voor de laatste module (module 6), al is dat wel onder voorbehoud gegaan dat ik mijn herexamen ga halen ;)

Dan heb ik in oktober/november twee modules gedaan.

Module 4: communiceren in de praktijk.
Hiervoor moesten we een portfolio schrijven. Deze wordt beoordeeld met 'voldoende' of 'onvoldoende'. Hier heb ik nog geen uitslag van ontvangen. Die verwacht ik wel deze maand.

Module 5: ondernemen in de praktijk
Dit ging vooral over het hele belastingenverhaal. En dat vind ik zooooooo moeilijk! En dan viel het uiteindelijk nog best mee, docent deed goed uitleggen en ging helemaal niet snel. Heeft veel herhaald. Maar belastingen en ik, wij liggen elkaar niet zo goed. Vandaar dat ik al heeeeeeeel lang geleden had besloten dat als ik ooit voor mezelf zou beginnen, ik het deel 'belastingen' zou uitbesteden! Maar nu moest ik dus wel :s

Net vandaag heb ik de uitslag voor deze module binnen gekregen. en ik viel steil achterover van schrik!

Ik heb het gehaald!!!! Sterker nog, ik heb het niet alleen gehaald, ik heb een 10! Hoogst haalbare score, geen fouten! hoekandatnou,watkanmijdatschelen, IKHEBHETGEHAALD!!!!

oh oh wat ben ik daar blij mee zeg!!

Nu nog wachten op de uitslag van module 4 en mijn herexamen 'even' goed doen (whaaaaaaaaa) en dan ga ik voor module 6.

Duimen jullie voor me maandag? Want dan moet het allemaal gebeuren. Hopelijk hoef ik dan géén 8 weken te wachten op de uitslag, want dan wordt ik gillend gek denk ik

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#96 Geplaatst 25 januari 2013 - 16:05

Komt allemaal goed! Ik duim!

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#97 Geplaatst 25 januari 2013 - 16:06

Dank je :)
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#98 Geplaatst 25 januari 2013 - 16:39

Ziet er toch goed uit hoor! Ik duim voor je maandag!!

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#99 Geplaatst 25 januari 2013 - 17:03

Van harte gefeliciteerd met je heel goeie uitslag voor module 5 !
Ik duim mee voor maandag :duim:
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 25 januari 2013 - 17:27

* duim duim duim duim duim *

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 25 januari 2013 - 18:25

Veel succes!
Ik zal de duimpjes kruisen ;)
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Sabine2
Sabine2
  • 8.898 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 25 januari 2013 - 18:49

Hier ook duimpjes!!!! :duim: :duim: :duim:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#103 Geplaatst 25 januari 2013 - 19:01

Je kan het Wendy. Heb er alle vertrouwen in.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 26 januari 2013 - 09:42

Wij duimen ook zeker mee!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#105 Geplaatst 26 januari 2013 - 09:58

Ik heb het volste vertrouwen in jou dat je het gaat halen :geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag