Spring naar inhoud

- - - - -

Kittenbox! Nog meer foto's pagina 8!! Nog uitgebereider pakket!!

• Log in om te reageren
335 reacties op dit onderwerp
Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#271 Geplaatst 25 september 2010 - 09:20

Bedankt, waarschijnlijk zal ik hun natvoer dan wel aankopen :) Ik heb net zo'n grote zak droogvoer Orijen besteld.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#272 Geplaatst 25 september 2010 - 09:51

nathalinde zei:

WOW ... die is prachtig.
Zal ik ook eens bestellen.
Geven ze deze aan de fokkers om aan elk kitten mee te geven of is het gewoon eentje om te proberen?

ééntje om te proberen voor jou. Voor fokkers staat er op hun site een aparte link. Daar kan je kiezen tussen gratis kitten pakketten (kartonnen doos met info, geen eten) of de betalende doos (de doos die jij nu gratis eens kan aanvragen) die komt op 5.95eur wat niet veel is ;) .

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#273 Geplaatst 25 september 2010 - 10:56

haemoglobine zei:

Bedankt om dit te delen ;)

De uitleg ziet er goed uit!
Ik denk dat ik de voeding zal proberen, eens zien of ze het lust en dan hoe het bevalt qua vertering en stoelgang enz...

Echo is de kittenvoeding al verjaard, maar ze blijft mooi op gewicht en met haar zwak hartje kan een energierijke voeding geen kwaad, ze kan het zelfs goed gebruiken!

Wel leuk om te zien dat ze zo klantvriendelijk gericht zijn en hun beloftes houden!
Dit is een 3de positieve ervaring (al is deze nu niet persoonlijk, maar toch ;) ) met een klantendienst van een Nederlands bedrijf, de Belgische bedrijven kunnen er wat uit leren!

:thumb: :thumb: :thumb:

Tis niet omdat de uitleg er goed uitziet dat het voer goed is he.
Een kat kan niets met graan, mooi verhaal dat graan zorgt voor energie, bij mensen misschien, maar katten missen de stof in hun speeksel om uberhaupt het graan te kunnen verteren en te kunnen profiteren van de stoffen die het graan bevat.
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_fanabe_*
Guest_fanabe_*

#274 Geplaatst 25 september 2010 - 11:11

Pffffffffff hier nog altijd niets toegekomen en heb in heb begin van dit topic besteld.... Onze dochter heeft tegelijkertijd een kitten- en puppybox besteld vorige week en ze heeft het al ontvangen.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#275 Geplaatst 25 september 2010 - 11:14

fanabe zei:

Pffffffffff hier nog altijd niets toegekomen en heb in heb begin van dit topic besteld.... Onze dochter heeft tegelijkertijd een kitten- en puppybox besteld vorige week en ze heeft het al ontvangen.

In alle eerlijkheid verschiet ik daar niet van...
Als je ziet hoeveel mensen er bestelde en dan nog eens aan familie/vrienden meedelen dan hebben die mensen daar wel best veeeeeeeeeel te verwerken. Miss raakte je pakket verloren? Om eerlijk te zijn voel ik me tegen over prins wat ambetant gezien ik nooit verwachte dat dit zooo de ronde zou doen...

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#276 Geplaatst 25 september 2010 - 12:43

:p Sommigen denken erover om klant te worden bij hen (lees ik voor hun natvoer :p ) Dus het is niet helemaal verloren e ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#277 Geplaatst 25 september 2010 - 12:56

Thundernimf zei:

:p Sommigen denken erover om klant te worden bij hen (lees ik voor hun natvoer :p ) Dus het is niet helemaal verloren e ;)

Nee, dat is waar!! Zoals ik eerder al zei. Eigenlijk is het positief voor hun. Een kans om hun voor te stellen.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#278 Geplaatst 25 september 2010 - 12:56

Gebruik jij hun voer? (natvoer?)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#279 Geplaatst 25 september 2010 - 13:00

Thundernimf zei:

Gebruik jij hun voer? (natvoer?)

Ik heb het nog niet gekocht. MAAR hier niet zover vandaan is een winkel die het sinds kort verkoopt. Wanneer ik er nog eens kom ga ik het zeker eens testen.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#280 Geplaatst 25 september 2010 - 14:26

O waar dan precies? Ik kom geregeld in de buurt van Tielt-Winge.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#281 Geplaatst 25 september 2010 - 14:28

De box die bij mijn pa is aangekomen is net dezelfde als de mijne. :thumb:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#282 Geplaatst 25 september 2010 - 14:30

Thundernimf zei:

O waar dan precies? Ik kom geregeld in de buurt van Tielt-Winge.

Bij dierenplezier. Ligt op de baan als je in tielt-winge van het rond punt aan het gouden kruispunt richting leuven rijd op je linker kant als je bijna in leuven bent. Is de diestsesteenweg in kessel-lo.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#283 Geplaatst 25 september 2010 - 14:31

oke das dezelfde diek al op hun site had gezien :p

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#284 Geplaatst 26 september 2010 - 21:37

hé, ik heb volgende discussie gevonden op ks.
aan al degene die de prins voeding zowiezo niet willen geven of uitproberen, of van wie de katten het niet lusten... waarom niet meedoen aan de inzamelactie????

Voor het goede doel, voer inzamelactie!!!

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#285 Geplaatst 27 september 2010 - 09:09

In mijn box zat er een zak eten, foldertjes, halsbandje, balpen, notitieblok.
Dus ook geen tunnel, jammer genoeg. De korrels vallen wel in de smaak bij Phoebe.
Ga toch ook bedankingsmailtje sturen. :)