Spring naar inhoud

- - - - -

Kittenbox! Nog meer foto's pagina 8!! Nog uitgebereider pakket!!

• Log in om te reageren
335 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#76 Geplaatst 06 september 2010 - 14:26

katy zei:

na die aanvraag kreeg ik deze morgen deze mail...

Raar ik heb niets mail ontvangen...
Heb van Iams deze mail vandaag ontvangen...

Beste Eefje,
Bedankt voor de  e-mail die wij van u hebben mogen ontvangen. Ik ben blij te horen dat u  interesse heeft in de iams voeding en producten voor uw nieuwe Siamese  Kittens en hun moeder!

Als gemotiveerd  fokker wilt u uiteraard het beste voor uw eigen katten maar ook voor de  Siamese kittens die naar hun nieuwe eigenaar zullen gaan! Als lid van de  Iams Select  Breeders Club kunt u gelijk Iams kittenpakketjes  aanvragen, en krijgt u ook een kortingspas thuisgestuurd waarmee u 25%  korting kunt krijgen op de aankoop van minimaal 30kg aan Iams  kattenvoeding (De enige voorwaarde om lid te worden van de Breeders  Club is dat u tenminste 30kg voeding kunt afnemen per bestelling van  voer)!

Mocht u interesse  hebben in de Iams Select Breeders Club, dan kan ik uw gegevens  doorsturen naar de Select Breeders Club en zij zullen u alle benodigde  materiaal toesturen. Om dit te kunnen doen heb ik eerst uw toestemming  en ook uw telefoonnummer nodig.

Om uw Siamese  Kittens de best mogelijke start in het leven te geven adviseer ik u om  hen Iams PROACTIVE  Kitten & Junior te voeren tot zij 12  maanden oud zijn. Iams PROACTIVE Kitten & Junior  Rich in Chicken is een complete voeding speciaal geformuleerd om aan de  behoeftes te voldoen van een groeiende kitten en het biedt  geconcentreerde voedingstoffen aan voor de kleine maag, in een  brokgrootte die ideaal is voor de kleine mond. Het kan gevoerd worden  vanaf 3 weken oud, tot en met 12 maanden oud en is ook uitstekend voor  zwangere of zogende poezen.

Iams PROACTIVE  Kitten & Junior is geformuleerd met hoogwaardige ingrediënten om aan  alles te voldoen dat uw Siamese Kittens nodig hebben voor algemene  groei en ontwikkeling. Deze voeding is samengesteld met o.a. de volgende  voordelen en kenmerken:

Geplaatste afbeelding

Iams kattenvoeding  is beschikbaar in een uitgebreide lijn van voedingen speciaal  geformuleerd om aan de specifieke voedingsbehoeftes te voldoen van  katten gedurende hun hele leven, inclusief een  Light formule geschikt voor volwassen katten die de neiging  hebben om gewicht aan te komen.

Dagelijkse  Voedingsrichtlijnen

Leeftijd  in Weken

Gewicht in kg

Gram per Dag

5

0.5

30

10

1

60

20

2

65

30

3

75

50

4

80

Zwangerschap

2 –  6

30 –  135

Zogen

2 –  6

60 –  265

Zoals met alle  nieuwe voedingen is het belangrijk om de nieuwe Iams voeding geleidelijk  te introduceren aan uw Siamese katten, als u het nog niet voert maar  graag wilt proberen. Deze overgang kunt u over 4 dagen doen door elke  dag een kwart meer van de nieuwe Iams voeding te mengen met een kwart  minder van uw katten hun huidige voer. Zo zorgt u ervoor dat de kans op  diarree verkleint.

Het is ook  belangrijk om verder niets extra bij de Iams voeding te voeren. Iams is  compleet en uitgebalanceerd, en dit betekent dat het alles bevat dat uw  katten nodig heeft om hen een optimale lichaamsconditie te helpen  behouden. Extra voeding betekent niet alleen extra calorieën, maar het  kan ook de balans van ingrediënten in de voeding verstoren.

Ik hoop dat ik u  hierbij van dienst heb kunnen zijn en dat uw Siamese Kittens het goed  doen op de Iams voeding! Ik hoop ook dat zij deze brokjes lekker vinden,  en nog lang van Iams zullen genieten! Ik zou het erg waarderen als u  mij over een aantal weken laat weten hoe het met uw katten gaat!

Mocht u eventueel  nog vragen hebben over de Iams voeding, of de verzorging van uw kittens  of hun moeder, neem dan aub weer contact met ons op. U zou ons weer een  e-mail kunnen sturen naar iamsbe@iams.com of u kunt in  contact met ons komen via de Iams Consumentenlijn. Wij zijn bereikbaar  van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00-17:00. Het gratis nummer is 00800 241 53 421  of 0800 50715.  

Met vriendelijke  groet,

Maria van  der Eijk
Iams Consumentenlijn België

Maar ik mailde hen dit terug ;) .

Beste,

Alvast vriendelijk bedankt voor de uitgebreide reactie.
Maar  de mogelijkheid om een kittenpakket aan te vragen ALVORENS lid te  worden opdat we het kunnen uitproberen is niet mogelijk?
Het betreft  een éénmalige dienst opdat we jullie producten kunnen leren kennen? Er  zijn verschillende leveranciers die zo'n pakket samen stellen opdat  mensen deze kunnen testen voor hun kittens. Jullie producten horen bij  onze voorkeur.

Vriendelijke groeten,
Eefje

Ben benieuwd nu ;) .

Wel raar dat ze je terug mailde van prins...
Ben benieuwd of er nog wat volgt!

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#77 Geplaatst 06 september 2010 - 14:28

mss komt het omdat ik als voorkeursdag maandag aangaf..
en aangezien ze dat natuurlij kvandaag niet konden leveren...
mja geen idee
maar ben wel blij met het mailtje

jij ook een serieuze blok info he :p

ik ben ook benieuwd!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 06 september 2010 - 14:31

katy zei:

mss komt het omdat ik als voorkeursdag maandag aangaf..
en aangezien ze dat natuurlij kvandaag niet konden leveren...
mja geen idee
maar ben wel blij met het mailtje

jij ook een serieuze blok info he :p

ik ben ook benieuwd!

Jaja het aanpraten daar zijn ze goed in ;) .
Ah ja jij gaf maandag op :LOL: wsl willen ze je vandaag ookal verder helpen. Ben benieuwd wat het wordt allemaal.
Vragen kost niets en wie niets vraagt heeft niets...

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#79 Geplaatst 06 september 2010 - 14:32

das waar! :LOL:
zijn er zo nog pakketjes? :p

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 06 september 2010 - 14:37

katy zei:

das waar! :LOL:
zijn er zo nog pakketjes? :p

Tot nu toe enkel prins...
Afwachten...
Er zijn er ook een aantal waar je cattery voor nodig hebt maar mijn papieren (bevestiging) kunnen elke dag in de bus zitten...
Ik laat het hier zeker weten ;) .

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#81 Geplaatst 06 september 2010 - 14:44

katy zei:

ik heb vandaag een mailtje gekregen van dat ene pakketje

zal eens hier kopieren
    Goedemorgen,

Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe huisgenoot! De komst van een kitten is altijd een hele leuke gebeurtenis, deze zal al gauw onmisbaar worden voor u en uw gezin. Een kitten in huis zorgt voor een hoop plezier, maar geeft ook een hoge verantwoordelijkheid.

Een kitten rekent op uw aandacht, verzorging en opvoeding. Nu kunnen wij ons voorstellen dat u hierover een hoop vragen heeft. Dat is helemaal niet erg, want juist daarvoor heeft Prins Petfoods een infolijn waar het CareTeam klaar staat om al uw vragen te beantwoorden! Ons team van deskundigen geeft u graag een passend advies en de gewenste begeleiding. U kunt ons bereiken op 0318-524245 of via de mail op advies@prinspetfoods.nl.

Hoe over te stappen naar de VitalCare Kitten voeding?
  Wanneer u de overstap wilt maken naar de nieuwe Kitten voeding adviseren u de huidige brokjes gedurende ca. 7 dagen te mengen met de nieuwe VitalCare Kitten brokjes. U geeft dan steeds meer van de nieuwe voeding totdat u geheel bent overgestapt. De voeding kan direct droog of in het begin met een gelijke hoeveelheid lauw water (40°C) gegeven worden. De VitalCare Kitten kunt u geven tot de leeftijd van ca. 10-12 maanden waarna u kunt overstappen op één van de volwassen voedingen uit de Prins VitalCare-lijn.
  Verwen u kitten met TotalCare vers diepvries vlees!
  Voor een optimale balans van de darmflora adviseren wij u af en toe een schijfje TotalCare vers diepvriesvlees voeding aan uw kitten te geven. Deze vers vleesmaaltijden hebben een unieke functie aangezien het de darmflora helpt opbouwen waardoor de vertering optimaal zal verlopen en uw kitten een gezonde weerstand op kan bouwen. Deze gezonde en bovendien zeer smakelijke voeding mag u gerust naast de brokjes aan uw kitten geven.

Gebruiksaanwijzing vers vlees & voedingstips
  U kunt een schijfje vers vlees per keer uit de vriezer halen. Is het schijfje ontdooid en op kamertemperatuur, dan kunt u het vers vlees als maaltijd geven aan uw kitten. De meeste kittens vinden deze rauwe vleesmaaltijden direct erg lekker. Maar sommige kittens moeten het leren eten. Verwarm het vers vlees de eerste paar keer even in de magnetron. Een beetje warm water erover of wat blikvoer erdoor prakken wil ook vaak helpen. Als katten eenmaal gewend zijn aan het vers vlees, dan eten ze het met smaak!

Goede voeding is belangrijk, maar goed voeren eveneens! Daarom voor u nog wat tips op een rij:

• Geef uw kitten      meerdere maaltijden per dag.
  • Zorg voor voldoende drinkwater op      kamertemperatuur.
  • Geef verder niet te      veel bijvoeding in de vorm van een blikje, andere brokjes,      vis of worst. Te veel wisselen van voeding kan een negatief effect hebben      op de verteringsbalans van uw kitten. Problemen met de vertering      kunnen leiden tot huid- en vachtproblemen      (jeuk!), groeiproblemen, blaasproblemen, diarree, etc.
  • Wilt u uw kitten eens verwennen?      Geef dan een schijfje TotalCare Indoor Complete.
  • Ook adviseren wij uw kitten      gedurende een week vers vlees te geven wanneer u uw kitten laat enten, een      ontwormingskuurtje geeft of bijv. diarree heeft als gevolg van een      virus. Hierdoor zal de darmflora van uw kitten zich weer snel kunnen      herstellen.
    Veel succes met de opvoeding van uw kitten. Alle tijd en aandacht die u hem geeft zal zeker beloond worden met een maatje voor het leven! Mocht u vragen of wensen hebben of graag iets willen overleggen, neemt u dan gerust contact met ons op.

Vanwege de grote belangstelling voor de puppy- en kittenpakketjes kan het iets langer duren voor het pakketje bij u is. Onze excuses hiervoor.

Met diervriendelijke groet
  Annerike

Met vriendelijke groet,

CareTeam Prins Petfoods

Accustraat 11
3903 LX Veenendaal  
T: 0318 - 524245
F: 0318 - 524244
E: Careteam@prinspetfoods.nl

(kijk ook op onze website: www.prinspetfoods.nl)

Die heb ik vandaag ook ontvangen :LOL:
Ik had de aanvraag ingevuld bij het lezen van dit topic enkele dagen geleden, en dus ook een antwoord gekregen :thumb:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#82 Geplaatst 06 september 2010 - 19:51

Ik heb dat vandaag ook gekregen als antwoord :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#83 Geplaatst 06 september 2010 - 20:27

hm, ik heb geen mail ontvangen... :(

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#84 Geplaatst 07 september 2010 - 09:47

Nur für registrierte Züchter! Bitte melden Sie sich mit Ihrer Kundennummer und ihrem Passwort an oder registrieren Sie sich!

Animonda :s Dat pakket is dus alleen voor fokkers!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#85 Geplaatst 09 september 2010 - 09:14

Katy, ik heb die mail ook ontvangen hoor! Nog steeds geen kittenbox hier, ben eens benieuwd...

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#86 Geplaatst 09 september 2010 - 11:15

hier ook niet, hopelijk is hij er snel :LOL:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 09 september 2010 - 11:25

Ik ben ook wel benieuwd. In jullie mail staat wel dat ze hun excuseren en dat het wat langer kan duren gezien de belangstelling. Ze zullen die dag veel mailtjes hebben ontvangen zeker :LOL: .

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#88 Geplaatst 09 september 2010 - 11:25

hoe zou dat komen... en allemaal toevallig van belgie?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 09 september 2010 - 11:33

katy zei:

hoe zou dat komen... en allemaal toevallig van belgie?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Euhm ik weet ni...

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#90 Geplaatst 09 september 2010 - 11:34

de kattensite uiteraard :x