Spring naar inhoud

- - - - -

Noortje blaast naar zwangere vriendin...

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 28 april 2009 - 20:44

Noortje doet zo gek... ze blaast nooit naar mij of wie dan ook maar mijn vriendin Anne-loes is hier en die is zwanger.. ze heeft al best een buikje, dus wel zichtbaar. Noortje ruikt aandachtig aan haar kleding en begint dan naar haar te blazen.. ze blies zelfs een keer naar mij! Doet ze nooit. Iemand enig idee waarom ze dat nou ineens doet? Ze kent Anne-loes wel van eerdere keren en er is nooit iets vervelends voorgevallen.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 28 april 2009 - 21:38.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 28 april 2009 - 20:46

Goh..dat zou ik nu niet weten si..waarschijnlijk omwille van een bepaalde geur die ze meebrengt..misschien ruikt ze anders dan vroeger? Misschien niet persé omwille van de zwangerschap maar een andere reden? Geen flauw idee..wel bizar..

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 28 april 2009 - 21:00

ja idd mss omwille van een geur die haar niet aanstaat of die haar bang maakt? zou het anders ook niet weten :catnoknow

Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 28 april 2009 - 21:07

ja t is zo vreemd.. ze laat zich wel aanhalen door haar maar later blaast ze dan weer.. :catscratchhead

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#5 Geplaatst 28 april 2009 - 21:15

mss is ze een beetje in de war???

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 28 april 2009 - 21:39

zo lijkt t wel ja.. t is ook geen angst van in elkaar duiken en oren naar achteren en dan blazen.. t is snuffelen, recht aankijken met oortjes naar voren en blazen.. rare meid. Mijn vriendin id nu weer weg en ze zat net zachtjes naar me te miauwen. Nu is t dus weer over.. :catscratchhead