Spring naar inhoud

- - - - -

Heads will roll on the floor (Pas op Rauw Vlees)

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#1 Geplaatst 04 september 2010 - 09:30

Voor wie de konijnenkop niet wilt zie liggen, scheer u weg nu het nog kan :ha

Gisteren met enkele katten voor de herhalingsenting gegaan en een van de katten had wat roder tandvlees. Dat hebben wij hier nog nooit gehad, maar sinds enkele weken geven wij weer minder bot en eigenlijk gewoon carnibest, stukken spiervlees, af en toe wat kauwhapjes, blik en sporadisch wat brok. Dat kan beter dus...

Daarom deze morgen maar een emergency voorraadje bot in huis gehaald en maandag dan maar weer wat Barfdingetjes bestellen.

Daarnet heb ik dan ook vanalles op een plateau gelegd (maar helaas, netjes boven de plateau eten is hier te veel gevraagd :p ) omdat ik eens wou zien wat de kittens eruit zouden kiezen als ze keuze hebben uit allerlei soorten vlees.

Zsazsa die werd meteen helemaal enthousiast en begon te gooien met de konijnenpoten en te voetballen met de konijnenkoppen. Ik moest spontaan aan dat liedje van de Yeah yeah yeahs denken :ha

Off with your head
Dance 'til your dead
Heads will roll
Heads will roll
Heads will roll on the floor

Maar het was vooral Miss Flo die indruk maakte toen haar oerinstincten boven kwamen. Hoor en zie zelf maar ;) (volume luid zetten ;) )

(en nu de vloer maar weer eens schoonmaken, vieze katten! Flo is zowat heel het huis doorgelopen met haar kippenmagen... Pumpkin liep te slepen met een konijnenschouder en Zsazsa die heeft alles alle hoeken van de kamer laten zien... Boven de plateau eten had ik gezegd! :x )

Bewerkt door Smitten Kitten, 04 september 2010 - 10:04.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 04 september 2010 - 10:02

mmmm zie ze daar eens lekker smullen en spelen ... het zijn en blijven roofdieren :heart:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#3 Geplaatst 04 september 2010 - 10:07

Owww GEWELDIGGGGG :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#4 Geplaatst 04 september 2010 - 10:14

Schitterend, de blik in de (roofdier) oogjes, en het geluid wat er uit zo'n klein poezeltje komt!!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 04 september 2010 - 10:44

Die kleine veelvraat maakt nogal lawaai. :ha
Inderdaad, het oerinstinct kwam weer naar boven.

Geplaatste afbeelding

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#6 Geplaatst 04 september 2010 - 10:52

Ze heeft er duidelijk geniet van! :LOL:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 04 september 2010 - 11:57

Geweldig Hanne!! Heerlijk dat natuurlijk instinct!
En dat gesmak is echt genieten! :heart:
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Xavier
Xavier
  • 443 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 04 september 2010 - 13:02

zaaaalig :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#9 Geplaatst 04 september 2010 - 13:02

oohhh wat super sech!!!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#10 Geplaatst 04 september 2010 - 13:11

die geluidjes zijn zoooo schattig :love3: :love3: :love3:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 04 september 2010 - 13:17

hanne :ha nu ga ik nooit nog aan iets anders kunnen denken bij dat liedje :ha

lien is wel helemaal in shock :help: en dat terwijl ik net wou voorstellen ook rauw beginnen te voeren O:)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#12 Geplaatst 04 september 2010 - 13:21

xantippe zei:

hanne :ha nu ga ik nooit nog aan iets anders kunnen denken bij dat liedje :ha

lien is wel helemaal in shock :help: en dat terwijl ik net wou voorstellen ook rauw beginnen te voeren O:)

En dan lag de beschaafde kant van de konijnenkop nog wel naar de camera en heb je niet het stuk met de uitgelepelde ogen zien liggen... :misselijk:

Sorry, kon het niet laten haha

Vroeger toen we nog in Leuven woonden haalde ik trouwens nog regelmatig eens een pakje kippenmagen, kippenhartjes of kippenlevertjes in de Match als extraatje voor de katten en in de Maria Theresiastraat heb je de Mediteranee en de slager daar heeft lamshartjes en goedkope kippenvleugeltjes, dus hop hop op pad voor vers voor Booke en Samaya ;)

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 04 september 2010 - 13:24

Zalig genieten :d :d

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#14 Geplaatst 04 september 2010 - 13:26

Mijn vriend vond Flo overigens net Gollum :ha
Ik heb LOTR nooit gezien, maar kan me er zo stilletjesaan wel wat bij voorstellen :ha

(alhoewel als ik zo kijk naar de tanden van die Gollum dan betwijfel ik of die in zijn leven al veel BARF hebben gezien :ha )

Bewerkt door Smitten Kitten, 04 september 2010 - 13:27.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 04 september 2010 - 13:33

Smitten Kitten zei:

En dan lag de beschaafde kant van de konijnenkop nog wel naar de camera en heb je niet het stuk met de uitgelepelde ogen zien liggen... :misselijk:

Sorry, kon het niet laten haha

Vroeger toen we nog in Leuven woonden haalde ik trouwens nog regelmatig eens een pakje kippenmagen, kippenhartjes of kippenlevertjes in de Match als extraatje voor de katten en in de Maria Theresiastraat heb je de Mediteranee en de slager daar heeft lamshartjes en goedkope kippenvleugeltjes, dus hop hop op pad voor vers voor Booke en Samaya ;)

we gaan vandaag eens proberen met kippenfilet. vlees uit de match hmmm..... :ha kan je dat eigenlijk invriezen zo organen? ik zie me namelijk niet meteen het hele pak voeren :catscratchhead

Geplaatste afbeelding