Spring naar inhoud

- - - - -

Showsetje voor Nanu

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 04 september 2010 - 16:16

Smitten Kitten zei:

Ik heb inderdaad zelf wat verzonnen ;) Ook voor showkooitjes overigens, toevallig he ;)

Als het klaar is zal ik het hier laten zien! Hoe lang heeft het geduurd voordat bij jou de stof aan kwam?

Je moet tellen dat het zeker drie weken duurt voor het bij jou is. Hou er rekening mee dat de postbode je nog 10 euro aanbiedingskosten vraagt. gebeurt bij mij nl altijd als het van Spoonflower komt en dat maakt de stof dan wel extra duur.
Je krijgt trouwens van Spoonflower bericht wanneer het verstuurd is.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 04 september 2010 - 16:29

Kathleen zei:

ook voor diegen die al verhuist zijn :oops: is zo mooi :LOL:

Zeg madame. Wie zei er hier nog tegen mij een paar dagen geleden "Ik verveel mij" en "Ik kan supergoed naaien, ik heb geen lessen meer nodig, ik kan alles al"? :p :ha
En dan mij aan het werk zetten??? :ha
Jij zal dat waarschijnlijk veel beter kunnen als mij (ben ik vrij zeker van :ha ) en dan heb je iets om handen ;) Is de rok trouwens al af?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#18 Geplaatst 04 september 2010 - 16:30

:thumb: :thumb: :thumb:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 04 september 2010 - 16:31

WhiteWitch zei:

Je moet tellen dat het zeker drie weken duurt voor het bij jou is. Hou er rekening mee dat de postbode je nog 10 euro aanbiedingskosten vraagt. gebeurt bij mij nl altijd als het van Spoonflower komt en dat maakt de stof dan wel extra duur.
Je krijgt trouwens van Spoonflower bericht wanneer het verstuurd is.

Ah, dat van die 10 euro dat wist ik niet! Goed dat je dat zegt!
Voor de show in Genk zal het dus te laat zijn waarschijnlijk :(
Goed dat ik dat weet, dan kan ik wat anders maken voor de zekerheid!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 04 september 2010 - 18:53

heel mooi gedaan! echt lief van jou!

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 04 september 2010 - 23:42

Smitten Kitten zei:

Ah, dat van die 10 euro dat wist ik niet! Goed dat je dat zegt!
Voor de show in Genk zal het dus te laat zijn waarschijnlijk :(
Goed dat ik dat weet, dan kan ik wat anders maken voor de zekerheid!
Bij mij is het tenminste altijd prijs. Ik weet niet zeker of dit bij jou daarom ook zo is. Bij mij moeten ze voor een pakje van Spoonflower altijd bellen en het dan afgeven en daarvoor moet je dan aan de post 10 euro betalen. Dat is dan inplaats van de vroegere taksen. Misshien heb je geluk en hoeft het bij jou niet. Je weet maar nooit met de post. Hopelijk heb je het wel nog op tijd tegen Genk, dat is toch nog bijna drie weken.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#22 Geplaatst 04 september 2010 - 23:46

uniek ! :heart:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 12 september 2010 - 11:43

Wat mooi gedaan, die ze zullen er zeker enorm blij mee zijn.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 12 september 2010 - 11:44

WhiteWitch zei:

Bij mij is het tenminste altijd prijs. Ik weet niet zeker of dit bij jou daarom ook zo is. Bij mij moeten ze voor een pakje van Spoonflower altijd bellen en het dan afgeven en daarvoor moet je dan aan de post 10 euro betalen. Dat is dan inplaats van de vroegere taksen. Misshien heb je geluk en hoeft het bij jou niet. Je weet maar nooit met de post. Hopelijk heb je het wel nog op tijd tegen Genk, dat is toch nog bijna drie weken.

Ben inmiddels aan een ander setje begonnen, want zag het niet zitten om zo last minute erin te vliegen. De stof van Spoonflower gebruik ik dan wel voor wat anders ;)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 12 september 2010 - 11:49

Smitten Kitten zei:

Zeg madame. Wie zei er hier nog tegen mij een paar dagen geleden "Ik verveel mij" en "Ik kan supergoed naaien, ik heb geen lessen meer nodig, ik kan alles al"? :p :ha
En dan mij aan het werk zetten??? :ha
Jij zal dat waarschijnlijk veel beter kunnen als mij (ben ik vrij zeker van :ha ) en dan heb je iets om handen ;) Is de rok trouwens al af?
maar dan staat uwe cattery haar naam er niet op. Natuurlijk kan ik da maken, daar is niet veel aan. Maar om nu een lapke stof te bestellen van 50 cm me uwe cattery naam op, da's nogal onozel. Dus gij besteld, ik maak :p
ipv die rok
kan mssn op bestelling gaan werken, mooie (hm) bijverdienste :LOL:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 12 september 2010 - 11:50

Smitten Kitten zei:

PS dat idee voor het gezondheidsboekje vind ik superleuk! Heb nu het idee opgevat ze te maken voor al onze katten en voor de kittens die hier verhuizen! (Nog maar eens stof bestellen dus :ha )

:thumb: :jump: :d

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 september 2010 - 11:51

WhiteWitch zei:

Onze Nanu woont nu in een cattery in Nederland waar ze het ontzettend naar haar zin heeft en volgende week gaat ze voor het eerst op show. Ik wilde iets heel speciaals voor haar doen en heb dus stof ontworpen en laten drukken bij de firma Spoonflower in de US en heb haar daar een unieke showset van gemaakt.
Hier zijn de foto's.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

De set bestaat uit 2 gordijntjes, 2 dekjes en als extraatje van de restjes maakte ik een omslag voor haar gezondheidsboekje en een zakdoek etui voor de eigenaars.
Nu maar hopen dat het haar geluk brengt.

heb je daar de patronen voor? Of hoe het er aan de binnenkant uitziet?

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 12 september 2010 - 11:53

Smitten Kitten zei:

Ben inmiddels aan een ander setje begonnen, want zag het niet zitten om zo last minute erin te vliegen. De stof van Spoonflower gebruik ik dan wel voor wat anders ;)
Heb jij soms ook niet wat patronen voor mij of waar ik ze kan vinden?

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#29 Geplaatst 12 september 2010 - 11:53

Kathleen zei:

maar dan staat uwe cattery haar naam er niet op. Natuurlijk kan ik da maken, daar is niet veel aan. Maar om nu een lapke stof te bestellen van 50 cm me uwe cattery naam op, da's nogal onozel. Dus gij besteld, ik maak :p
ipv die rok
kan mssn op bestelling gaan werken, mooie (hm) bijverdienste :LOL:

Zeg profiteur! Bestel ne keer zelf :p :ha (Je kan zelfs al stukjes van 10 cm ofzo bestellen hoor ;) )
Ik ga er trouwens helemaal mijn catterynaam op zetten, van waar haal je dat :catscratchhead

Maar als jij in opdracht stof voor de cattery wilt ontwerpen en naaien dan hebben we een deal. Jij hebt er tenminste de tijd voor en jij kan toch zo goed naaien.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#30 Geplaatst 12 september 2010 - 11:55

Kathleen zei:

Heb jij soms ook niet wat patronen voor mij of waar ik ze kan vinden?

Ik werk eigenlijk nooit met patronen. Dat dierenartsboekje denk ik niet dat echt moeilijk is. Gewoon een soort van hoesje is dat he. Dus ik zou gewoon een dierenartshoesje nemen en eens bekijken hoe dat in elkaar zit. Is toch alleen maar rechte stukjes stikken he.

PS Showgordijnen is ook gewoon heel de tijd recht stikken. Niet zo moeilijk dus. Maar ja... de tijd vinden he :s
Ik ben er toch meestal nog redelijk lang aan bezig omdat ik altijd alles netjes afgewerkt wil hebben en als er dan een naadje scheef is ofzo dan moet het allemaal los he ;)

Bewerkt door Smitten Kitten, 12 september 2010 - 11:56.