Spring naar inhoud

- - - - -

Showsetje voor Nanu

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 12 september 2010 - 11:57

Smitten Kitten zei:

Zeg profiteur! Bestel ne keer zelf :p :ha (Je kan zelfs al stukjes van 10 cm ofzo bestellen hoor ;) )
Ik ga er trouwens helemaal mijn catterynaam op zetten, van waar haal je dat :catscratchhead

Maar als jij in opdracht stof voor de cattery wilt ontwerpen en naaien dan hebben we een deal. Jij hebt er tenminste de tijd voor en jij kan toch zo goed naaien.
sorry, da was ni zo bedoelt :cry: , ik dacht gewoon dat jij die stof besteld had met je catterynaam op. en ik kan toch moeilijk stof bestellen met uwe naam op, ik dacht dat je dat niet leuk zou vinden. Maar laat maar :(
Tja spijtig genoeg heb ik veel tijd :p

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#32 Geplaatst 12 september 2010 - 12:00

Kathleen zei:

sorry, da was ni zo bedoelt :cry: , ik dacht gewoon dat jij die stof besteld had met je catterynaam op. en ik kan toch moeilijk stof bestellen met uwe naam op, ik dacht dat je dat niet leuk zou vinden. Maar laat maar :(
Tja spijtig genoeg heb ik veel tijd :p

Nee, ik wil gewoon stof met leuke kleurrijke patroontjes gebruiken voor die hoesjes. Mijn catterynaam hoeft daar voor mij helemaal niet op. Misschien met van die strijkletters de naam van de kat, maar om per kat gepersonaliseerde stof te gaan kopen en ontwerpen daar kruipt wel echt té veel tijd in.

Overigens als je voor Chopin een stof wilt bestellen met Smitten Kitten Chubby Hubby op dan mag dat natuurlijk he. Ik heb daar echt geen probleem mee, 't is jouw kat he ;)

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#33 Geplaatst 13 september 2010 - 11:24

wauw, tof hoor!

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#34 Geplaatst 18 september 2010 - 18:01

Sorry dat ik weer een aantal dagen niet hier geweest ben. Verver in huis. Heel het huis overhoop en ondertussen ook ziek en de kittens ook wat ziek...
Het boekje is heel simpel. Je legt je boekje open op een blad papier en tekent errond. Dan voeg je overal een centimeter extra toe en dan nog zo'n 6 mm naadtoeslag errond.
Voor de binnen kant neem je hetzelfde stofje of een ander. Omdat ik toch een passend stofje had, zie de dekjes, heb ik dat gele stofje vanbinnen gebruikt en voor de flapjes.
De flapjes daar knip je de hoogte van het boekje voor en dan neem je zo'n 12 cm breed plus 2 keer naadtoeslag.Dat vouw je dan dubbel. Elk flapje word dus 6 cm breed dan. De open kant van de vouw leg je tegen de buitenkant van de omslag.Even vastspelden. Dan leg je er de voering achterkant naar boven op en dan stik je rondom vast. Laat een kleine opening van zo'n 4 cm langs waar je het boeltje om kan draaien. .Omdraaien, hoekjes goed uitduwen en dan de opening toenaaien met de hand. Klaar is kees.Je kan er ook nog een sluiting tussenuit stikken als je wilt zoals een lintje of een lipje met velcro of zo.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/