Spring naar inhoud

- - - - -

Bami Van de Asberg

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Billy_*
Guest_Billy_*

#1 Geplaatst 28 april 2009 - 21:31

Hoi iedereen,

Ik vond vandaag op pets.be een advertentie van een 12-jarige Brits korthaardame die haar hele leven op een klein kamertje leefde :evil:
Nu stond de volledige naam van de kat erbij en kon ik dus opzoeken van welke cattery ze kwam. Echter, de mails die ik stuur komen terug en bij bellen springt het antwoordapparaat op :(
Ik heb het nu wel ingesproken op het antwoordapparaat, maar moest hier iemand zijn die de cattery Van de Asberg kent... You never know hé. Er zijn toch veel cattery's die erg begaan zijn met hun poezeltjes en die hun liefies niet graag na 12 jaar op een kamertje zonder iemand te zien in het asiel zien belanden om dan bij 'god weet wie' terecht te komen hé. :catcurs

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 28 april 2009 - 21:43

Och wat zielig voor dat poezeltje! Goed dat je het initiatief genomen hebt om de cattery te bellen maar misschien zijn ze ondertussen gestopt? Misschien dat de fokkers hier op KS hier wel meer info omtrent hebben...

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#3 Geplaatst 28 april 2009 - 22:34

Als ook dat niet lukt kan je misschien een brief sturen, ik zag toch dat het adres ook op het internet terug te vinden is dusja :)

Guest_Quincey Van De Asberg_*
Guest_Quincey Van De Asberg_*

#4 Geplaatst 29 april 2009 - 10:13

ik heb ook een kat gehad van bij deze cattery, namelijk Quincey Van De Asberg. Maar, helaas is hij op bijna 14-jarige leeftijd overleden begin dit jaar. Ik heb de cattery toen ook proberen te contacteren, maar kreeg ook geen antwoord.
Ik ben wel hard erover na aan het denken om Bami te adopteren, omdat ze als 2 druppels water op Quincey lijkt.... :cry: Enkel mijn vriend nog overtuigen!
Ik ben trouwens ook gastgezin voor het dierenasiel te Sint-Truiden waar Bamie zit.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 29 april 2009 - 11:02

arme kat

hopelijk geraak je binnen en kan het nog van zijn oude jaren genieten
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 29 april 2009 - 19:03

Hey Quincey, leuk dat je Bami zou willen adopteren..en dat je gastgezin bent! 'k denk dat dat veel voldoening geeft..maar wel veel werk hé?

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#7 Geplaatst 29 april 2009 - 19:35

Leuk voor Bami , als het lukt, nog een mooie oude dag voor hem!!!

Guest_Billy_*
Guest_Billy_*

#8 Geplaatst 29 april 2009 - 20:56

Ik vond van mezelf dat ik me geen 'echte' poezenliefhebber (lees -gek ;) ) kon noemen als ik niet zou proberen de cattery te pakken te krijgen. Tot hier toe is dat niet gelukt :cry:
Hopelijk hebben ze hun antwoordapparaat beluisterd en zijn ze tenminste op de hoogte nu.
@Quincy:
Ik hoop (duimduim) dat je je andere helft kan overtuigen om dit poezeltje een thuis te geven! Het zal vast de eerste échte thuis zijn die ze in haar twaalf jaar gehad heeft dan :( Ik vind het zooooo zielig voor dat beestje! Niet alleen om twaalf jaar zo'n leven gehad te hebben, maar als je daarna als senior nog eens in het asiel terecht komt vind ik dat echt afschuwelijk. Het is voor een kat die een normaal leven gehad heeft al zo druk en beangstigend in een asiel, maar als je dan ook in je hele leven niet uit dat ene kamertje geweest bent en nooit eens in de zetel mocht, nooit échte liefde gekend hebt... Ik denk dat dat beestje nu door een hel gaat. Van pure eenzaamheid naar zo'n drukte, ik moet er niet aan denken :catcurs Zit nu al met tranen in mijn ogen...