Spring naar inhoud

- - - - -

mijn emailadres wordt gebruikt

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#1 Geplaatst 04 september 2010 - 13:33

ja de titel zegt al genoeg, kreeg daarjuist dit juist via email aan:

Hoe gaat het? Ik denk dat u zich prima en wonen goed. Mijn naam is Vero een mooi jong meisje. Ik zag je e-mail van (Cattery Amazing Dolls-Home) als ik ben op zoek naar iemand om te schrijven ik hoop dat u het zelfde voelen ik. en ik ben echt interessant om te weten dat u en stellen een serieuze relatie met jou. Ik wil je vriend zijn voor de eerste vriendschap kan niet gezien worden of zelfs worden aangeraakt, moet worden gevoeld in de heart.Hoping je voelt gewoon de manier waarop ik doe. Wow! vrienden zijn zoals kleding zonder dat ze je naakt voelen! Ik denk dat op right.I zal vertellen je meer over mij, mijn familie en alle nodige misschien that in this relatie, get If oke dit is by u zich vrijblijvend contact met me as, zodat wij elkaar beter leren kennen en u niet ignore dankzij mijn verzoek. Hebben een prachtige dag met veel geluk. Schrijf mij direct naar mijn prive e-mailadres (vero_bugiba@yahoo.com) en ook ik zal u mijn foto bedankt.

Met vriendelijke groet
Vero.

How are you? I guess you are fine and living good. my name is Vero a beautiful young girl. I saw your email from (www.amazingdolls.be)when i am searching for someone to write i hope you will feel the same i do. and I'm really interesting to know you and establish a serious relationship with you. I want to be your friend for first friendship can not be seen or even be touched, it must be felt within the heart.Hoping you feel just the way i do. Wow! friends are like clothes without them you feel naked! I guess on right.I will tell you more about me, my family and all that maybe necessary in this relationship, get If this is okay by you feel free to contact me as to enable us to know each other better and please do not ignore my request thanks. Have a wonderful day with lot of happiness. Please write me direct to my private email address (vero_bugiba@yahoo.com) and also i will give you my picture thanks.
[FONT=Comic Sans MS]
[/FONT][FONT=Comic Sans MS]
[/FONT][FONT=Comic Sans MS]Best regards[/FONT][FONT=Comic Sans MS]
[/FONT][FONT=Comic Sans MS]Vero.[/FONT][FONT=Comic Sans MS]
[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]ook kreeg ik vlak erachter 2 mails aan van cattery's die me dit wilden laten weten.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Ik weet niet van welke site dit is, als iemand me tips kan geven of ook een mail aankrijgt waar je mijn emailadres op ziet staan, verwittig me dan aub.[/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]
[/FONT]
Geplaatste afbeelding

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 04 september 2010 - 13:39

:catnoknow what the... :o

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#3 Geplaatst 04 september 2010 - 13:40

waar de mensen zich tegenwoordig nog mee bezighouden...

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#4 Geplaatst 04 september 2010 - 14:11

Ook een typische scam... de bedoeling is dat je een crush krijgt, centen geeft voor het vliegtuig dat ze zal nemen om je te komen bezoeken, en dan hoor je natuurlijk niets meer.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 04 september 2010 - 14:12

Vosse zei:

Ook een typische scam... de bedoeling is dat je een crush krijgt, centen geeft voor het vliegtuig dat ze zal nemen om je te komen bezoeken, en dan hoor je natuurlijk niets meer.

de zin "i am very beautiful" is bij mij toch al meteen een afknapper :ha

Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 04 september 2010 - 14:18

:o

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 04 september 2010 - 14:21

Klopt inderdaad, ik heb blijkbaar ook zo'n mail toegekregen via jouw mailadres :catnoknow

Geplaatste afbeelding

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 04 september 2010 - 14:28

:gek:
Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#9 Geplaatst 04 september 2010 - 14:30

xantippe zei:

de zin "i am very beautiful" is bij mij toch al meteen een afknapper :ha

ja inderdaad xD waarschijnlijk is het dan nog zo'n lelijk scharminkel :p

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 04 september 2010 - 14:33

virusscan en anti-spyware spullen laten draaien zou ik zo zeggen. En als dat he-le-maal niet helpen wil, dan zou ik herformatteren, want mijn computer kan dat altijd wel gebruiken :ha

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 04 september 2010 - 15:14

omg :o :o :o

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 04 september 2010 - 15:39

????  Dus die sturen emails met als afzender jou email adres????

jeetje zeg. Mss klacht in dienen bij de e-cops of zo?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 04 september 2010 - 16:15

:trance: :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 04 september 2010 - 16:35

:o :o :o

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#15 Geplaatst 05 september 2010 - 01:05

zou door afrikaanse vrouwen zijn, is eigenlijk naar mijn man gericht, gelukkig heeft die al last genoeg met mij en de poezels :oops:
Geplaatste afbeelding