Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

poes is heel bang..iemand advies??

• Log in om te reageren
57 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 10 september 2010 - 13:03

Hoe gaat het met Zippo nu?

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#32 Geplaatst 10 september 2010 - 20:23

het gaat al beter,

hij blijft zich schuilen maar verzet zich zo niet meer,
zodra hij me ziet draait hij met heel zijn lichaam om aaike te doen met hem
want dat doe ik veel.wat grappig is is dat hij niet spint maar grolt..en blazen bij het minste.maar hij doet niets kwaad.
lotte is erbij,en de rollen zijn lik omgedraait,lotte die heel gemakkelijk is doet heel lelijk tegen zippo en zippo die zo bang is,zoekt soms wel toenadering.de feryway doet ook wel goed zijn werk..maar zelf komen doet hij alleen als ik er een uur aan geaait heb...snoepjes en speelgoed hebben geen efect..

groetjes

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#33 Geplaatst 10 september 2010 - 20:41

Het zal mss wel wat meer tijd vragen eer hij echt gewend is. Je ziet zo ook dat hij waarschijnlijk al die aandacht niet gewoon is geweest.
Ik vraag me af waarom die mensen die prachtige katten dan hadden.
Ik heb gezien dat hun advertentie nog altijd op sites staan.
Speelt hij helemaal met niks, ook niet met een rietje of een balletje zilverpapier?
Je zal veel geduld moeten hebben , en hopelijk smelt hij en kan hij dan eindelijk een nieuw leven beginnen met lotte; :hug:

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#34 Geplaatst 10 september 2010 - 20:54

hoh catherine

als je het mij vraagt e voel ik me in de zak gezet..
sins ik zippo heb nemen ze hen telefoon niet op als ik bel
reageren ze niet op mijn smsn...echt
zijn stambook papieren zal ik welicht ook nooit zien
hij zij dat hij ze zou aanvragen maar hij zij ook dat er met de vader al niet mocht gefokt worden???hoe zal die dan aan papieren komen voor zippo??pfpppfff

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#35 Geplaatst 10 september 2010 - 20:57

ZIPPO EN LOTTE zei:

hoh catherine

als je het mij vraagt e voel ik me in de zak gezet..
sins ik zippo heb nemen ze hen telefoon niet op als ik bel
reageren ze niet op mijn smsn...echt
zijn stambook papieren zal ik welicht ook nooit zien
hij zij dat hij ze zou aanvragen maar hij zij ook dat er met de vader al niet mocht gefokt worden???hoe zal die dan aan papieren komen voor zippo??pfpppfff

Net zo iemand als de fokker van mijn drie eerste Turkjes die ook de stambomen na 18 maanden nog aan moest vragen :(

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#36 Geplaatst 10 september 2010 - 21:00

begrijp me niet verkeert e..ik zie zippo doodgraag...tis gewoon de manier waarop alles verlopen is met die mensen..denk niet dat onze volgende kat van particulier zal zijn..
zoals je daar zegt mess is zippo daar niet goed behandeld geweest..ik weet het niet.ik weet alleen dat ik een beter baasje ga zijn..en trixie zal niets worden aangezien ze heel graag buiten gaat..kwil haar dat niet aandoen om te binnen te houden..

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#37 Geplaatst 10 september 2010 - 21:02

Sihirci zei:

Net zo iemand als de fokker van mijn drie eerste Turkjes die ook de stambomen na 18 maanden nog aan moest vragen :(

ja tis toch minste om die papieren in orde te brengen?

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#38 Geplaatst 10 september 2010 - 21:04

ZIPPO EN LOTTE zei:

begrijp me niet verkeert e..ik zie zippo doodgraag...tis gewoon de manier waarop alles verlopen is met die mensen..denk niet dat onze volgende kat van particulier zal zijn..
zoals je daar zegt mess is zippo daar niet goed behandeld geweest..ik weet het niet.ik weet alleen dat ik een beter baasje ga zijn..en trixie zal niets worden aangezien ze heel graag buiten gaat..kwil haar dat niet aandoen om te binnen te houden..

Ik ben net zo gek op mijn stamboomloze Turkjes hoor ;) ze zijn mijn lust en leven :love2: :love2: :love2:

Maar die fokker :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#39 Geplaatst 10 september 2010 - 21:47

Als ik contact met hen toen nam was de communicatie ook heel stroef.
Veel uitleg kreeg ik niet over Zippo of over de andere wel de prijs. Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild en na dagen kreeg ik dan eens een berichtje van mijn gsm was stuk of het internet lag uit.
Ik heb je het al eens verteld het voelde niet goed aan.
Telkens ik dan toch contact had zei hij de prijs en niet veel meer, juist of het hen te doen is om de centen ipv een goede thuis voor ze te vinden.
Zippo is heel mooi maar heeft bij hen echt niks geleerd als mooi ergens gaan liggen of zitten.
Ik weet dat jullie met heel veel geduld meer zullen bereiken. Natuurlijk had je ook liever een spinnende kat naast je in de zetel gehad, maar hopelijk komt dit nog wel.

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#40 Geplaatst 12 september 2010 - 17:11

catherine zei:

Als ik contact met hen toen nam was de communicatie ook heel stroef.
Veel uitleg kreeg ik niet over Zippo of over de andere wel de prijs. Ik heb meerdere malen gebeld en gemaild en na dagen kreeg ik dan eens een berichtje van mijn gsm was stuk of het internet lag uit.
Ik heb je het al eens verteld het voelde niet goed aan.
Telkens ik dan toch contact had zei hij de prijs en niet veel meer, juist of het hen te doen is om de centen ipv een goede thuis voor ze te vinden.
Zippo is heel mooi maar heeft bij hen echt niks geleerd als mooi ergens gaan liggen of zitten.
Ik weet dat jullie met heel veel geduld meer zullen bereiken. Natuurlijk had je ook liever een spinnende kat naast je in de zetel gehad, maar hopelijk komt dit nog wel.

idd!!
maar het gaat beter..we zien wel dag per dag!
een week later nu en ik heb die mensen nog niet gehoort..

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#41 Geplaatst 12 september 2010 - 17:17

ZIPPO EN LOTTE zei:

ja tis toch minste om die papieren in orde te brengen?

Ze moest eerst door de rechter worden gedwongen de stambomen aan te vragen... maar toen had ze nog niet geleerd en andere kittenkopers hebben de vereniging waarbij ze later lid was aangeschreven. Nog weer later kwam ze in het nieuws met valse stambomen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#42 Geplaatst 12 september 2010 - 17:18

ZIPPO EN LOTTE zei:

idd!!
maar het gaat beter..we zien wel dag per dag!
een week later nu en ik heb die mensen nog niet gehoort..

Wat fijn dat het beter gaat en die mensen....... vergeet hen ze zijn geen dier waard.

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#43 Geplaatst 13 september 2010 - 21:16

thx

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#44 Geplaatst 16 september 2010 - 18:19

zippo stelt het heel goed!!hij doet alles wat een kat moet doen
spinnen.. grollen.. wenen achter eten.. komt af als ik hem roep..
pist.. kakt.. eet en drinkt!!!
is dit niet super??? :)

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 16 september 2010 - 18:50

Fantastisch!

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll