Spring naar inhoud

- - - - -

uit de kindermond

• Log in om te reageren
218 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#121 Geplaatst 06 november 2010 - 23:50

Aldhissla zei:

Oh Sihirci, na jou pruikverhaal moest ik hieraan denken:

Mijn vader is kaal door de een of andere aandoening waardoor de bloedvoorziening naar zijn haarzakjes misloopt.
Vroeger droeg hij een pruik, en voor het slapengaan deed ie die natuurlijk altijd af, slapen met een pruik gaat niet.
Mijn broer speelde toen eens met de playmobil en plots deed hij de haartjes van de ventjes af.  Vraagt mijn moeder: Maar Woutje, wat doe je nu?
En mijn broer doodserieus: Ewel, ze gaan slapen ee! :LOL:

PROESTTTTTTTT

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#122 Geplaatst 07 november 2010 - 09:05

Nu Guy in China zit mogen de meisjes allebei 1 nacht in de week bij mama slapen.
Raisa was afgelopen nacht aan de beurt. Is ze vanochtend wakker vraagt ze aan mij, heb ik vanacht liggen slurfen :ha :ha :ha ze bedoelde dus snurken :x

oohhh die van die playmobile is ook wel geweldig

Bewerkt door *mikkeke*, 07 november 2010 - 09:05.

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#123 Geplaatst 12 november 2010 - 22:17

Overlaatst vertelde mijn vader toen mijn broers een jaar of 3 waren en ze gingen winkelen, wouden ze iets hebben en mijn vader antwoord erop dat hij geen geld had. Mijn broer antwoordde doodserieus, maar papa dan moet je toch gewoon naar de muur gaan en daar geld uithalen. (Hij bedoelde de bankcontact, maar hij dacht dat dat uit elke muur kwam)

Deze morgen liet ik de foto's van onze toekomstige kittens zien aan mijn zoontje en ik vertel hem dat we eerst nog een beetje moeten opruimen voor we ze kunnen gaan halen, waarop hij direct tegen mijn vriend zegt: papa opstaan, opruimen moeten 10 katten halen :goofy:

molleken
molleken
  • 1.008 berichten
  • 5 katten

#124 Geplaatst 12 november 2010 - 22:31

Ik werkte in mijn jeugdjaren in het weekend in een restaurant.En we hadden daar vaste klanten die toch zeker om de 2weken kwamen.

En op een dag vroeg de papa,zoals ze altijd vroegen,om het vlees in te pakken.
Waarop zoontjelief riep voor heel het restaurant:Joepie ik krijg een hondje!!!Wanneer gaan we hem halen???

Die ouders een rood gezicht.Ik heb toen heel vriendelijk geantwoord:Geen probleem ,zal het zoals steeds allemaal apart verpakken.
Wisten we opeens waarom we steeds het apart moesten verpakken.

Ze zijn toch een tijdje weggebleven en nadien gaven we steeds het eten gewoon mee.
Of dat zoontje een hond had gekregen weet ik nog steeds niet.Maar nadien was hij heel braaf en zei hij nog weinig.

alaantje
alaantje
  • 2.402 berichten

#125 Geplaatst 12 november 2010 - 22:31

:LOL: :LOL: :LOL:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 13 november 2010 - 01:18

Het dochtertje van de zus van mijn echtgenoot (8 jaar) vroeg aan me of ik mijn ogen open of dicht ging hebben bij de geboorte van Victor. :catscratchhead Nu vond ik dat dus een zeer moeilijke vraag. Achteraf viel mijn euro. Zij is geboren met de keizersnede onder plaatselijke verdoving dus met ogen open en haar broer onder volledige verdoving dus met ogen dicht.

De dag nadat ik bevallen was kwam de zus van mijn echtgenoot met haar dochter op bezoek. Die vroeg wanneer die andere baby uit mijn buik kwam omdat die nog zo dik was. :evil:

raaslastso
raaslastso
  • 233 berichten
  • 9 katten

#127 Geplaatst 15 november 2010 - 15:43

Afgelopen week was onze oudste dochter naar een feest geweest met haar vriend. De volgende dag, heel moe, ging ze boven op haar kamer studeren.
Tegen de middag vroegen we aan onze jongste dochter om haar zus boven te halen voor het middageten. Ze kwam terug met de uitspraak:"Ik kan Laura niet zeggen dat het eten klaar is. Ze is stilgevallen."
Bleek dat de zus zo moe was dat ze in slaap gevallen was.
Toen de oudste nog klein was ging ik met haar naar de winkel en bij de groentenafdeling, langs de witte kool passerend zei ze: "Amai mama, dat zijn grote spruitjes, zeg!"
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#128 Geplaatst 15 november 2010 - 15:53

Toen m'n schoonzus voor de tweede maal zwanger was, was m'n nichtje op een bepaald moment naar een dierenprogramma aan het kijken. Er was een koe die moest bevallen en het moest met een keizersnee gebeuren en dus sneedden ze de buik van die koe open. M'n rende daarop naar de badkamer bij haar mama om te vragen of dat ze dat met haar ook gingen doen. Mijn schoonzus stelde haar gerust en zei dat dat niet ging gebeuren waarop mijn nichtje dan zegt: "ja ge hebt gelijk, tzal wel lang uwe mond komen"* :trance: (m'n nichtje wist nog niet langs waar kindjes komen :p )

Wenneke
Wenneke
  • 743 berichten
  • 4 katten

#129 Geplaatst 15 november 2010 - 17:12

Ik heb zaterdag ook iets genant meegemaakt, ik ging met mijn zoontje van 4 naar de Delhaize en nam daar maandverband mee. Riep mijn zoontje voor heel de winkel,
mam bloei jij nu weer uit je poep? :LOL: Ik kon door de grond zakken van schaamte, die sloeber.

Bewerkt door Wenneke, 15 november 2010 - 17:12.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#130 Geplaatst 15 november 2010 - 17:20

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

raaslastso
raaslastso
  • 233 berichten
  • 9 katten

#131 Geplaatst 15 november 2010 - 17:45

Super!
Geplaatste afbeelding

Poekietoe
Poekietoe
  • 1.616 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 15 november 2010 - 17:50

Wenneke zei:

Ik heb zaterdag ook iets genant meegemaakt, ik ging met mijn zoontje van 4 naar de Delhaize en nam daar maandverband mee. Riep mijn zoontje voor heel de winkel,
mam bloei jij nu weer uit je poep? :LOL: Ik kon door de grond zakken van schaamte, die sloeber.

:lachen: :lachen: :lachen:  Oooh, supergenant!
Groetjes, van Jack :cathiss & Ginger :catcurs

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#133 Geplaatst 15 november 2010 - 18:09

Wenneke zei:

Hier worden die dingen spleetpleisters genoemt!! :hoi:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#134 Geplaatst 15 november 2010 - 18:13

*mikkeke* zei:

Hier worden die dingen spleetpleisters genoemt!! :hoi:

:o
Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*