Spring naar inhoud

- - - - -

uit de kindermond

• Log in om te reageren
218 reacties op dit onderwerp
Maya
Maya
  • 417 berichten
  • 1 katten

#76 Geplaatst 14 september 2010 - 15:56

ginnie zei:

Mama, wat is god?

Dat hoefde nog niet eens uit een kindermond te komen, zelfs volwassenen kunnen zich dat nog makkelijk afvragen :LOL: wel mooi verwoord.

Hihi, die aparte voorstelling van god, dat herken ik wel :)

katy
katy
  • 5.804 berichten

#77 Geplaatst 14 september 2010 - 15:58

mama wat hebben "lullie" gedaan vandaag?

VeganCatgirl
VeganCatgirl
  • 614 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 14 september 2010 - 16:14

Toen het neefje van mijn vriend bij ons was, toen was hij 3 jaar of zo, zei tegen ons: Ayla is boos

(naar het schijnt hebben Maine Coons een boze blik en Ayla is een kruising)

Anja
Anja
  • 14.514 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 14 september 2010 - 17:26

Dit weekend waren de kinderen van mijn zus bij ons.  Zei de jongste tegen mij: woon jij nu in Antwerpen en woonde jij daarvoor in België?  (woonde daarvoor in Vilvoorde)

Geplaatste afbeelding

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#80 Geplaatst 14 september 2010 - 17:30

Anja zei:

Dit weekend waren de kinderen van mijn zus bij ons. Zei de jongste tegen mij: woon jij nu in Antwerpen en woonde jij daarvoor in België? (woonde daarvoor in Vilvoorde)

Dat is hier ook altijd een onderwerp van discussie. Al mijn familie woont in NL en wij dan in Belgie en de familie van mijn man woont ook gewoon allemaal in Belgie :wi .
Dat is heel ingewikkeld hoor :ha

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#81 Geplaatst 14 september 2010 - 17:31

Ooohh jaaa, niet van mijn kinderen maar ik ging ze een keer naar school brengen.
Vraagt er me een meisje... waarom praat jij zooooo raar??? :ha

katy
katy
  • 5.804 berichten

#82 Geplaatst 24 september 2010 - 07:26

xander vroeg deze morgen : Mama straks gaat het licht buiten aan hé?
Precies of dat is met een schakelaar dat de zo opkomt :LOL:

Poekietoe
Poekietoe
  • 1.616 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 24 september 2010 - 11:28

katy zei:

xander vroeg deze morgen : Mama straks gaat het licht buiten aan hé?
Precies of dat is met een schakelaar dat de zo opkomt :LOL:

Zo schattig! :lachen:
Groetjes, van Jack :cathiss & Ginger :catcurs

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 25 september 2010 - 12:09

Toen ik klein was reden we nogal vaak voorbij de 'rode buurt' in Diest. Er was daar een klein kotje dat 'Daddy's Hobby' noemde. Als kind stelde ik dan ook meteen aan mijn moeder voor om daar iets te zoeken voor vadertjesdag :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#85 Geplaatst 25 september 2010 - 12:19

Gorecki zei:

Toen ik klein was reden we nogal vaak voorbij de 'rode buurt' in Diest. Er was daar een klein kotje dat 'Daddy's Hobby' noemde. Als kind stelde ik dan ook meteen aan mijn moeder voor om daar iets te zoeken voor vadertjesdag :)

:ha Geweldig!!

Als ik me niet vergis, bestaat Daddy's Hobby trouwens nog altijd!

Geplaatste afbeelding

akiray
akiray
  • 341 berichten

#86 Geplaatst 25 september 2010 - 16:59

door de mond van mijn autistisch zoontje zit ik nu letterlijk in de problemen.

Ik ben gescheiden van zijn vadere en heb co-ouderschap
Mijn vriend heeft vorig weekend zwaar gedronken, en dat was de dag erna nog goed aan hem te zien en te rieken.
Mijn kinderen hebben het dus ook gemerkt.

Nu vrijdag zijn de kids weer vertrokken naar hun vader. Tegen de stiefmama heeft mijn zoon (die weinig tijdsbesef heeft) dat mijn vriend de hele week zat was, en dat er constant ruzie was.

Nu is de vader naart het comité voor byzondere jeugdzorg gestapt.

Poekietoe
Poekietoe
  • 1.616 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 25 september 2010 - 17:00

akiray zei:

door de mond van mijn autistisch zoontje zit ik nu letterlijk in de problemen.

Ik ben gescheiden van zijn vadere en heb co-ouderschap
Mijn vriend heeft vorig weekend zwaar gedronken, en dat was de dag erna nog goed aan hem te zien en te rieken.
Mijn kinderen hebben het dus ook gemerkt.

Nu vrijdag zijn de kids weer vertrokken naar hun vader. Tegen de stiefmama heeft mijn zoon (die weinig tijdsbesef heeft) dat mijn vriend de hele week zat was, en dat er constant ruzie was.

Nu is de vader naart het comité voor byzondere jeugdzorg gestapt.

Ohnee, wat erg! Die zou toch ook beter moeten weten...
Groetjes, van Jack :cathiss & Ginger :catcurs

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 25 september 2010 - 17:28

Mijn dochter vroeg altijd samili ipv salamie :heart:

akiray
akiray
  • 341 berichten

#89 Geplaatst 25 september 2010 - 17:46

Poekietoe zei:

Ohnee, wat erg! Die zou toch ook beter moeten weten...

tja ik kan aantonene dat hier niks aan de hand is hoor. Want mijn vriend moet dagelijks op controle komen bij de huisarts voor een leverziekte en zit in de psychiatrie. Hij is hier dus enkel in he weekend.
Mar door zijn leverproblemen verwerkt hij alcohol niet waardoor hij langer zat is van dezelfde hoeveelheid als een doorsnee mens.

Hij heeft wel goed gezopen maar heb daar even ruzie over gemaakt en die heeft geslapen.
Mijn dochter kan mijn verhaal bevestigen, maar is te jong, hoewel ze 2 jaar ouder is dan mijn gehandicapt zoontje die dit vertld heeft.

Ik heb op de papieren van de diagnose duidelijk staan dat mijn zoon bijna geen tijdsbesef heeft en niet weet of iets gisteren of vorigeweek is.

ook kan de dokter mijn verhaal bevestigen

Maar ondertussen zit ik wel met de last van een gezinsonderszoek gedurende 2 maanden.

Dit heb ik vrijdag te horen gekregen van het comité.

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#90 Geplaatst 25 september 2010 - 20:06

akiray zei:

tja ik kan aantonene dat hier niks aan de hand is hoor. Want mijn vriend moet dagelijks op controle komen bij de huisarts voor een leverziekte en zit in de psychiatrie. Hij is hier dus enkel in he weekend.
Mar door zijn leverproblemen verwerkt hij alcohol niet waardoor hij langer zat is van dezelfde hoeveelheid als een doorsnee mens.

Hij heeft wel goed gezopen maar heb daar even ruzie over gemaakt en die heeft geslapen.
Mijn dochter kan mijn verhaal bevestigen, maar is te jong, hoewel ze 2 jaar ouder is dan mijn gehandicapt zoontje die dit vertld heeft.

Ik heb op de papieren van de diagnose duidelijk staan dat mijn zoon bijna geen tijdsbesef heeft en niet weet of iets gisteren of vorigeweek is.

ook kan de dokter mijn verhaal bevestigen

Maar ondertussen zit ik wel met de last van een gezinsonderszoek gedurende 2 maanden.

Dit heb ik vrijdag te horen gekregen van het comité.

Dat onderzoek is natuurlijk niet leuk voor jou, maar het is ook niet leuk voor kinderen om geconfronteerd te worden met zatte mensen.
Persoonlijk vind ik dat je vriend toch wat meer zou moeten nadenken over alcohol gebruik, als hij al een leverziekte heeft is het niet echt slim om alcohol te drinken.

Geplaatste afbeelding