Spring naar inhoud

- - - - -

Sojasaus

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Guest_Lemon&Lily_*
Guest_Lemon&Lily_*

#1 Geplaatst 07 september 2010 - 14:13

Hallo!

Lily is een alleseter. Alles waar ze kan op knauwen, zal ze proberen mee te pikken. Plastic en kleine kabeltjes inbegrepen.

Nu blijkt dat ze DOL :heart: is op Sojasaus! Ze likt het zelfs van de tafel als ik mors. Ze heeft ook een amandelnoot genuttigd vandaag. En mijn japanse noedels proberen binnenwerken. Naast het gebruikelijk soepkom uitlikken en vliegen vangen en opeten. Oja, en ook lucifers en tandstokers :trance:

Heeft nog iemand zo een varkentje?

Betekent dit dat haar brokjes niet genoeg zijn? De dierenarts verzekerde me nochtans dat droogvoeding meer dan genoeg was. Ik wil Lemon (met een beetje overgewicht) ook niet jaloers maken door Lily nat voedsel te geven.

Ik ben bang dat ze eens op het foute voedsel gaat vallen zonder dat ik het weet en ze zichzelf vergiftigd of stikt...

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#2 Geplaatst 07 september 2010 - 14:37

Oei, dat klinkt idd nogal gevaarlijk zo'n alleseter!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 08 september 2010 - 15:47

Ik denk dat je haar dan beter een portie natvoer bij geeft i.p.v. al die dingen die eigenlijk niet voor poezen bestemd zijn. Ik dacht zelfs dat noten giftig zijn voor poezen, dus zeker oppassen met zomaar dingen te laten opeten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag