Spring naar inhoud

- - - - -

Fiere poezeneigenaar!!

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 september 2010 - 20:39

Daarstraks reed ik langs ons huisje en ons Nalake zat voor de ruit :heart: . Wat ben ik toch ZOOOOOOO FIER dat ze mijn schatjes zijn! Het doet me toch wat als ik ze zo voor de ruit zie zitten zo veilig bij mij in huis :p . Ben echt trots op hen!! Onlangs zaten we binne en zat ons Nalake weer voor de ruit en er wandelde een man voorbij en die bleef maar naar haar kijken zij men vriend. Mja wie weet wat die dacht :) . Iedereen mag het weten dat wij van onze schatjes houden!! Ik ben super fier!!
Hebben jullie dat gevoel ook?

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#2 Geplaatst 07 september 2010 - 20:43

Echt wel! Er zijn geen woorden om mijn trots te beschrijven als mensen blijven staan als mijn groep voor het raam zit mooi te zijn ;)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#3 Geplaatst 07 september 2010 - 20:45

ja hoor!
Als ik bij mijn vrienden ben (bij mijn thuis tegenover) dan kan ik altijd naar de poezies kijken als ze bij mijn thuis op tafel zitten :)
Ik smelt dan helemaal, gewoon ook het feit dat je weet dat ze naar jou aan het kijken zijn, met zo een blik van "allee mammie, waarom ben je daar, en niet hier?" :heart:
En ja hoor, ik ben super fier op mijn lieverds, er is natuurlijk niets zo leuk als horen van anderen dan je mooi poezels hebt :oops: :heart:

Bewerkt door Sarah en Erik, 07 september 2010 - 20:46.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#4 Geplaatst 07 september 2010 - 20:53

Ja hier is ook dagelijks spektakel voor de venster, zeker als de hele kittenbende aan het ravotten is op de vensterbank. En ja dan gloeit je poezenmoederhart :heart:  http://www.kattensit...n.html#bekijken

Bijgevoegde thumbnails

• P1030812.JPG
  • P1030814.JPG

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 07 september 2010 - 20:53

Sihirci zei:

Echt wel! Er zijn geen woorden om mijn trots te beschrijven als mensen blijven staan als mijn groep voor het raam zit mooi te zijn ;)

Da's echt hé super fier reed ik voorbij en dacht ik zie men schatje daar nu zitten :heart: :love3: . Als ik ergens anders een poezel voor 't raam zie krijgt die ook steeds al men aandacht :love3: . Ik ben echt trots om mijn schatjes te mogen kennen en verzorgen voor de rest van hun leven. Men schoonvader die zou maar graag onze Snow hebben. Die hebben ook 2 poezen waaronder 1 witte (ze zien graag witte katten). Hij zegt dan altijd ik weet nog een poes die goed bij onze collectie zou passen :) . In zen dromen ja!!! Hun poezen zijn niet zo aanhankelijk gelijk die van mij (weet ook niet hoe dat komt) en daarmee wanneer ze hier komen krijgen ze veel kopjes en gespin van onze schatjes en dan willen ze dat ook maar bij hun poezen is de band heel anders. Die worden niet graag geaaid of gepakt. Ik heb geluk het zijn hier alle drie flets konten :heart: :love3: . Kan het aan de opvoeding liggen? Ik vertroetel ze wel veel en praat heeeeeeeel veel tegen men poezen.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 07 september 2010 - 20:55

3elfje zei:

Ja hier is ook dagelijks spektakel voor de venster, zeker als de hele kittenbende aan het ravotten is op de vensterbank. En ja dan gloeit je poezenmoederhart :heart: Kattensite-forum - - Gordijnen???

Ohhhh :heart: :love3: :heart: :love3: :heart: :love3: :heart: :love3:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 07 september 2010 - 21:02

:) :) :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 08 september 2010 - 11:01

:) :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 08 september 2010 - 11:37

*Bij ons in de zomer zitten ze ook altijd bezig van "ooh kijk wat een mooie katten" als ze op het balkon lopen. Toegegeven doet me dat toch ook wel iets en ook als ze van bovenaf staan te miauwen om te vragen om naar boven te komen, vind ik het zo lief dat ze ons op die korte tijd al missen

Bewerkt door Spanishke, 08 september 2010 - 11:53.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#10 Geplaatst 08 september 2010 - 11:38

Zeg dat wel! Ik kan ook zooooo supertrots zijn op mijn Ginger! Ze kan zo heerlijk op mijn schoot liggen spinnen en me dan aankijken met van die prachtige ogen... :love: :love: :love:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#11 Geplaatst 08 september 2010 - 11:52

:heart: :heart: :heart:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 08 september 2010 - 11:52

Inderdaad, dat is een zalig gevoel hé. :love: Ik heb een gelijkvloers appartementje en hier blijven geregeld mensen voor de raam staan praten met de poezies. :) Er is zelfs een koppel kattenliefhebbers en die kennen mijn poezen al. Ze blijven echt elke keer staan praten met ze en als ze mij zien vragen ze naar Kasper en Isis.

Wat ik ook superleuk vind, is als ik van mijn werk kom en ze zitten voor het raam naar buiten te kijken of ik nog niet aankom. (Volgens mijn papa gaan ze echt rond 17u30-18u voor het raam zitten, alsof ze het weten dat het tijd is). En als ze me zien, dan is het zoef naar de deur. :heart: :heart: :heart:

Bewerkt door Sakuradrops, 08 september 2010 - 11:53.

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#13 Geplaatst 08 september 2010 - 11:59

ja dat is toch super é. :d IK ben ook zo fier als een gieter als de mensen lopen of zelfs staan te kijken aan het raam. En rechtover ons huis is dan nog de slager en de kapper, dus zeker veel bekijks.Als ik zelf hier voorbij passeer en ik zie ze kijken dan smelt ik al helemaal. :loveshower:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 08 september 2010 - 12:03

Sakuradrops zei:

Inderdaad, dat is een zalig gevoel hé. :love: Ik heb een gelijkvloers appartementje en hier blijven geregeld mensen voor de raam staan praten met de poezies. :) Er is zelfs een koppel kattenliefhebbers en die kennen mijn poezen al. Ze blijven echt elke keer staan praten met ze en als ze mij zien vragen ze naar Kasper en Isis.

Wat ik ook superleuk vind, is als ik van mijn werk kom en ze zitten voor het raam naar buiten te kijken of ik nog niet aankom. (Volgens mijn papa gaan ze echt rond 17u30-18u voor het raam zitten, alsof ze het weten dat het tijd is). En als ze me zien, dan is het zoef naar de deur. :heart: :heart: :heart:

Da's echt grappig hier wanneer men vriend van 't werk komt zie je ze alle drie naar achteren vliegen :heart: . En ze weten maar al te goed wanneer je thuiskomt. Da's toch super als je poesjes je zo graag zien komen :love3: . Jaja ze willen meer dan eten en een propere bak ;) . Hier zijn ze alle drie knuffeltjes. Ze eisen echt stuk voor stuk aandacht! En die krijgen ze alle drie evenveel :heart: :heart: :heart: . I love my cats!!!!!!!!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 08 september 2010 - 12:06

Isabel zei:

ja dat is toch super é. :d IK ben ook zo fier als een gieter als de mensen lopen of zelfs staan te kijken aan het raam. En rechtover ons huis is dan nog de slager en de kapper, dus zeker veel bekijks.Als ik zelf hier voorbij passeer en ik zie ze kijken dan smelt ik al helemaal. :loveshower:

Da's echt fijn hé. Ik ben echt fier dat ik hun heb en iedereen mag weten dat ze er zijn!! Binne 2 weken komt de kattenren en sommige die zeggen dan zo van allé zo'n ding op je terras da's toch ni zo mooi? Allé ik vind het net prachtig, ik heb poezen en ik zie ze graag en iedereen mag het weten. Ik vind het helemaal niet lelijk ik vind het net mooi. Zeker wanneer ze gevuld gaat zijn met onze schatten ;) .