Spring naar inhoud

- - - - -

Fiere poezeneigenaar!!

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#16 Geplaatst 08 september 2010 - 12:13

maar ja, tis dat.....sommige mensen, vooral die zonder katten, begrijpen dat soms niet é. Wij hadden dat voor met onze grote krabpaal die we nu hebben. Die staat vanachter aan het grote raam, de poezen hebben daar een mooi zicht op de vogeltjes en zo... :LOL:
Sommige mensen dan zo van; allée, zo ne grote krabpaal en ge neemt al uw licht weg enzovoort.....
Zo overdrijven, en welk last hebben zij daar nu van.....

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 08 september 2010 - 12:19

Isabel zei:

maar ja, tis dat.....sommige mensen, vooral die zonder katten, begrijpen dat soms niet é. Wij hadden dat voor met onze grote krabpaal die we nu hebben. Die staat vanachter aan het grote raam, de poezen hebben daar een mooi zicht op de vogeltjes en zo... :LOL:
Sommige mensen dan zo van; allée, zo ne grote krabpaal en ge neemt al uw licht weg enzovoort.....
Zo overdrijven, en welk last hebben zij daar nu van.....

Ind hier nemen de poezen hun spullen ook heel wat plaats in maar ze zijn ook een deel van het gezin hé. Sommige die hebben wel poezen maar die kopen er niets extra voor. Ze moeten maar liggen waar plaats is. Nee ik offer graag ruimte voor hun op. Die gezichtjes wanneer ik weer wat nieuw bij heb van de winkel zo van "oh is dat voor ons" (die weten da precies al wanneer het voor hun is). Ben benieuwd naar de ren!! We hebben ze wel antraciet kleur genomen zodat ze toch wat bij 't huis gaat passen. Nog 2 weken en ze kunnen gerust buiten een fris neusje halen. En ik kan op men gemakje binne kuisen zonder dat er poezenpootjes door het nat lopen ;) .

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#18 Geplaatst 08 september 2010 - 12:34

ja da is waar, ik offer er ook graag ruimte voor op, ik aanschouw ze als de kinderen die ik niet heb...en die zouden ook ruimte nodig hebben.. :LOL:
Hier hebben ze een grote krabpaal, een zachte mand, een huisje om in te liggen.....allemaal leuke dingen, en toch zoeken ze nog dikwijls een stoel of kast of vensterbank uit.... :LOL:
Succes met uw ren...foto's plaatsen als ze er is é.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 08 september 2010 - 13:46

Isabel zei:

ja da is waar, ik offer er ook graag ruimte voor op, ik aanschouw ze als de kinderen die ik niet heb...en die zouden ook ruimte nodig hebben.. :LOL:
Hier hebben ze een grote krabpaal, een zachte mand, een huisje om in te liggen.....allemaal leuke dingen, en toch zoeken ze nog dikwijls een stoel of kast of vensterbank uit.... :LOL:
Succes met uw ren...foto's plaatsen als ze er is é.

Jaja dat zal ik zeker doen ;) .
Wij zijn al 5maanden bezig voor een kindje :heart: . Maar alles staat hier zo zodat er niets van de poezen zal moeten schuiven eens die er is ;) er is nog plaats voor een parkje in de living en dat hou ik dan ook vrij daarvoor :) . Maar de poezen zullen ook wel met de kleine zen speelgoed spelen en omgekeerd. En ind het neemt wat plaats in maar kinderen ook. En het is zeker zo dat de poezen niet altijd in hun mandje gaan liggen (hier liggen ze altijd in de zetel alle 3 kort bij mij 's avonds). Maar kinderen zitten ook niet altijd in hun speelhoek ;) .