Spring naar inhoud

- - - - -

Kat volgt me op toilet...

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#1 Geplaatst 07 september 2010 - 22:05

Hey,

's morgens volgt Dexter me overal, hij loopt me zelfs omver, na een uurtje kopjes geven en flodderen, kijkt hij me aan als ik beweeg, maar volgt niet meer.
Tenzij ik natuurlijk naar de keuken ga en de (ijs)kast open doe.
En... als ik naar het toilet ga.
Redelijk vervelend soms, want dan kruipt hij tussen m'n benen en wil op m'n schoot springen?!
Heb al geprobeerd de deur dicht te doen, maar die krijgt hij toch open en dat doet hij ook altijd als ik de badkamer in ga en de deur achter me sluit.
't is niet dat ik me er aan stoor, maar soms wil je gewoon ook eens op't gemak op't toilet zitten natuurlijk :)
Ik vroeg me af of jullie hier ook mee te kampen hebben?

Groetjes,

Sanne

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#2 Geplaatst 07 september 2010 - 22:08

Ja hoor , zowel timre die durft soms achter je op de bril te springen = heel leuk hoor! maar die is gek van het toilet. Lotse wil dat je haar als babytje in je armen neemt dan O:) alleen geen haalbare kaart natuurlijk als je toiletpapier moet nemen!! :dancer: :dancer:

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#3 Geplaatst 07 september 2010 - 22:09

ja hoor!
ik heb geloof ik vandaag voor het eerst weer eens gehad dat ik alleen mocht plassen :mrgreen:

Maar ik vind het gezellig. En als ik eens alleen wil zitten op het toilet dan doe ik de deur dicht en op slot. Werkt altijd ;)

douchen krijg ik ook altijd hulp bij. Gelukkig staan ze nog net niet mee te douchen, ik zie mezelf al struikelen dan......

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_SanneDG_*
Guest_SanneDG_*

#4 Geplaatst 07 september 2010 - 22:11

ginnie zei:

ja hoor!
ik heb geloof ik vandaag voor het eerst weer eens gehad dat ik alleen mocht plassen :mrgreen:

Maar ik vind het gezellig. En als ik eens alleen wil zitten op het toilet dan doe ik de deur dicht en op slot. Werkt altijd ;)

douchen krijg ik ook altijd hulp bij. Gelukkig staan ze nog net niet mee te douchen, ik zie mezelf al struikelen dan......

Ik heb geen sleutel aan de badkamer, dus dat lukt ni hier :d
Maar ben blij om te lezen dat ik toch niet de enige ben met deze gekke kattengewoonte :)

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#5 Geplaatst 07 september 2010 - 22:13

Filou die zit meestal achter me op de wc of op het vensterblad en Lily en Mila die zitten dan weer eerder op het vuilbakje. Bébé die kruipt soms in de broek van mijne man als hij op de wc zit en ik verzeker je een kat van een goei 6 kg in je broek is niet niks. :mrgreen:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 07 september 2010 - 22:16

Hier komen ze ook mee. En Baziel wil ook op mijn schoot springen dan, maar dat mag hij niet. Hij is zelfs al in de wc gesprongen. :roll:

Maar tja op de badkamer is het meestal wel zoete inval. Bix brengt zelfs speeltjes tot aan mijn voeten. Die moet ik dan weggooien en hij gaat die terug halen.

Bij het douchen gaat Baziel altijd kijken hoe het water wegloopt.

En Gebbie die ligt meestal op de wasmand te slapen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 07 september 2010 - 22:21

LOLLLLLLLL ik mag ook NOOIT alleen onder de douche of naar de wc :d

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.835 berichten
  • 13 katten

#8 Geplaatst 07 september 2010 - 22:25

Sihirci zei:

LOLLLLLLLL ik mag ook NOOIT alleen onder de douche of naar de wc :d

turkies he :mrgreen:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#9 Geplaatst 07 september 2010 - 22:26

ginnie zei:

turkies he :mrgreen:

Ja Turkjes :LOL: :LOL: :LOL:

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 07 september 2010 - 23:22

ragdolls hebben die gewoonte ook! mee kijken je van de wc duwen want er gebeurd daar iets! en het wc papier verslepen of afrollen :p :p das plezant als je het te laat merkt! :catwalk
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#11 Geplaatst 07 september 2010 - 23:33

yep...hier kunnen ze er ook wat van. Hier in 't Wc beneden komen Pinky en Farrah wel eens kijken en 's vleien maar dan zijn ze weer weg. Casper doet dat eigenlijk niet, maar Spike...zoals gewoonlijk :LOL: :LOL: dat is weer iets anders. Die wil dan ook direct op schoot of hij springt gewoon achter me op de WC bril....
Boven in de badkamer gaan ze eigenlijk allemaal mee, en dat is een routine 's avonds; Spike terug de WC kuren, Farrah in het bad, Casper gaat mee daarin en Pinky gewoon efkens komen kijken.
Wat hebben poezen toch met een WC???? :LOL: :LOL:
Ik denk dat ik hen toch ook maar 's een WC koop. :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#12 Geplaatst 08 september 2010 - 07:26

Vroeger had Calvin altijd de gewoonte door te spoelen als je op het toilet zat..
Nu is het een ander soort knop :)

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#13 Geplaatst 08 september 2010 - 07:31

hihi

Loeba is er al ingeslaagd op men schoot te springen maar ik heb die er snel terug afgejaagd natuurlijk..
als ik de deur sluit krijgt hij die gelukkig (nog) niet open, maar ja, hier kennen we dat ook :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 09 september 2010 - 14:20

Toch niets zo gezellig als samen naar de WC gaan :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 09 september 2010 - 14:23

Oh ja, vooral s'morgens dan komt onze Angel mij grote knuffels en likjes geven :love4: , tja waarom niet he wat heb je anders te doen op de wc? :lachen: