Spring naar inhoud

- - - - -

Kat volgt me op toilet...

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 09 september 2010 - 14:27

Hier is al een gelijkaardig topic ;) , je bent dus niet alleen met poezen op de WC  "Gezellig" samen op de WC
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 09 september 2010 - 15:28

Ik heb hier ook twee wc-volgers rondlopen. :louche: Gelukkig springen ze wel niet op mij. :d

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 09 september 2010 - 15:30

Wij gaan ook nooit alleen naar het toilet, er gaat altijd wel iemand mee. Soms zelfs meer dan 1 kat ook. Daar stoor ik me ook helemaal niet aan. :)
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 09 september 2010 - 20:02

Hier van hetzelfde alletwee mee naar het toilet ,en als ik gedaan heb gaan ze mee terug naar de woonkamer .Ons Babet ligt dan op mijn voeten  :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Jesske_*
Guest_Jesske_*

#20 Geplaatst 10 september 2010 - 16:42

yep, als ik 'smorgens vroeg of 's nachts naar de wc ga, heb ik de klink nog niet vast of Professor staat al klaar om mee binnen te schieten en zodra ik op de wc ga zitten springt hij op mijn schoot en steekt hij zijn kopje onder mijn hand zo van "aai me dan?!"
ik vind het wel gezellig dus ik laat hem doen; overdag doet hij het nooit; alleen 's morgens vroeg :d