Spring naar inhoud

- - - - -

Lotions & Potions

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
3 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 08 september 2010 - 20:42

Ik ben een Lotions & Potions meid. Wat wil zeggen dat ik in de Paris Xl kan staan staren naar alle potjes en er he-le-maal hebberig van worden. En eigenlijk snap ik 't niet. Want waarvoor heb ik al die potjes nou in godsnaam nodig? Misschien is het een overcompensatie voor opgevoed zijn door een man alleen, heb ik de extra flesjes in mijn badkamer nodig om mij op en top vrouw te voelen ofzo, ik weet het niet O:) Ik weet het wel hoor, dat dat allemaal niet echt nodig is.

En toch... bij het zien van al die rekken, of het nou in een chique winkel is, de supermarkt of bij de apotheek... aaaah... Cremekes en potjes en ditjes en datjes. Ik heb één groot voordeel. En dat is dat ik naast potjes-verslaafd mij ook altijd perfect wil informeren. Ik koop nooit zomaar iets. Ik ben mezelf heel dankbaar voor die eigenschap, want wie weet hoeveel potjes ik hier anders nog had staan :ha

Zijn er hier nog van die Lotions & Potions meiden? Waar zijn jullie aan verslingerd?

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#2 Geplaatst 08 september 2010 - 20:48

Hmm,ja. Ik ook duizend en één potjes,tubes en flesjes. Ik moet ook altijd proberen als er iets nieuws is. En geurtjes, daar kan ik echt lyrisch van worden maar ben wel heel kieskeurig. :oops:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 08 september 2010 - 20:48

Ik vind die potjes tegenwoordig ook heel mooi, mijn potjes bestaan alleen uit, dagcrème antirimpels, nachtcrème antirimpels, lotion, ontsminker voor minder rimpels, soms handcrème en voetcrème, ik geloof dat het dat is en jij dan niets Sarah? Of dat allemaal helpt?? ik zou het niet weten, maar beter op veilig spelen en hopen dat het helpt! :ha

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#4 Geplaatst 08 september 2010 - 21:38

Klik