Spring naar inhoud

- - - - -

en nog een aan de beurt voor een donatie....

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#1 Geplaatst 08 september 2010 - 22:33

.... aan de ballenbak.

Morgen mag Mystic zijn donatie doen. Hij weet het nog niet, en das maar goed ook!

Maar hij is echt aan de beurt. Hij wordt vervelend en we beginnen hem te ruiken in de kattenbak. De planning was er al, maar nu is het definitief.

Hopelijk is hij snel daarna een beetje rustiger. Tenslotte zijn er nog niet hele bergen hormonen (pulease!!!)
pfff, ach ja, ik hou mezelf graag voor de gek.

Nu ja. Morgenochtend breng ik hem weg, ga werken de hele ochtend en in de middag ben ik vrij en pik ik hem weer op.
Dan thuis de boel een beetje opruimen enzo (alvast) zodat ik de rest van de dag en het weekend lekker weinig hoef te doen. Dan kan ik mooi alle aandacht aan Mystic geven. En aan mijn twee schatjes die zaterdag verhuizen.

pfff niet leuk :8 castratie, verhuizing van twee schatjes, en daarna zeer waarschijnlijk verhuizing van nog twee schatjes (maar dat is van later zorg) eerst morgen maar doorkomen.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#2 Geplaatst 08 september 2010 - 22:34

Veel sterkte en daarna beterschap voor Mystic. :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 09 september 2010 - 07:26

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#4 Geplaatst 09 september 2010 - 09:13

Veel geluk! :geluk:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#5 Geplaatst 09 september 2010 - 09:17

Veel succes voor vandaag Ginnie :thumb: ! Bij ons staat nog een hele rij te wachten , vinden het nu al zo zielig want ze hebben ocharm al wat miserie moeten meemaken en dan nu die ringworm. Tegen de tijd dat ik hoop dat die voltooid verleden tijd is krijgen ze dat alweer te verduren :cry: .Even nog niet aan denken :trance:

Bewerkt door 3elfje, 09 september 2010 - 09:19.

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#6 Geplaatst 09 september 2010 - 09:18

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 09 september 2010 - 11:55

Geplaatste afbeelding

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#8 Geplaatst 09 september 2010 - 11:57

Veel geluk met al die 'vervelende' dingen... :geluk:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 09 september 2010 - 12:08

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 09 september 2010 - 12:43

Komt allemaal wel in orde! :d

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#11 Geplaatst 09 september 2010 - 16:12

Dank allemaal!

Sinds gisteravond had ik een knoop in mijn maag :s
Vanmorgen Mystic nietsvermoedend naar de da gebracht. Hij vond het niet leuk dat ik hem daar achterliet :(
De hele weg in de auto was ik misselijk :s

'gelukkig' had ik de hele ochtend vergadering, dus geen tijd om eraan te denken of me al te veel zorgen te maken. Toch merkte ik dat ik ontspande toen marc me een berichtje stuurde dat alles goed was gegaan en dat hij opgehaald mocht worden (dat was om 1 uur).
Om half 2 vergadering afgelopen, snel spoedjes nog behandeld en daarna lekker naar huis! Mystic halen!

Hij zat heel zielig in zijn mandje en had net zitten plassen. Ik rook hem al toen ze hem naar me toebracht (tja, open katerluchtje :misselijk: )
Hij bleef zielig zitten achterin zijn reismand en draaide zijn kop om toen de assistente hem gedag wilde zeggen (hihi, mijn kerel!)
De hele weg naar huis blijf hij zielig zitten, beetje hijgen. Denk dat hij misselijk was van de rit, want toen we eenmaal stil stonden en ik de gordel afdeed keek hij op en begon wat actiever te worden.

Eenmaal binnen kwam hij snel uit de mand (kleedje in de was, mand in de douche om te poetsen, blugh wat een lucht!) en ging zichzelf op de bank zitten wassen. Mij op die manier een goeie blik gunnende op op hij er nu uitziet. Het is heel netjes gedaan hoor!

Alleen door dat plassen ziet hij er nu niet uit natuurlijk :onzeker:

Intussen is meneer het er helemaal niet mee eens dat hij niet buiten mag spelen. Maar dat vind ik nu geen goed idee. Als alles goed gaat en het ziet er goed uit, dan mag hij morgen even onder begeleiding buiten spelen. Misschien. als het goed gaat. en het mooi weer is.

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#12 Geplaatst 09 september 2010 - 16:13

3elfje zei:

Veel succes voor vandaag Ginnie :thumb: ! Bij ons staat nog een hele rij te wachten , vinden het nu al zo zielig want ze hebben ocharm al wat miserie moeten meemaken en dan nu die ringworm. Tegen de tijd dat ik hoop dat die voltooid verleden tijd is krijgen ze dat alweer te verduren :cry: .Even nog niet aan denken :trance:

Ik vind het ook heel zielig hoor! Maar het hoort erbij (helaas). En je moet maar zo denken, beter nu even doorbijten en dan overal vanaf zijn, dan hun hele leven bij zo'n nare broodfokker. Hun leven zou dan helemaal niet leuk zijn en ik denk ook zeker niet lang!! :hug:

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#13 Geplaatst 09 september 2010 - 16:54

Fijn dat alles goed verlopen is en de bink weer thuis aan het bijkomen is van alles.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 09 september 2010 - 16:55

Ahhh die mooie lieve Mystic. Knuffel voor het ventje! :heart:
Het blijft ook gewoon niets om je dier achter te laten!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Havvanur
Havvanur
  • 2.172 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 09 september 2010 - 17:57

Heb jij een abo?? :ha

Fijn dat alles goed is gegaan :wi