Spring naar inhoud

- - - - -

Cat activity snack roll versus Pipolino

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 12 september 2010 - 13:53

Geen ervaring mee..

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 13 september 2010 - 10:12

Ik weet het jullie spoedig te zeggen ;) Heb een tijdje geleden zooplus bestelling geplaatst voor de kittenpakketten en blijkbaar (was ik al vergeten :ha ) had ik ook die snack rollen besteld voor de kittenpakketten 8)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 13 september 2010 - 11:59

Ik heb ondertussen ook een bestelling geplaatst met die snack roll, we zien wel :)
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 15 september 2010 - 17:57

De snack roll is gisteren toegekomen, ik vind de gaatjes nogal groot, de Orijen valt er zo door en de gaatjes kunnen niet aangepast worden, de katten hebben ook geen zin om er mee te spelen, nu ze hadden wel al gegeten toen ik nog wat extra's in de snack roll deed, al bij al dus geen groot succes.  Ik ga er mij in het WE misschien eens mee bezighouden, anders verdwijnt de roll in de kast :)
Geplaatste afbeelding

Guest_*Jana*_*
Guest_*Jana*_*

#20 Geplaatst 15 september 2010 - 20:55

Ik heb een paar dagen geleden iets soortgelijks gekocht in de Tom &Co.
Een balletje met maar 1 gaatje waar af en toe een snoepje uitkomt, hetzelfde principe als bij zulke balletjes voor honden.
Helaas ruiken de katten eraan maar daar blijft het ook bij, het duurt veel te lang eerdat er eindelijk een snoepje uitvalt... :onzeker:
Heeft deze snack ball meer succes bij jullie? Of is zo'n popolino toch nog het best?

Guest_*Jana*_*
Guest_*Jana*_*

#21 Geplaatst 15 september 2010 - 20:56

*Pipolino

Fieke
Fieke
  • 3.140 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 16 september 2010 - 08:25

Shiva had/heeft ook zo'n voederballetje in harde plastic voor snoepjes. Hij speelt er wel mee maar dat ding is keihard. Als hij er tegen slaat met zijn poot, vliegt dat met een rotvaart en bijhorend lawaai tegen de kasten. Gevolg: al verschillende barsten in dat balletje en echt putjes in de poten van de kasten (nog ikea-kasten van vroeger op kot, kan dus niet echt veel kwaad) maar ik vind dat toch niet ideaal.
Ik heb de snack roll gisteren ook toegekregen, was de bedoeling om die nog even in de doos te laten tot 4 oktober als cadeautje maar zal vanavond eens kijken...
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 16 september 2010 - 14:23

Roosje zei:

De snack roll is gisteren toegekomen, ik vind de gaatjes nogal groot, de Orijen valt er zo door en de gaatjes kunnen niet aangepast worden,

oh, toch niet, dat is jammer. Had het nochthans wel begrepen uit de uitleg :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lemon&Lily_*
Guest_Lemon&Lily_*

#24 Geplaatst 16 september 2010 - 20:30

Ik voed mijn twee katten uitsluitend door de pipolino dagelijks bij te vullen. Hevig heen en weer rollend verdoen ze lekker hun tijd... goed voor binnenhuiskatten!

Ze zijjn op level 2, en het kan nog veel moeilijker...

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 22 september 2010 - 18:29

YvVanRoyen zei:

@ Lies ; een gewoonte van op "messenger", een soort extra handtekening, smiley geeft aan lol, "kiep on smieling", leuk, hihi, ...
Leuk dat jij dat opmerkt !  :LOL:

Het rare is dat je meestal " :heart: " met de hartjes gebruikt, alsof je alles supermooi vindt en er verliefd op bent :ha

Geplaatste afbeelding