Spring naar inhoud

- - - - -

150 katten in beslag genomen

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 10 september 2010 - 15:33

150 Cats Rescued from Wyoming Home (VIDEO)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#2 Geplaatst 10 september 2010 - 15:42

Hoe triestig toch weer. :cry: Zoveel, niet te geloven. Hoeveel van die schatjes zijn te ziek om geadopteerd te worden en worden dan maar weer ingeslapen? :evil: :cry:
Er zitten er hele mooi tussen, ik hoop dat ze snel gouden mandjes vinden voor hen.
Waar zat die mensen hun verstand.... hopelijk mogen ze levenslang geen dieren meer houden.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 10 september 2010 - 15:44

Echt triestig... er zitten veel leuke katjes bij :heart: en die zieke katjes ocharme... :cry:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 10 september 2010 - 15:47

[quote name='catherine'][SIZE=4] Hoe triestig toch weer. :cry: . Hoeveel van die schatjes zijn te ziek om geadopteerd te worden en worden dan maar weer ingeslapen? :evil: :cry: [/SIZE]
/quote]

[SIZE=4] Ja dat dacht ik ook dadelijk :s [/SIZE]
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#5 Geplaatst 10 september 2010 - 16:01

Ik kijk regelmatig op animal planet en daar zie je soms ook zo van die schrijnende taferelen. :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 10 september 2010 - 16:10

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 10 september 2010 - 16:12

:( :( :cry:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#8 Geplaatst 10 september 2010 - 16:13

Vreselijk gewoon. Ik wil er eerst niet naar kijken, maar dan doe ik het toch....tranen komen weer boven als ik zoiets zie. Hoe is dat nu mogelijk dat mensen het zover laten komen. :evil: :cry:
Vreselijk toch wat die dieren meemaken, die zitten in feite opgesloten in een hok...en dan die kleintjes daarbij... :cry:

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 10 september 2010 - 16:28

erg, heel erg. waarschijnlijk ook met de beste bedoelingen begonnen, maar ergens is het toch uit de hand gelopen. En de katten zijn weeral de dupe.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#10 Geplaatst 10 september 2010 - 16:40

De meesten zullen worden ingeslapen,daar ben ik zeker van.150 katten in 1 huis :censored: ,dat is inderdaad ferm uit de hand gelopen,zeg.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 september 2010 - 16:54

vreselijk gewoon :( :( :(

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#12 Geplaatst 10 september 2010 - 16:54

Bij zulke taferelen, draait mijn maag weer eens om! :cry: Arme, arme beestjes!  en :evil: mensen.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 10 september 2010 - 17:03

Wat een verschrikking ,arme katten :( :( :( :( :(
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 10 september 2010 - 17:37

Triest :( . Ik vind dat die poesjes het nog goed stellen voor in zo een leefomstandigheden te moeten leven. Op animal planet zie je ind bijna dagelijks zo'n toestanden. Hoe kan je het nu zo ver laten komen dat is DE vraag??? En je zou zeggen een uit de hand gelopen opvang van poezen maar er waren poezen met kittens dat is ook niet de bedoeling dan?! Triestig zo'n lievekes stuk voor stuk :cry: .

Guest_duupje_*
Guest_duupje_*

#15 Geplaatst 10 september 2010 - 17:39

ik word daar ni goed van :misselijk: en da te bedenken da t allemaal te voorkomen is met een sterillisatie of castratie.ze moesten da overal verplichten.
won ik toch maar eens een keer de euromillions e.