Spring naar inhoud

- - - - -

Verdacht of niet?

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 11 september 2010 - 16:31

Deze vond ik net op marktplaats aangeboden...
Mooie moderne siamees kittens met stamboom voor een lage prijs.
Wat denken jullie hiervan?
Marktplaats.nl > Siamees kittens - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Raskatten | Korthaar

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 11 september 2010 - 16:32

Rekening houdend met de typfouten en de cattery die ik niet terug kan vinden...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#3 Geplaatst 11 september 2010 - 16:35

Afblijven denk ik zo op eerste zicht ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 11 september 2010 - 16:37

Ben niet dadelijk op zoek maar ik hou het in de gaten maar dit vind ik toch verdacht. Wanneer ik de cattery naam in google intyp zie ik dat er eerder met die cattery naam nog advertenties zijn verschenen geweest. Ik heb al een goede cattery op oog die rekening met me houd voor volgend jaar maar hou men opties open natuurlijk.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 11 september 2010 - 16:41

Fairness zei:

Ben niet dadelijk op zoek maar ik hou het in de gaten maar dit vind ik toch verdacht. Wanneer ik de cattery naam in google intyp zie ik dat er eerder met die cattery naam nog advertenties zijn verschenen geweest. Ik heb al een goede cattery op oog die rekening met me houd voor volgend jaar maar hou men opties open natuurlijk.

Neem maar van me aan dat je voor dat geld geen kittens kan fokken. Toch geen kittens waar je mee wilt gaan fokken.

Als je alle basic dingen wilt doen, testen, goede voeding, enten, chippen etc dan kom je er gewoon echt niet met dat bedrag ;) Dus dat is al reden genoeg om je handen ervan af te houden, je weet niet wat voor miserie je je misschien wel op de hals haalt. En tuurlijk opties open houden is alleen goed he. Kijken en vergelijken... en geen overhaaste beslissingen maken.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#6 Geplaatst 11 september 2010 - 16:42

:s wat is dit nu weer ???  

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 11 september 2010 - 16:45

Ik had gereageerd hoe het juist zat met de kittens en kreeg net al dadelijk een mail terug.
Kittens hebben een te onzeker stamboom om mee verder te fokken vandaar onze lage prijs ;) .
Maar dan nog vind ik de prijs laag eigenlijk.
Jaja zeker we gaan heel kieskeurig zijn en onze tijd nemen. Ik was gewoon benieuwd, ik ga zeker niet kopen van een plaats als marktplaats zonder verder uit te zoeken.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 11 september 2010 - 16:49

Hier iemand dat weer van zen kat af wil met een weer heel rare uitleg...
Marktplaats.nl > Thai Siamees - Dieren en Toebehoren - Katten en Kittens | Raskatten | Korthaar

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#9 Geplaatst 11 september 2010 - 18:02

over de eerste link: ik zie enkel "op aanvraag" staan en bij de 2de: tjah, hoeveel zo'n adv. staan er niet op mp :p

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#10 Geplaatst 11 september 2010 - 19:34

afblijven hé, beter een centje meer betalen en een goed kitten dan een centje minder en... problemen

:)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#11 Geplaatst 11 september 2010 - 20:00

ik zie bij de eerste advertentie ook geen prijs staan behalve veel typ fouten maar die maak ik ook geregeld
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 11 september 2010 - 20:03

Ik zie bij de eerste advertentie ook geen prijs staan.  Ze zullen het ondertussen aangepast hebben.

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 11 september 2010 - 20:34

Als ik jou was zou ik zulke sites mijden, enkel bepaalde sites waar kittens bij aangeboden staan en de fokkers ook moeten betalen voor een advertentie zou ik nog enigszins een beetje kunnen vertrouwen.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#14 Geplaatst 11 september 2010 - 20:41

Ik zie geen prijs staan bij de eerste advertentie.
Kittens zien er op foto wel mooi verozrgd uit, maar dit is natuurlijk geen garantie.
Schijn bedriegd soms.

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 11 september 2010 - 20:58

nathalinde zei:

Ik zie geen prijs staan bij de eerste advertentie.
Kittens zien er op foto wel mooi verozrgd uit, maar dit is natuurlijk geen garantie.
Schijn bedriegd soms.

Met alle software van tegenwoordig heb je trouwens géén enkele garantie dat het zelfs om die kittens gaat!
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy