Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuw voer: Royal Canin versus Hill's???

• Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp
Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#1 Geplaatst 12 september 2010 - 15:29

Een paar weken geleden heeft Chiva een blaasontsteking gehad. De kans dat er stenen waren/zijn bestaat volgens de DA.
Ze heeft ons aangeraden over te schakelen op ander voer. Nu gaven we ProPlan indoor cat waar ze het best goed op deden

Nu willen we overschakelen op speciaal voer voor gesteriliseerde katten. Flush is een gecastreerde kater die nog maar 1 jaar is en al wat last heeft van overgewicht dus ook voor hem zou een overschakeling naar dat voer een goed idee zijn.

Nu zijn we aan het twijfelen naar welk voer over te schakelen, RC of Hills... De DA was blij met eender welke keuze dus kon de knoop ook niet echt doorhakken...
Iemand tips? Ik heb de twee vergeleken op gebied van analyse, resultaat hier beneden en op prijs (dat komt zowat overeen eigenlijk)...
Waar een "/" staat betekent dat er daar geen informatie over terug te vinden is. Kan iemand mij zeggen op gebied van deze analyse wat het beste zou zijn???
Ik weet al dat Chiva met geen van beide blij zal zijn, tis nogal een moeilijke bij veranderingen... :8

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• RC - hill's.JPG

Bewerkt door Sarina_, 14 september 2010 - 15:19.