Spring naar inhoud

- - - - -

Sanabelle heel vettig

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#1 Geplaatst 12 september 2010 - 15:30

Ik heb altijd de sanabelle adult gegeven , ik vind wel dat hij enorm vettig is , ook een sterke geur
ik had het laatste in een schoendoos gedaan en die doos in de voercontainer
maar nu nam ik die doos en de hele deksel is vettig :s
mijn vraag is alle sanabelle zo vettig ?
Ik wou dan porta 21 bestellen graanvrij maar omdat ik lees over maagklachten ga ik dit opt moment niet riskeren ( te weinig voer om te mengen )

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#2 Geplaatst 12 september 2010 - 15:50

Heb dat toch al vaker in reviews gelezen ja, dat de sanabelle nogal vettig is.

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#3 Geplaatst 12 september 2010 - 15:57

ik heb hem voor de moment in huis omdat ik hem wilde proberen en ik moet zeggen dat ze hem goedgekeurd hebben hoor, ze vinden hem super lekker, ik heb de sanabelle grande genomen omdat ik een grote brok zocht.  ook zoals ge zegt heeft de sanabelle een ontzettend sterke geur :trance: .

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#4 Geplaatst 12 september 2010 - 15:59

ja na het te lezen van porta durf ik toch niet meer ... is er nog ander goed voer ( prijs kwaliteit )
mag je ook andere sanabelle geven dan adult als je gewoon volwassen katten hebt  , ja de grande weet ik maar casper is niet zo een snelle eter :) groter zou ook moeilijker zijn voor hem

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#5 Geplaatst 12 september 2010 - 16:03

Ik geef nu aninmonda droogvoer. In het begin hebben ze wel wat last gehad van de overgang van RC naar animonda maar nu gaat het eigenlijk wel goed. Ik was ook op zoek naar iets anders en heb toen dus voor animonda gekozen.
Wat is er eigenlijk niet goed aan die van porta want die wou ik eigenlijk ook nog eens proberen?

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 12 september 2010 - 16:06

tjah porta , wat is er mis aan : voor de 1 waarschijnlijk niets voor de andere dan weer wel
als ik zo lees , diarree , stinkende stoelgang , maag en darmproblemen
de andere doet het er dan super op ...

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#7 Geplaatst 12 september 2010 - 16:08

clyde zei:

tjah porta , wat is er mis aan : voor de 1 waarschijnlijk niets voor de andere dan weer wel
als ik zo lees , diarree , stinkende stoelgang , maag en darmproblemen
de andere doet het er dan super op ...

oei dat had ik niet verwacht omdat het natvoer zo super is :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#8 Geplaatst 12 september 2010 - 16:24

Ik heb de sanabelle sensitive, en die voelt ook vettig aan. Ze zijn er ook niet zo zot van. Ik zou ze allemaal willen overzetten op droogvoer en hoopte dit te doen met die sananbelle omdat ik zo goede resultaten hier had gelezen.
Niet dus voor mijn charels, we zullen moeten verder zoeken.

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#9 Geplaatst 12 september 2010 - 16:30

catherine zei:

Ik heb de sanabelle sensitive, en die voelt ook vettig aan. Ze zijn er ook niet zo zot van. Ik zou ze allemaal willen overzetten op droogvoer en hoopte dit te doen met die sananbelle omdat ik zo goede resultaten hier had gelezen.
Niet dus voor mijn charels, we zullen moeten verder zoeken.

Niet makkelijk hè om een geschikte brok te vinden die goed is voor elke poezel die je in huis hebt, das hier ook zo. Vind de ene het lekker, moet de andere het weer niet hebben. Vind de andere het lekker, is er eentje die er weer diarree van krijgt. :trance: :catscratchhead

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 12 september 2010 - 16:43

Mocht ik nu nieuwe katten in huis halen (gezien Zwartje nu eenmaal da-voer heeft voor zijn blaas he), dan zou ik ze proberen op KVV te zetten met aanvullend iets van rc of pro plan denk ik.

Stel dat KVV niet pakt, dan zou ik mss proberen om bv. het duurdere Orijen te mixen met de goedkope Lara. Dan is de gemiddelde prijs behoorlijk, en als de Lara dan toch niet *zo* geweldig zou zijn, dan hebben ze tenminste ook nog de helft die goede Orijen :)

Nu van Sanabelle heb ik toch ook al héél veel goeds gelezen hoor...

Eigenlijk is het zo verdraaid moeilijk! Zoveel merken en zo moeilijk om een idee te krijgen van wat goed is en wat niet.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 12 september 2010 - 16:49

Hier hadden ze de Sanabelle graag maar de laatste tijd weer niet meer. Ze eten hier niet graag te vaak dezelfde brok, als ik 2 merken afwissel gaat het wel goed. Ik heb dus nu Hills besteld, is eigenlijk ook niet zo heel duur op Zooplus.co.uk vond ik. Plus je krijgt er momenteel een leuk eetbakje bij, dat heeft mij ook een beetje overtuigd :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 12 september 2010 - 16:51

Vosse zei:

Mocht ik nu nieuwe katten in huis halen (gezien Zwartje nu eenmaal da-voer heeft voor zijn blaas he), dan zou ik ze proberen op KVV te zetten met aanvullend iets van rc of pro plan denk ik.

Stel dat KVV niet pakt, dan zou ik mss proberen om bv. het duurdere Orijen te mixen met de goedkope Lara. Dan is de gemiddelde prijs behoorlijk, en als de Lara dan toch niet *zo* geweldig zou zijn, dan hebben ze tenminste ook nog de helft die goede Orijen :)

Nu van Sanabelle heb ik toch ook al héél veel goeds gelezen hoor...

Eigenlijk is het zo verdraaid moeilijk! Zoveel merken en zo moeilijk om een idee te krijgen van wat goed is en wat niet.

Ik mix hier dus de Orijen met de Lara ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#13 Geplaatst 12 september 2010 - 16:55

Porta 21 Feline Finest Adult Cat is zo goedkoop ??? iemand hier ervaring mee

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#14 Geplaatst 12 september 2010 - 17:08

Hier heb ik geen ervaring maar heb juist is gekeken en het is inderdaad een goedkoop voer.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#15 Geplaatst 12 september 2010 - 17:12

toch niet speciaal goed , graan en meel ....