Spring naar inhoud

- - - - -

catrix krabpaal

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_sylvani_*
Guest_sylvani_*

#1 Geplaatst 12 september 2010 - 21:55

wat vinden jullie van de catrix krabpalen ?

ten laatste tegen volgende zomer komt er bij ons een buitenren en ik zou dan zelf stillaan (maand/maand) een krabpaal willen opbouwen voor in de ren.ik heb wel gezien dat ze geen bodemplaat hebben maar dat is geen probleem want heb hier zelf planken die groot genoeg zijn daarvoor.

dit is de site:
CATRIX - Build 'n create

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 12 september 2010 - 21:58

Ziet er wel leuk uit!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 12 september 2010 - 22:03

Ziet er heel leuk uit maar zou je zo een krabpaal in de buitenren plaatsen? En wat met de vochtigheid dan?

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#4 Geplaatst 12 september 2010 - 22:05

De paaltjes lijken mij erg kort en dun, helaas kan ik geen maten vinden.

Guest_sylvani_*
Guest_sylvani_*

#5 Geplaatst 12 september 2010 - 22:26

Joloka zei:

Ziet er heel leuk uit maar zou je zo een krabpaal in de buitenren plaatsen? En wat met de vochtigheid dan?
heb ik aan gedacht hoor maar ik ben nog aan het twijfelen om er zelf 1 te maken met palen (of stukken boom)zonder touw of met zo'n zelfbouw pakket zoals van catrix

Sihirci zei:

De paaltjes lijken mij erg kort en dun, helaas kan ik geen maten vinden.
de maten staan er wel op hoor namelijk ΓΈ6 x 33  cm . het lijkt me inderdaad ook erg dun.

vraag me trouwens af of er nog zo'n systemen bestaan waarbij je de onderdelen apart kan kopen? want als je maand/maand de krabpaal kan opbouwen is het natuurlijk minder pijnlijk in de portemonnee

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#6 Geplaatst 12 september 2010 - 22:32

sylvani zei:

heb ik aan gedacht hoor maar ik ben nog aan het twijfelen om er zelf 1 te maken met palen (of stukken boom)zonder touw of met zo'n zelfbouw pakket zoals van catrix

de maten staan er wel op hoor namelijk ΓΈ6 x 33  cm . het lijkt me inderdaad ook erg dun.

vraag me trouwens af of er nog zo'n systemen bestaan waarbij je de onderdelen apart kan kopen? want als je maand/maand de krabpaal kan opbouwen is het natuurlijk minder pijnlijk in de portemonnee

Voor zover mij bekend kun je bij ieder systeem de palen los bij kopen.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#7 Geplaatst 12 september 2010 - 22:43

de palen moet je gewoon in mekaar schuiven = ?? Ik hoop dat dat dan stevig is als de poezen erop rondkruipen... Stel me ook de vraag of gelijk wat met stof wel goed is om buiten te zetten, vochtigheid kan schimmels veroorzaken.... Ik zou het met stronken en/of takken dan doen...
SUCCES!!!

Guest_sylvani_*
Guest_sylvani_*

#8 Geplaatst 12 september 2010 - 23:28

Sihirci zei:

Voor zover mij bekend kun je bij ieder systeem de palen los bij kopen.
ja maar niet in iedere winkel . ik heb het namelijk reeds gevraagt bij maxi zoo en zij doen dat niet.

online bestellen is voor ons niet zo simpel, heb het ondervonden toen ik mijn nieuwste krabpaal kocht, want door problemen uit het verleden hebben we nu een bewindvoerder. dus als we iets online willen bestellen dan moet die bewindvoerder de betaling uitvoeren . als dit eenmalig is dan is het geen probleem maar ik denk niet dat ik er maandelijks mee afkomen.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#9 Geplaatst 12 september 2010 - 23:31

ik heb dit systeem gezien en vind het heel gammel. Het ziet er leuk uit, maar het is heel slapjes en staat niet stevig.
Het enige leuke is dat je het makkelijk uit kunt breiden, maar op deze manier is het niet zo heel super. Als je er alleen maar naar kunt kijken ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 13 september 2010 - 16:25

Verkopen ze dit systeem niet bij Tom en Co?  Of vergis ik mij nu enorm?

Geplaatste afbeelding