Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#196 Geplaatst 13 april 2011 - 00:27

Jessie_A&A zei:

Dank je Marleen! Jaaaa, het weerzien was super, ze zaten allemaal aan de deur en zijn heel aanhankelijk nu! :LOL:

Ik legde me zondagavond met mij hoofd bij Féline en zei, ik heb geen zin om te gaan werken pffffffffffffff, en ze gaf me likjes, precies of ze begreep me, zooooooooooo lief :heart: :heart: :heart: :heart:

Bij jou waren ze ook extra lief heb ik gehoord??

Hier ook hetzelfde verhaal Jessie :LOL: :LOL: ze zijn nog altijd superlief en blijven me maar achtervolgen :love3: .Dori is de hele nacht opgesloten geweest op het toilet  ik was deze nacht naar het toilet geweest en niet gemerkt dat Dori naar binnen geglipt was ,deze morgen heeft Ernst haar gevonden ze had zich helemaal in de wc-mat gerold die arme schat , :rub:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#197 Geplaatst 13 april 2011 - 07:29

marleen57 zei:

Hier ook hetzelfde verhaal Jessie :LOL: :LOL: ze zijn nog altijd superlief en blijven me maar achtervolgen :love3: .Dori is de hele nacht opgesloten geweest op het toilet  ik was deze nacht naar het toilet geweest en niet gemerkt dat Dori naar binnen geglipt was ,deze morgen heeft Ernst haar gevonden ze had zich helemaal in de wc-mat gerold die arme schat , :rub:

Amai, Dori is niet beginnen miauwen dan? Mocht dat met Lewis gebeuren, die zou zijn keelgat open zetten, dat gaat door merg en been... :LOL:

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#198 Geplaatst 13 april 2011 - 08:23

ooooohh nee arme Dori :) :) :)

Was de wc bril dicht?  

Ik moet altijd de wc bril heel snel dichtdoen want Féline is al een keertje erin gesprongen toen het aan het doortrekken was, ik heb haar op tijd kunnen vangen :s :s :s :s :s :s :s

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#199 Geplaatst 14 april 2011 - 00:58

snoopy zei:

Amai, Dori is niet beginnen miauwen dan? Mocht dat met Lewis gebeuren, die zou zijn keelgat open zetten, dat gaat door merg en been... :LOL:

Dori heeft niets gedaan ze heeft al die tijd braaf gewacht op haar redding ,dus zal ze het niet zo erg gevonden hebben , :LOL: :love3: ,miauwt Lewis dan zo scherp ? :help:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#200 Geplaatst 14 april 2011 - 01:07

Jessie_A&A zei:

ooooohh nee arme Dori :) :) :)

Was de wc bril dicht?

Ik moet altijd de wc bril heel snel dichtdoen want Féline is al een keertje erin gesprongen toen het aan het doortrekken was, ik heb haar op tijd kunnen vangen :s :s :s :s :s :s :s

Ja Jessie daar kijk ik altijd naar ,want er zit zo een blauw wc-blokje in ,anders zou Dori een blue point geworden zijn  :dancer: :help: ,arme Féline ,heeft ze daar niets van overgehouden ? :dancer: :catkiss
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#201 Geplaatst 20 april 2011 - 08:46

marleen57 zei:

Ja Jessie daar kijk ik altijd naar ,want er zit zo een blauw wc-blokje in ,anders zou Dori een blue point geworden zijn :dancer: :help: ,arme Féline ,heeft ze daar niets van overgehouden ? :dancer: :catkiss

hihihi Dan is Dori een Félinetje :d     Nee, gewoon een nat achterste hahahaaa :LOL:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#202 Geplaatst 21 april 2011 - 00:25

Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A zei:

hihihi Dan is Dori een Félinetje :d Nee, gewoon een nat achterste hahahaaa :LOL:

:slach: :slach: hier ligt demi in dromenland , :LOL: en dori kijkend naar Demi :LOL: Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#203 Geplaatst 21 april 2011 - 00:26

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#204 Geplaatst 21 april 2011 - 09:52

Zie je, ze past nog perfect! :love3:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#205 Geplaatst 22 april 2011 - 00:16

giroldi zei:

Zie je, ze past nog perfect! :love3:

:ha :lachen:
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#206 Geplaatst 22 april 2011 - 09:08

Marleen, ik zie da jij dezelfde eetbakjes hebt als ik, maar kunnen Dori en Demi daar goed uit eten?? als ik daar nat voer in doe blijft alles langs de randen plakken en gaat er een half zakje/doosje verloren :s

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#207 Geplaatst 23 april 2011 - 00:51

Jessie_A&A zei:

Marleen, ik zie da jij dezelfde eetbakjes hebt als ik, maar kunnen Dori en Demi daar goed uit eten?? als ik daar nat voer in doe blijft alles langs de randen plakken en gaat er een half zakje/doosje verloren :s

ik doe er alleen droogvoer in ,heb er eens een blikje almo nature erin gedaan dan smodderen ze en ligt alles op de grond ,in het andere bakje doe ik water ,het zijn wel mooie en goede bakken ,makkelijk af te wassen ,welk nat voer geef je Jessie ?wens je een fijne pasen toe , :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#208 Geplaatst 24 april 2011 - 22:20

Féline eet enkel droog....  voor de 2 britjes geef ik Almo nature.

En jij?

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#209 Geplaatst 25 april 2011 - 00:51

ze eten ook droog voer  éénmaal per week krijgen z e een blikje almo nature :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#210 Geplaatst 30 april 2011 - 19:02

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag