Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#226 Geplaatst 17 mei 2011 - 11:33

Dori is een echte dame :d
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#227 Geplaatst 17 mei 2011 - 11:38

Ze zijn PRACHTIG!!!!
Demi is mijn favorietje :thumb:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#228 Geplaatst 18 mei 2011 - 01:25

demi is anders, knuffeliger maar een heel fiere madam je ziet het ook als ze loopt zoveel schwung ,Dori is kleiner en heeft hondsmanieren , :LOL: sommige mensen denken dat ze een chiuwhawha is :LOL: maar ik zou ze voor geen geld ter wereld willen missen :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#229 Geplaatst 18 mei 2011 - 06:59

:lachen: :lachen: :lachen:   Allez Marleen, ne chiwawa! Ik lig hier dubbel! :lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 19 mei 2011 - 00:59

snoopy zei:

:lachen: :lachen: :lachen: Allez Marleen, ne chiwawa! Ik lig hier dubbel! :lachen: :lachen: :lachen:

echt waar Snoopy ,heb het vandaag nog meegemaakt :LOL: :lachen: :lachen: :ha :ha het is te zeggen als ze dori vanop afstand zien ,hoor ik de mensen zeggen kijk een chiwawa in een buggy , :LOL: :LOL: :lachen:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#231 Geplaatst 22 mei 2011 - 00:52

Geplaatste afbeelding nog een paar foto's vandaag getrokken :d Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#232 Geplaatst 22 mei 2011 - 13:20

Wat is dat toch altijd met poezels en baden! :heart: :love3:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#233 Geplaatst 23 mei 2011 - 00:57

giroldi zei:

Wat is dat toch altijd met poezels en baden! :heart: :love3:

het is zo glad en dat hebben ze graag , :LOL: .Vandaag zijn we met Dori en jawel met Demi naar Maastricht geweest ,alleen die kasseien ,op vele plaatsen ,is niet plezant om met de buggy over heen te rijden .Ze zijn zo braaf geweest :love3: er zijn foto's gemaakt door de vele toeristen,was mijn fototoestel vergeten :( heel veel positieve reactie's ook ,ze hadden er  veel plezier in ,een terrasje meegepikt ,in de auto waren ze ook heel braaf ben zo blij dat het met Demi weer goed gaat ,ik ben ook naar een fietskar met joggingkit op zoek want de buggy wordt toch te klein ,ben bij a.s.adventure geweest hadden geen in voorraad ,het is ééntje van het merk "cruiser" een heel degelijke ben nu op een mail van hun aan het wachten ,als iemand een buggy nodig heeft ik verkoop mijne ,is nog in heel goede staat en super gemakkelijk ,jullie horen het wel :catkiss :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#234 Geplaatst 23 mei 2011 - 08:38

Zie dan dat de nieuwe ineens groot genoeg is voor 3 dollekes hé Marleen, als Ernst akkoord gaat met nog eentje erbij  :thumb:

Dat wordt nog een dubbeldekker-model  :lachen:

Geplaatste afbeelding

cybercat
cybercat
  • 852 berichten
  • 3 katten

#235 Geplaatst 23 mei 2011 - 09:07

marleen57 zei:

Ik ben zondag met Dori naar een dressuurwedstrijd voor paarden geweest ,mijn vriendin reed mee ,ik heb 38 jaar paard gereden en dressuurwedstrijden gereden tot 6 jaar geleden ik ziek ben geworden .In de wagen keek Dori naar buiten en ging zelfs op haar gemakje langs mij liggen wel miauwde ze een paar keer ,heb weer veel bekijks gekregen op de wedstrijd en Dori gedroeg zich als een echte ragdoll lief ,trots ,knuffelig .Ze keek heel geinteresseerd naar die mooie paarden :LOL: :LOL: als er honden voorbij liepen gromde ze even om te zeggen "kom maar niet dichterbij me " :twisted: maar ze is een schat van een ragdoll we zijn goed thuisgeraakt is voor herhaling vatbaar :d

r

:LOL: neem je haar "los" mee in de wagen ??
of zit ze in een bench ?

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#236 Geplaatst 23 mei 2011 - 09:33

marleen57 zei:

echt waar Snoopy ,heb het vandaag nog meegemaakt :LOL: :lachen: :lachen: :ha :ha het is te zeggen als ze dori vanop afstand zien ,hoor ik de mensen zeggen kijk een chiwawa in een buggy , :LOL: :LOL: :lachen:

seg, ik vind dat een belediging dat ze Dori met een chihuahua vergelijken :d

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#237 Geplaatst 23 mei 2011 - 09:34

marleen57 zei:

het is zo glad en dat hebben ze graag , :LOL: .Vandaag zijn we met Dori en jawel met Demi naar Maastricht geweest ,alleen die kasseien ,op vele plaatsen ,is niet plezant om met de buggy over heen te rijden .Ze zijn zo braaf geweest :love3: er zijn foto's gemaakt door de vele toeristen,was mijn fototoestel vergeten :( heel veel positieve reactie's ook ,ze hadden er veel plezier in ,een terrasje meegepikt ,in de auto waren ze ook heel braaf ben zo blij dat het met Demi weer goed gaat ,ik ben ook naar een fietskar met joggingkit op zoek want de buggy wordt toch te klein ,ben bij a.s.adventure geweest hadden geen in voorraad ,het is ééntje van het merk "cruiser" een heel degelijke ben nu op een mail van hun aan het wachten ,als iemand een buggy nodig heeft ik verkoop mijne ,is nog in heel goede staat en super gemakkelijk ,jullie horen het wel :catkiss :catkiss :catkiss

Ik zou jullie echt graag eens tegekomen met de buggy!!!!! :LOL:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#238 Geplaatst 23 mei 2011 - 14:56

ik heb gisteren nog tegen iemand gezegd dat Demi wel weer zal mee willen binnekort en je ziet maar ze is weer in haar gewone doen :LOL:
Super dat je 2 lieverds overal met je meewillen, zo kan je er dubbel en dik van genieten.
Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#239 Geplaatst 23 mei 2011 - 20:15

Als je ze meeneemt, hoe doe je het dan voor plassen en dergelijke! Kunnen katten zich lang ophouden?

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#240 Geplaatst 24 mei 2011 - 01:55

snoopy zei:

Zie dan dat de nieuwe ineens groot genoeg is voor 3 dollekes hé Marleen, als Ernst akkoord gaat met nog eentje erbij :thumb:

Dat wordt nog een dubbeldekker-model :lachen:

awel snoopy je bent altijd zo grappig :ha :ha je moet er maar opkomen van die dubbeldekker :LOL: :LOL: was nog een idee om zoiets te bouwen ;) ik krijg geen meer van ERnst ,we zitten in een appartement en het sneeuwt nu al als de dames aan het stoeien zijn :LOL: :lachen: ,en ik wil een blue point daarmee basta :help: :help: ook ben ik chronisch ziek en veel in het ziekenhuis dan moet ernst alles doen en die werkt overdag ook want heeft een broodjeszaak en moet hard werken ,misschien later als ik beter word , :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding