Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#271 Geplaatst 01 juli 2011 - 02:25

Ik vind jouw verhalen altijd zo leuk om te lezen (nuja, over de katten dan he!).

Wat vreselijk dat je je zo ziek voelt en constant wordt opgenomen in het ziekenhuis. Ik hoop dat het nu eindelijk eens beter gaat en dat de ziekenhuisopnames verleden tijd zijn.

Blijf vooral doorgaan met posten over de raggie´s :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#272 Geplaatst 02 juli 2011 - 01:24

Beau zei:

Ik vind jouw verhalen altijd zo leuk om te lezen (nuja, over de katten dan he!).

Wat vreselijk dat je je zo ziek voelt en constant wordt opgenomen in het ziekenhuis. Ik hoop dat het nu eindelijk eens beter gaat en dat de ziekenhuisopnames verleden tijd zijn.

Blijf vooral doorgaan met posten over de raggie´s :)

dat doe ik zeker Beau ,Dori had het weer in haar de deugnieterij bedoel ik , :x zodra ze de kans ziet om met de leidingen van het tpn infuus te spelen doet ze het ook en moet dan alweer mijn stem verheffen ,en dan houdt ze haar oortjes zo naar achteren en die oogjes spuwen gewoon vuur , :x dan begint ze het hele appartement door te crossen :dancer: ,en dan gaat ze evn zitten en kijkt ze wat ze daarna kan uitspoken :LOL: je moet het meemaken met haar en het ergste is je kan er niet kwaad op worden want je smelt voor haar blik :heart: en dat weet ze maar al te goed ,dori is een heel speciaal van karakter en heeft meer dat puppiegedrag ,ik denk niet dat er zo 2 rondlopen ,zogauw ze de stofzuiger ziet moet ze gestofzuigd worden ,dan begint ze heel hard te spinnen ,ik heb al gezegd dat ik naar Miele een mail ga sturen dat ik een ragdoll heb die stapelgek is op mielestofzuigers :LOL: misschien mag ze dan een reclamespotje maken  wie weet :lachen: :slach: demi gooit liever met ikeamuizen hoog in de lucht :slach: :eDance: :lachen:
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#273 Geplaatst 02 juli 2011 - 09:23

Als ik  verhalen lees van Dori moet ik altijd lachen :d ik kan me zo inbeelden wat ze allemaal durft uitsteken.
Een leuk begin om de dag te starten is lezen van jou verhalen van je poezels Marleen, mijn dag begint uitstekend :LOL:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#274 Geplaatst 03 juli 2011 - 01:31

dank je anja ,ik heb nog ééntje dus als je dat morgenvroeg leest is je dag weer goed ;) ;) :LOL: deze nacht is Dori achter de wasmachiene gekropen en kon er niet meer uit of wou er niet meer uit :x :x heb ik met de infuusstaander in de hand , het wasmachiene naar voren getrokken zodat ze eruit kon Ernst sliep al en wou hem niet wakker maken ,hoe Dori me aankeek niet normaal die blik in haar ogen ,de onschuld zelve ,kan je daar nu kwaad op zijn ? Demi staat altijd op de uitkijk , :goofy: ze zijn me toch zo dierbaar ik wil ze voor geen geld ter wereld missen morgen gaan we ons zondagswandelingkse maken en een terrasje doen ,daar zijn ze zo gek op ,fijn weekeinde allemaal :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#275 Geplaatst 03 juli 2011 - 21:16

hey marleen,
super je verhalen te lezen
ik heb niet veel foto's deze week
heb een thuis voor 2 gedumpte htk kittens moeten zoeken
in het onweer in mn straat afgezet
gisteren zijn ze vertrokken naar een goede thuis
word overladen met foto's
tukka mn ragdoll wil me nu uit de zetel duwen
ze ligt heel graag op mijn plekje
ze duwt en duwt en probeert achter mn rug te kruipen
en dan bijt ze speels in mn handen
uiteindelijk gaat ze dicht tegen me aan liggen
ragnar blijft een echte luie beer
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#276 Geplaatst 08 juli 2011 - 00:57

dinsdag ben ik met dori en demi in de buggy naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse inentingen en ontworming ,het is zo een lieve dierenarts ,ze heet Valerie en is onlangs met haar praktijk verhuist is goed te doen van thuis te voet ,geweldig als je met de buggy kan ,ze waren zo braaf alleen dori deed heel vervelend met de ontwormingsspuit ,ze grommelde zelfs :x zijn daarna een terrasje gaan doen ,soms vechten ze nog ,ik denk dat de buggy te klein wordt .Vanavond had ik bezoek voormijn verjaardag ,toen het bezoek naar huis ging liep Dori op haar gemakje mee de lift in :x ze wou gewoon mee ,en dacht dat we gingen wandelen gekke Dori :LOL: morgen zijn ze alleen moet dan naar Leuven op controle ,op mijn verjaardag ,niet leuk :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#277 Geplaatst 08 juli 2011 - 13:08

happy birthday marleen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#278 Geplaatst 11 juli 2011 - 01:46

shagrath zei:

happy birthday marleen !!!!!!!!!!!!!!!!!!

dank je
;)  
ben vandaag met Dori gaan wandelen en een terrasje gedaan Demi had er geen zin in dan dring ik niet bij haar aan ,dori was superbraaf en lief  ze is enorm geliefd hier in Genk en ze weet het ook ,van honden heeft ze geen angst en ze zou het liefst van al vriendjes mee worden die schat ,dori is altijd uitgeteld als we weer thuis zijn ,ze krijgen dan een blikje almo nature ,daarna gaan doriGeplaatste afbeelding  en demi in een diepe slaap dori op de ton demi in de buggy in de slaapkamer :LOL: :LOL: Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#279 Geplaatst 11 juli 2011 - 08:12

Het zijn toch echte lieverds :heart: .
Die laatste foto :LOL:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#280 Geplaatst 11 juli 2011 - 08:36

Ragdolls Rock!  :lachen:

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#281 Geplaatst 11 juli 2011 - 12:26

Haaaa die Dori! Prachtig, wat een schatje zo! :loveshower:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#282 Geplaatst 11 juli 2011 - 12:29

ooooooooooh schitterend!!!! :heart:

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#283 Geplaatst 11 juli 2011 - 20:40

wauw super foto's marleen
deze week weer geen wandelen voor mij
het zit nu in mijn linkerheup
kan niet zitten of liggen
pees en spierontsteking, chronisch ben ik zeker van
maar hou mn goed humeur
hoop dat de spierontspanner vannacht goed helpt en mn pijnstillers goed werken
ga naar 4 overschakelen voor enkele dagen
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#284 Geplaatst 11 juli 2011 - 21:03

ik moest weer lachen om de foto van ons Dori, pootjes open en helemaal uitgeteld :d
Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#285 Geplaatst 11 juli 2011 - 22:52

Dori is echt prachtig uitgekleurd, en die donkerblauwe ogen! :love3:

Heb je eigenlijk heel stiekem een favorietje op gebied van uiterlijk en karakter? :oops:

Geplaatste afbeelding