Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#316 Geplaatst 28 juli 2011 - 08:25

Weer zo'n mooie foto's :love:

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#317 Geplaatst 28 juli 2011 - 13:31

marleen57 zei:

moet je zeker doen met tuigje aan is veiliger , ;)

Geweldig dat je met je poezen kan gaan wandelen! Maar zijn ze in het begin niet heel bang van het tuigje? Hoe leer je ze te aanvaarden dat ze niet gewoon kunnen gaan en staan waar ze willen?

Ik heb mijn kat eens een tuigje aangedaan en toen ze merkte dat ze aan het eind van de koord was werd die compleet gek. Tegen dat ik bij haar was had ze het tuigje al half uitgekregen. Maar ze was toen al wel wat ouder dan 3 maanden.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#318 Geplaatst 29 juli 2011 - 01:08

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Demi heeft een nieuwe knuffel :LOL: en Dorie was Geplaatste afbeelding heel fotogeniek vandaag ,Demi lag lekkerlui op tafel ,mag ze eigenlijk niet ,

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#319 Geplaatst 29 juli 2011 - 01:12

morgain zei:

Geweldig dat je met je poezen kan gaan wandelen! Maar zijn ze in het begin niet heel bang van het tuigje? Hoe leer je ze te aanvaarden dat ze niet gewoon kunnen gaan en staan waar ze willen?

Ik heb mijn kat eens een tuigje aangedaan en toen ze merkte dat ze aan het eind van de koord was werd die compleet gek. Tegen dat ik bij haar was had ze het tuigje al half uitgekregen. Maar ze was toen al wel wat ouder dan 3 maanden.

je moet heel geduld hebben en veel belonen en kleine stukjes wandelen ,in de buggy kunnen ze er niet uit
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#320 Geplaatst 29 juli 2011 - 12:42

weer zo'n mooie foto's van je schatjes
heb er weer erg van genoten :d :d :d
Geplaatste afbeelding

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#321 Geplaatst 29 juli 2011 - 13:24

Wouw Dori haar blauwe kijkers :love3: Wat is ze mooi en ze trekt zo op ons Imani :heart: :heart: :heart:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#322 Geplaatst 31 juli 2011 - 00:58

EmilyenAmedee zei:

Wouw Dori haar blauwe kijkers :love3: Wat is ze mooi en ze trekt zo op ons Imani :heart: :heart: :heart:

ik vind Imani ook prachtig ,het zou haar tweelingszusje wel kunnen zijn , :heart: heeft Imani ook zo een speciaal karakter ? ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#323 Geplaatst 01 augustus 2011 - 01:12

vandaan zijn we weer op wandel geweest met Dori en Demi naar ons stamcafé-tje ,ze waren weer superbraaf er waren Duitse toeristen die niGeplaatste afbeelding et weg te slaan waren bij mijn knuffels vooral Dori moest de show weer stelen :x Geplaatste afbeelding :love3: ze hebben foto's getrokken :LOL: ,foto van Demi met haar knuffel die ze mee had ,s'Geplaatste afbeelding avonds een heerlijk bad genomen Dori moest natuurlijk weer de held uithangen :LOL: :LOL: Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#324 Geplaatst 01 augustus 2011 - 08:24

marleen57 zei:

ik vind Imani ook prachtig ,het zou haar tweelingszusje wel kunnen zijn , :heart: heeft Imani ook zo een speciaal karakter ? ;) ;)

Ja, ze is super speciaal :heart: Vanmorgen heb ik ze heel de tijd moeten strelen in bed :love3: 'S avonds hangt ze af en toe in de gordijnen :onzeker:
Het is soms zo'n deugeniet :louche: , maar anderzijds zo lief :heart:
Marleen, het zijn weer prachtige foto's van Dori en Demi :love3: :love3: :love3:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#325 Geplaatst 01 augustus 2011 - 13:30

:love4: :love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#326 Geplaatst 01 augustus 2011 - 13:53

Mooie foto's... Die waar Dori op de kraan van het bad staat :thumb:  Is ze er nog nooit in gegleden?

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#327 Geplaatst 01 augustus 2011 - 15:02

Wat een verwennerij,  schuimbad voor de poezels :lachen:

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#328 Geplaatst 01 augustus 2011 - 20:41

hey marleen,
super mooi de foto's van het schuimbad
en met de knuffel in de buggy
weer genoten van je foto's
mn knuffelbeer ragnar heeft vandaag zelf mn hand gepakt om likjes te geven en zachtjes te bijten
mn schatje word groot
nu wachten tot hij me zelf roept
ben wel trots op hem dat hij niet zo shuw meer is
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#329 Geplaatst 01 augustus 2011 - 22:11

Ze zullen de eerste keer wel van dat schuim verschoten zijn. :) Mooie foto's! :love3:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#330 Geplaatst 02 augustus 2011 - 01:30

dank je allemaal voor de^lieve reactie's ,dori is nog nooit uitgegleden Snoopy maar dat zal niet lang meer duren denk ik want met die stunts van haar zal het ooit een gebeuren ,en dan hebben we zeker een luxe schuimbad voor ons beiden trio :LOL: :slach: :slach:
Geplaatste afbeelding