Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#331 Geplaatst 02 augustus 2011 - 11:33

marleen57 zei:

Geplaatste afbeelding

hey Marleen, komen jou katjes zonder gareeltje op het terras? Heb je dat helemaal afgemaakt of gaan ze gewoon niet lopen?
fantastische poezen trouwens!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#332 Geplaatst 03 augustus 2011 - 01:27

morgain zei:

hey Marleen, komen jou katjes zonder gareeltje op het terras? Heb je dat helemaal afgemaakt of gaan ze gewoon niet lopen?
fantastische poezen trouwens!

hallo Morgain,ze gaan nooit alleen op het terras ,ze gaan dan ook in de bench ,ze weten heel goed dat ze niet aan de tralies mogen komen maar je kan het niet riskeren ,dus gaan ze in de bench , ;) ;)
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#333 Geplaatst 03 augustus 2011 - 11:49

Marleen, zijn er bepaalde dingen die je als voorbereiding geoefend hebt met Dori en Demi voor het terras? We zitten hier zelf geregeld op ons terras en de deur open zetten is aangenaam tijdens het warme weer. Het zou fijn zijn moesten we onze kleine Ilan dan eventjes bij ons hebben. Maar we zitten op de derde verdieping en we willen natuurlijk niet dat die deugniet te veel gaat ontdekken. :) :d

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#334 Geplaatst 04 augustus 2011 - 01:30

oiseau_ zei:

Marleen, zijn er bepaalde dingen die je als voorbereiding geoefend hebt met Dori en Demi voor het terras? We zitten hier zelf geregeld op ons terras en de deur open zetten is aangenaam tijdens het warme weer. Het zou fijn zijn moesten we onze kleine Ilan dan eventjes bij ons hebben. Maar we zitten op de derde verdieping en we willen natuurlijk niet dat die deugniet te veel gaat ontdekken. :) :d

je moet eerst leren gewennen aan het kittentuigje als j dan zover bent probeer je te wandelen en dan kan je een langer riempje gebruiken of in een bench zetten op het terras  wij hebben dat ook en ze liggen er graag in grtjs laat maar iets weten of het gekukt is
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#335 Geplaatst 04 augustus 2011 - 10:20

marleen57 zei:

je moet eerst leren gewennen aan het kittentuigje als j dan zover bent probeer je te wandelen en dan kan je een langer riempje gebruiken of in een bench zetten op het terras  wij hebben dat ook en ze liggen er graag in grtjs laat maar iets weten of het gekukt is

We zijn nu aan het oefenen met het wandeltuigje (zonder riempje nog) en hij begint er stilletjes aan aan te wennen. Tijdens het spelen deed hij al niet meer moeilijk. Eerst liep hij met een gebogen rug rond :lachen: en dat doet hij niet meer. Binnenkort gaan we met het riempje oefenen op het terras. Iets verder in het straat is er een koffiehuisje waar we vaak naartoe gaan en het zou fijn zijn moesten we hem kunnen meenemen. :)

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#336 Geplaatst 04 augustus 2011 - 12:47

zo mooi op de terras zeg
je ziet dat ze genieten
genoten van je mooie foto's weer
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#337 Geplaatst 05 augustus 2011 - 01:21

oiseau_ zei:

We zijn nu aan het oefenen met het wandeltuigje (zonder riempje nog) en hij begint er stilletjes aan aan te wennen. Tijdens het spelen deed hij al niet meer moeilijk. Eerst liep hij met een gebogen rug rond :lachen: en dat doet hij niet meer. Binnenkort gaan we met het riempje oefenen op het terras. Iets verder in het straat is er een koffiehuisje waar we vaak naartoe gaan en het zou fijn zijn moesten we hem kunnen meenemen. :)

dat gaat je lukken ,en als je een buggy voor honden koopt kan Ilan daar in ,en dan gaat dat gemakkelijker je moet eens naar mijn fotoalbum kijken staan foto's van ons met de buggy succes  is gezellig    met je ragdoll  op stap te gaan     succces ;) ;)
Geplaatste afbeelding

venusschoen
venusschoen
  • 1.141 berichten
  • 7 katten

#338 Geplaatst 05 augustus 2011 - 07:17

Ik heb wel al een draagtas van Sturdi gekocht maar een buggy, zo zot krijg ik mijne man niet, dan kon ik met de hond en de katten wandelen.  Nu wil ik het met 1 kat in de tas en de hond eens uitproberen. :goofy:

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#339 Geplaatst 05 augustus 2011 - 09:28

venusschoen zei:

Ik heb wel al een draagtas van Sturdi gekocht maar een buggy, zo zot krijg ik mijne man niet, dan kon ik met de hond en de katten wandelen.  Nu wil ik het met 1 kat in de tas en de hond eens uitproberen. :goofy:

welke draagtas? kben ook op zoek naar iets om de kaspertje in mee te nemen
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#340 Geplaatst 07 augustus 2011 - 01:33

ik heb ook een draagtas ,maar vind het wel zwaar worden ,ik heb zo een goedkope van de carrefour ,ik nam ze daar vroeger toen ze nog klein waren in mee ,dat ging heel goed ,maar ben nu zo blij met de buggy ,ik heb de speeltunnel ,ze spelen er graag mee ,zeGeplaatste afbeelding  zijn soms zo kwaad op dat ze het balletje niet kunnen pakken ,en dan verplaatsGeplaatste afbeelding en ze de tunnel ,in de hoop dat het balletje eruit valt ,heb foto's  getrokken Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#341 Geplaatst 07 augustus 2011 - 14:57

hey marleen,
tof he hoe graag ze daar mee spelen
mooie foto's hoor
de ballen hebben hier niet veel rust
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#342 Geplaatst 07 augustus 2011 - 16:20

Het lijkt alsof die baan bij alle katten succes heeft! Dori en Demi lijken er alvast content mee te zijn. Misschien moet ik het ook eens aanschaffen. :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#343 Geplaatst 08 augustus 2011 - 01:38

oiseau_ zei:

Het lijkt alsof die baan bij alle katten succes heeft! Dori en Demi lijken er alvast content mee te zijn. Misschien moet ik het ook eens aanschaffen. :)

moet je doen je gaat er geen moment spijt van krijgen ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#344 Geplaatst 08 augustus 2011 - 16:15

marleen57 zei:

moet je doen je gaat er geen moment spijt van krijgen ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Kun je die eigenlijk verlengen? Allez, extra onderdelen voor aankopen?

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#345 Geplaatst 08 augustus 2011 - 16:48

Je kunt gewoon twee (of drie of vier) banen aan elkaar klikken, de delen zijn echter niet
los verkrijgbaar.

Hier vinden ze de baan ook super! Het langer maken is vooral aan te raden als je meerdere
poezels hebt die samen spelen :d
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*