Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#376 Geplaatst 21 augustus 2011 - 01:31

;) dacht het ergens gelezen te hebben in een forum  over haarballen hier op KS ,anders moeten we eens rondkijken welk het is ;)
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#377 Geplaatst 21 augustus 2011 - 14:27

als het helpt is het goed he
ik ga rusten deze middag
gisteren naar deinze geweest naar een rommelmarkt onverwachts
goed ingesmeerd en toch verbrand
ben allergisch aan de zon ook
maar heb genoten van het uitstap
dat ik met plezier ga rusten in mn zetel
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#378 Geplaatst 21 augustus 2011 - 15:04

Ooooh Marleen super!! NOG meer dolletjes over de vloer :heart: :heart:
Het wachten is het dan wel waard toch??
Je weet in ieder geval al dat je bij de goede cattery zit :d

Wacht je specifiek op een nestje van bepaalde ouders, of alleen tot je de kleur met goed
karakter tegenkomt in een nestje?

(Ik las net dat Nelson weg is, dus de papa is niet meer te kiezen sorry :oops: )
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#379 Geplaatst 22 augustus 2011 - 01:43

giroldi zei:

Ooooh Marleen super!! NOG meer dolletjes over de vloer :heart: :heart:
Het wachten is het dan wel waard toch??
Je weet in ieder geval al dat je bij de goede cattery zit :d

Wacht je specifiek op een nestje van bepaalde ouders, of alleen tot je de kleur met goed
karakter tegenkomt in een nestje?

(Ik las net dat Nelson weg is, dus de papa is niet meer te kiezen sorry :oops: )

heb jij genoten van je vakantie ? Jouw dollekes waren superblij zeker dat je terug was ,ik zou graag ééntje van Donovan willen en specifiek een blue mitted ,ik ben daar verliefd op en moet het dominante karakter van Dori trotseren ,volgend jaar ben ik op wandel met mijn 3 knuffels :LOL: dan geraak ik zeker niet meer in mijn stamcafé door het vele oponthoud onderweg , :LOL: vandaag is Demi heel kwaad geweest in de buggy op Dori ,ze blies gromde op de anders zo dominante Dori ,eindelijk beet Demi eens echt van haar af , Dori ocharme was nog maar heel klein , :x maar het is nu weer één en al liefde :love3: :love3: :love3: ,heb vandaag een drinkfontein gehaald ,nu drinken ze veel meer ,ook een lasermuisje gekocht Demi vindt het niet zo interessant maar Dori is er stapelgek op ,eigenlijk is het een beetje cru want Dori zit een lange tijd achter het lichtje te zoeken ,en snapt het allemaal niet zo goed :lachen: :gek:
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#380 Geplaatst 22 augustus 2011 - 01:53

Gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding :d

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#381 Geplaatst 22 augustus 2011 - 19:23

Die lampjes lokken inderdaad de meest vreemde reacties uit bij poezels :d Hier kijken ze al
tegen de muren omhoog als ze de la open horen gaan waar het lasermuisje in ligt O:)

De vakantie was super, maar ik ben er wel zeker van dat ze de volgende keer gewoon lekker
mee gaan! Het zijn werkelijk net je kindjes, je kunt toch gewoon niet zonder?? :LOL:

De papa wordt dus waarschijnlijk mooie Donovan, een heerlijk kereltje om te zien :heart:
Hier moeten wel prachtige dollekes uit komen! Ik ben al helemaal benieuwd, en het duurt
nog zo lang! Ik wil ook gezinsuitbreiding :cry: :louche:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#382 Geplaatst 23 augustus 2011 - 02:46

giroldi zei:

Die lampjes lokken inderdaad de meest vreemde reacties uit bij poezels :d Hier kijken ze al
tegen de muren omhoog als ze de la open horen gaan waar het lasermuisje in ligt O:)

De vakantie was super, maar ik ben er wel zeker van dat ze de volgende keer gewoon lekker
mee gaan! Het zijn werkelijk net je kindjes, je kunt toch gewoon niet zonder?? :LOL:

De papa wordt dus waarschijnlijk mooie Donovan, een heerlijk kereltje om te zien :heart:
Hier moeten wel prachtige dollekes uit komen! Ik ben al helemaal benieuwd, en het duurt
nog zo lang! Ik wil ook gezinsuitbreiding :cry: :louche:

je kan je op de wachtlijst zetten ,bij Anja :d
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#383 Geplaatst 23 augustus 2011 - 10:12

marleen57 zei:

je kan je op de wachtlijst zetten ,bij Anja :d

Je wilt niet weten hoe ontzettend groot die verleiding is! Helaas is mijn contract op
mijn werk verlopen en ben ik vanaf 4 September werkloos... En het laatste wat ik wil
is gezinsuitbreiding zonder financiële zekerheid, aangezien mijn poezeltjes alles moeten
kunnen krijgen wat ze willen O:)

Dus eerst maar eens flink hard werk zoeken!
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#384 Geplaatst 24 augustus 2011 - 01:57

giroldi zei:

Je wilt niet weten hoe ontzettend groot die verleiding is! Helaas is mijn contract op
mijn werk verlopen en ben ik vanaf 4 September werkloos... En het laatste wat ik wil
is gezinsuitbreiding zonder financiële zekerheid, aangezien mijn poezeltjes alles moeten
kunnen krijgen wat ze willen O:)

Dus eerst maar eens flink hard werk zoeken!

wat erg vind ik dat voor je ,je zal wel weer snel werk vinden ,duim heel hard voor je :thumb: :hug: :hug: ,ik ben invalide ,heb het ook niet zo breed maar ik kan door mijn ziek zijn niet op vakantie of uit eten gaan ,en ben een zuinige voor mij en de rest is alleen het beste goed genoeg voor mijn lieverdjes ,heb een beetje gespaard ,jouw tgezinsuitbreiding komt er ook wel , ;) :duim:
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#385 Geplaatst 24 augustus 2011 - 13:05

Dankjewel Marleen, ik hoop ook zeker dat het goed komt... Al moet ik zeggen dat het full-time
bij je poezels zitten ook wel bevalt :d
En ik heb wel gemerkt dat het niet erg is om eens iets te laten als je weet dat het voor je
lieverdjes is ;)
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#386 Geplaatst 26 augustus 2011 - 01:07

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding hier nog wat kliekjes gemaakt vandaag ,Ernst zegt altijd heb je nGeplaatste afbeelding og niet genoeg foto's ? :gek: maar ik vind dat je er nooit genoeg hebt :)            Geplaatste afbeelding                                                                                Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Guest_linne_*
Guest_linne_*

#387 Geplaatst 26 augustus 2011 - 01:34

:heart: :heart: :heart:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#388 Geplaatst 26 augustus 2011 - 07:05

Zeg maar tegen Ernst dat wij het daar allemaal over eens zijn: foto's heb je nooit genoeg  ;)

Toch erg dat ze met 2 in een doosje moeten zitten hé :lachen: :lachen: :lachen:   hoe typisch...

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#389 Geplaatst 26 augustus 2011 - 08:43

Dori en Demi zijn mooi!!! :heart:

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#390 Geplaatst 26 augustus 2011 - 10:07

die zijn echt kei schoon. Ik hoop dat Kaspertje ook uitgroeit tot zo'n schone ragdoll!!!
Geplaatste afbeelding