Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#406 Geplaatst 01 september 2011 - 01:08

hier is het al een paar dagen ruzie tussen Dori en Demi ,dori valt demi steeds aan ,demi gromt en blaast en verweert zich maar dat schrikt dori niet af ,ze gaat zelfs met haar poep op demi haar kop zitte :x n :gek: ik denk dat het een ruw spelletje is van dori maar demi verweert haar super ,in de buggy is het ook steeds troubles ,en dan moet ik dori op de buggy zetten ,het is soms niet te vatten en daarna is het weer de grote liefde zitten ze mekaar te wassen :love3: ,dat beloofd als ons kereltje volgend jaar komt ,of zou ik beter een poes kiezen ? ;) ;)
Geplaatste afbeelding

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#407 Geplaatst 01 september 2011 - 11:15

marleen57 zei:

,dat beloofd als ons kereltje volgend jaar komt ,of zou ik beter een poes kiezen ? ;) ;)

misschien wel anders gaan ze vechten voor zijn aandacht :d Of misschien pakt ge best nen dominante zodat hij die twee wat onder de knoet kan houden :zweep: ;)
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#408 Geplaatst 01 september 2011 - 14:41

hahaha marleen,
is het weer misschien
hier begint ragnar sedert gisteren naar alle katten een tik te geven met zn voorpoot
heel zachtjes
om te spelen, hij is soms zo zot als een deur
gisteren bijna gevloerd van ragnar en tukka
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#409 Geplaatst 01 september 2011 - 14:59

Nou dit klinkt zeer bekend!
Hier vechten mijn 'kleintjes' ook steeds meer, waarbij Arwen steeds het onderspit moet delven :oops:
Gillen en krijsen dat ze dan kan! Net of er iemand vermoord wordt :trance: En ikke maar stofzuigen
pff al die plukken haar...
Ik vind het soms wel beangstigend om te horen, het klinkt echt net of Arwen zich zwaar
bedreigd voelt, maja ingrijpen is ook niet goed helaas.
We hopen maar dat het weer een keer rustig wordt!
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#410 Geplaatst 02 september 2011 - 01:37

oef gelukkig ben ik geen alleenstand geval met mijn dori :d ;en de plukken haar vliegen hier ook in het rond ,soms heeft dori een grote pluk haar vast van demi :help: :help: ,seffens is ze mijn lieve schat kaal aan het plukken :x is maar om te spelen ,ik weet dat wek ,ben vandaag met zoe van kattensitte en dori een terrasje gaan doen ,ze was superbraaf dori ze gedroeg zich als een hond ,de mensen vatten het maar niet :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#411 Geplaatst 02 september 2011 - 23:14

Amai, dat beloofd als Kaspertje hier binnenkort komt. :lachen: Ilan kan nu al luidruchtig op zichzelf spelen. Wat er soms in zo'n kattenhoofdje omgaat, ik zou het soms wel eens willen zien.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#412 Geplaatst 03 september 2011 - 01:19

oiseau_ zei:

Amai, dat beloofd als Kaspertje hier binnenkort komt. :lachen: Ilan kan nu al luidruchtig op zichzelf spelen. Wat er soms in zo'n kattenhoofdje omgaat, ik zou het soms wel eens willen zien.

je krijgt daar nooit genoeg van ,ik kan er uren naar kijken ,ik ga als ons derde dolleke komt een stofzuigerrobot kopen ,schijnt geweldig goed te zijn geen haren meer ,maar wat zou dori daarvan zeggen of liever mee doen :slach: :slach: die gaat er bovenop zitten zeker weten ,lekker lui doen , :LOL: ;)

Bewerkt door marleen57, 03 september 2011 - 01:20.

Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#413 Geplaatst 03 september 2011 - 20:31

marleen57 zei:

je krijgt daar nooit genoeg van ,ik kan er uren naar kijken ,ik ga als ons derde dolleke komt een stofzuigerrobot kopen ,schijnt geweldig goed te zijn geen haren meer ,maar wat zou dori daarvan zeggen of liever mee doen :slach: :slach: die gaat er bovenop zitten zeker weten ,lekker lui doen , :LOL: ;)

Zich als een echt prinsesje laten verplaatsen. :lachen: :lachen: We blijven het wel geweldig vinden hoe die Ilan speelt. :heart:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#414 Geplaatst 04 september 2011 - 00:31

ja is leuk op terras gaan met de kat :) grappig ... zo gek int begin .... dori is zo rustig, ongelofelijk ... langs een drukke straat doet ze niks ... brommers, auto's, .... ze ligt gewoon zalig te kijken ... ze zit op de grond net zoals een hondje te drinken uit een kommetje water ... wat een schat :love:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#415 Geplaatst 04 september 2011 - 01:35

clyde zei:

ja is leuk op terras gaan met de kat :) grappig ... zo gek int begin .... dori is zo rustig, ongelofelijk ... langs een drukke straat doet ze niks ... brommers, auto's, .... ze ligt gewoon zalig te kijken ... ze zit op de grond net zoals een hondje te drinken uit een kommetje water ... wat een schat :love: elen met dori

maar goed dat ik een getuige heb , :lachen: :lachen: want ne mens gelooft me niet als ik zoiets vertel ,vandaag met mijn vriendin,dochtertje en oma en natuurlijk Dori gaan wandelen in Genk ,Demi had geen zin en bleef liever in haar luie zetel liggen :LOL: ze is zo braaf alleen als we een zaak binnen stappen gaat de rits dicht ,ze vindt dat niet zo prettig en maakt van haar toet dat ze niet mag wandelen ,maar op het terras zitten geniet ze zo van ,weer veel positieve reactie's ,maar de meeste denken dat ze een siamees is of een heilige birmaan ,uitzonderlijk zegt er iemand kijk een ragdoll ,iedereen vindt het geweldig dat je met een kat kan gaan wandelen ,maar dori is geen kat ,heeft niets van een kat ze is zo uniek ,demi is ook heel speciaal :love3: ,
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#416 Geplaatst 04 september 2011 - 14:54

dori en demi zijn echte schatjes he
toen ik zaterdagmorgen thuis kwam van een nachtje vissen
waren tukka en ragnar heel erg blij dat ik er was
ze lossen me voor geen meter meer
ik kan er ook zo naar kijken hoe ze spelen en ravotten
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#417 Geplaatst 06 september 2011 - 01:39

dori is enorm lief de laatste tijd ,ook demi heeft zoveel knuffels die ze kwijt wil ,demi is enorm opengebloeid ,sociaal ,ze verweert haar enorm bij dori ,wat een prachtige karakters heb ik toch ,hier nog wat laatste foto's   Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#418 Geplaatst 06 september 2011 - 01:43

Hier vechten ze dus ook meer, ik dacht dat het aan de stress lag, maar blijkbaar hangt er nog iets extra in de lucht dan waardoor de dollekes beginnen te vechten? :a En daarna wassen ze elkaar weer volop inderdaad O:)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#419 Geplaatst 06 september 2011 - 10:27

Ha Dori houdt mooi in de gaten dat je alleen maar lieve dingen over haar typt op KS :ha
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#420 Geplaatst 07 september 2011 - 01:10

Spanishke zei:

Hier vechten ze dus ook meer, ik dacht dat het aan de stress lag, maar blijkbaar hangt er nog iets extra in de lucht dan waardoor de dollekes beginnen te vechten? :a En daarna wassen ze elkaar weer volop inderdaad O:)

is het wel vechten ik denk eerder dat het een ruw spelletje is en een machtsstrijd  spanishke , :LOL: ;)
Geplaatste afbeelding