Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#421 Geplaatst 07 september 2011 - 01:12

giroldi zei:

Ha Dori houdt mooi in de gaten dat je alleen maar lieve dingen over haar typt op KS :ha

goed gevonden Giroldi :slach:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#422 Geplaatst 11 september 2011 - 02:04

namiddag is mijn vriendin me met de auto komen uithalen ,ik heb Dori meegenomen niet met de buggy maar in een draagtas ,we zijn naar de manege geweest ,mijn ex-paard goeiedag gaan zeggen en hij hinnikt nog steeds op me wat een schat is het ,dori vond het maar niks deze keer zo een groot beest ,en keek vanuit haar mandje toe :LOL: ,zijn op het terras gaan zitten ,en er kwamen maar grote honden langs ,groenendaler ,labradors ,en ook kleine venijnige mormels die meer lawaai ophadden maar dori kan serieus grommen ,blazen doet ze niet wel grommelen als een hond ,van niets heeft ze bang ,is zo een heldin ,we hebben er 4 uur gezeten ,ze gaat zelfs met me mee naar het toilet ,ze kent dat heel goed ,moest haar eigenlijk ook leren op de pot te gaan ,zou zo een gemak zijn , :lachen: :lachen: in de auto is ze ook heel braaf ,morgen met demi en dori samen naar ons stamcafé ,mijn broer komt misschien ook langs om een terrasje te doen ,heeft de katjes al een tijdje niet meer gezien,we zullen zien ,grtjs :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#423 Geplaatst 11 september 2011 - 02:59

namiddag is mijn vriendin me met de auto komen uithalen ,ik heb Dori meegenomen niet met de buggy maar in een draagtas ,we zijn naar de manege geweest ,mijn ex-paard goeiedag gaan zeggen en hij hinnikt nog steeds op me wat een schat is het ,dori vond het maar niks deze keer zo een groot beest ,en keek vanuit haar mandje toe :LOL: ,zijn op het terras gaan zitten ,en er kwamen maar grote honden langs ,groenendaler ,labradors ,en ook kleine venijnige mormels die meer lawaai ophadden maar dori kan serieus grommen ,blazen doet ze niet wel grommelen als een hond ,van niets heeft ze bang ,is zo een heldin ,we hebben er 4 uur gezeten ,ze gaat zelfs met me mee naar het toilet ,ze kent dat heel goed ,moest haar eigenlijk ook leren op de pot te gaan ,zou zo een gemak zijn , :lachen: :lachen: in de auto is ze ook heel braaf ,morgen met demi en dori samen naar ons stamcafé ,mijn broer komt misschien ook langs om een terrasje te doen ,heeft de katjes al een tijdje niet meer gezien,we zullen zien ,grtjs :catkiss :catkiss
Geplaatste afbeelding

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#424 Geplaatst 11 september 2011 - 10:37

draag je haar dan altijd of loopt ze soms ook me aan de lijband!

echt geweldig dat dori overal mee naartoe gaat!!
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#425 Geplaatst 12 september 2011 - 01:27

morgain zei:

draag je haar dan altijd of loopt ze soms ook me aan de lijband!

echt geweldig dat dori overal mee naartoe gaat!!

ze loopt ook steeds korte stukjes aan het riempje ,vandaag is het niet zo meegevallen ,ik heb demi terug thuis moeten afzetten ze miauwde steeds en dori kan dat niet uitstaan dus kreeg demi weer een veeg op haar snoetje ,arme demi ,ze had er duidelijk geen zin in ,heb thuis de draagtas genomen en met dori alleen gegaan ,die vond dat superplezant alleen zoveel aandacht krijgen van iedereen ,jammer voelde het bazinneke zich zo ziek :misselijk: :misselijk: :misselijk: en moesten we na een halfuurtje weer naar huis toe ,jammer :(
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#426 Geplaatst 13 september 2011 - 01:40

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding  

jammer van de ogen is met flits getrokken ,dori kan zo lief op de krabton liggen ,soms vraag je je af of ze nog botten in hun lijfje hebben :LOL: ,Demi braaf aan de krabton krabben ,is zo een lieverd :love3:
Geplaatste afbeelding

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#427 Geplaatst 13 september 2011 - 10:28

Wat zijn ze leuk die ragdolls van jou! :loveshower: Wij hebben er ook een Arah Aisha en ik zie gewoon de zelfde houdingen en gedrag als bij jou katten!
Ook hier is er een petcar(buggy) maar bij Aisha is deze wel het favoriets: alle nieuwe dingen zijn intressant om te zien.
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#428 Geplaatst 13 september 2011 - 14:18

Oeh bij die derde foto moest ik drie keer kijken voor ik snapte hoe Dori lag :d
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Gini
Gini
  • 49 berichten
  • 1 katten

#429 Geplaatst 13 september 2011 - 14:49

Haha superleuke foto's van prachtige ragdolls. :heart: :love3:

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#430 Geplaatst 13 september 2011 - 14:57

:lachen: Ze nemen hier soms ook echt de meest absurde poses aan. De derde foto is super!

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#431 Geplaatst 14 september 2011 - 01:26

t07037 zei:

Wat zijn ze leuk die ragdolls van jou! :loveshower: Wij hebben er ook een Arah Aisha en ik zie gewoon de zelfde houdingen en gedrag als bij jou katten!
Ook hier is er een petcar(buggy) maar bij Aisha is deze wel het favoriets: alle nieuwe dingen zijn intressant om te zien.

ga je er ook mee wandelen? ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#432 Geplaatst 14 september 2011 - 01:27

giroldi zei:

Oeh bij die derde foto moest ik drie keer kijken voor ik snapte hoe Dori lag :d

ik kan er soms ook niet meer aan uit Giroldi :slach: :slach:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#433 Geplaatst 14 september 2011 - 01:28

Gini zei:

Haha superleuke foto's van prachtige ragdolls. :heart: :love3:

dank je wel ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#434 Geplaatst 14 september 2011 - 01:30

oiseau_ zei:

:lachen: Ze nemen hier soms ook echt de meest absurde poses aan. De derde foto is super!

moet je eens een foto nemen hoe ze zo bij jou erbij liggen , :LOL: :LOL: ;)
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#435 Geplaatst 14 september 2011 - 11:09

marleen57 zei:

moet je eens een foto nemen hoe ze zo bij jou erbij liggen , :LOL: :LOL: ;)

Ik ga mijn best doen, al is dat niet altijd even simpel met camera-schuwe Ilan. :louche: Misschien heb ik chance met Kasper.

Bij Ilan zijn het vaak zo'n poses:

Geplaatste afbeelding