Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#436 Geplaatst 15 september 2011 - 01:20

oiseau_ zei:

Ik ga mijn best doen, al is dat niet altijd even simpel met camera-schuwe Ilan. :louche: Misschien heb ik chance met Kasper.

Bij Ilan zijn het vaak zo'n poses:

Geplaatste afbeelding

:slach: :slach:
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#437 Geplaatst 15 september 2011 - 12:27

hey marleen
genoten van je foto's
schattig hoe ze liggen he
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#438 Geplaatst 16 september 2011 - 01:20

shagrath zei:

hey marleen
genoten van je foto's
schattig hoe ze liggen he

hey cindy je bent er weer :d ,hoe gaat het met je dollekes ? ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#439 Geplaatst 16 september 2011 - 01:24

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#440 Geplaatst 16 september 2011 - 08:36

gaat demi in bad gaan? :s
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#441 Geplaatst 16 september 2011 - 18:12

OiOi  dat zal geen feestje zijn :d
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#442 Geplaatst 16 september 2011 - 20:51

hey marleen,
heel mooie foto's met badschuim
ik ga er vroeg in mn bedje
veel pijn en de ct-scan heeft getoond geen hernia
maar hoe het komt van mn been en de rest is een raadsel
heel veel pijn, dus weinig zin om op  de laptop te zitten
ragnar en tukka stellen het zeer goed
ze beginnen enorm veel te spelen met elkaar
en ragnar gaat nu op een stoel zitten als we eten
precies een hondje
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#443 Geplaatst 17 september 2011 - 01:10

shagrath zei:

hey marleen,
heel mooie foto's met badschuim
ik ga er vroeg in mn bedje
veel pijn en de ct-scan heeft getoond geen hernia
maar hoe het komt van mn been en de rest is een raadsel
heel veel pijn, dus weinig zin om op  de laptop te zitten
ragnar en tukka stellen het zeer goed
ze beginnen enorm veel te spelen met elkaar
en ragnar gaat nu op een stoel zitten als we eten
precies een hondje

had het al gelezen op FB ,Cindy ,erg dat ze de oorzaak niet kunnen vinden ,een dikke knuffel :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#444 Geplaatst 17 september 2011 - 19:37

die twee meisjes van jou, het is zo leuk om ze bezig te zien :LOL:
Hier een fotootje van hun zusje Destiny

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#445 Geplaatst 18 september 2011 - 01:31

amazingdolls zei:

die twee meisjes van jou, het is zo leuk om ze bezig te zien :LOL:
Hier een fotootje van hun zusje Destiny

Geplaatste afbeelding

dank je Anja , zouden ze hun zusjes nog herkennen? kunnen we dori en demi meenemen als we naar je komen om ons kitten uit te kiezen ;) :d
Geplaatste afbeelding

shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#446 Geplaatst 18 september 2011 - 14:33

hey marleen,
ooit zullen ze het vinden hoop ik
nu probeer ik er zo goed mogelijk mee te leven
ook al valt het  iet altijd mee
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#447 Geplaatst 18 september 2011 - 14:38

marleen57 zei:

Geplaatste afbeelding

Ilan komt graag kijken als het bad aan het vollopen is. Hij is er in het begin eens ingesprongen, maar dat was direct gedaan. :lachen: Hebben Dori of Demi nog nooit geprobeerd in bad te springen? Dat schuim moet toch héél verleidelijk zijn. :d :twisted:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#448 Geplaatst 19 september 2011 - 00:52

oiseau_ zei:

Ilan komt graag kijken als het bad aan het vollopen is. Hij is er in het begin eens ingesprongen, maar dat was direct gedaan. :lachen: Hebben Dori of Demi nog nooit geprobeerd in bad te springen? Dat schuim moet toch héél verleidelijk zijn. :d :twisted:

vanavond heb ik een bad genomen oiseau , halfvol kan door mijn stoma en portacath niet te lang in bad zitten maar het kan zo deugd doen ,dori en demi zitten aan de rand van het bad ,maar ineens sprong Demi eraf en nam een aanloop ze wou in het bad springen gelukkig heb ik haar kunnen tegenhouden :x ,alleen dori is er vroeger eens ingesprongen wat een zooitje was me dt ,deze avond was het uiteinde van haar staart nat geworden en ze heeft de hele tijd achter haar staart zitten vangen die gekke dori :lachen: :lachen: .Dori en ik zijn vandaag een wandelingske gaan doen in stad en opeens kwam een meneer met 2 volwassen ragdolls uit een café ,hij had een grote transportbox op een karretje met wieltjes in de box zat er ééntje en bovenop zat de andere aan het riempke ,dori heeft eens gesnuffeld aan haar en niet eens gegrommeld of geblazen ze ging braaf in haar buggy liggen maar ze was wel op haar hoede :x ,het waren 2 zusjes van 8 jaar oud ,ééntje zag eruit als Misty van Anja ,de andere leek meer op een tabby lynx ,,die meneer woont ook in de stad op een appartement ,zo zie je maar dat er nog mensen met hun raggie's op café gaan :LOL: :x ,morgen komt een mevr uit zeeland op bezoek zij heeft 3 ragdolls waarvan ééntje een blue point  mitted heb haar via een forum leren kennen nu komen ze op vakantie in valkenburg en komen even een bezoekje brengen zonder haar raggie's ,wel met een fotoalbum ,ze heeft ook snoepjes voor mijn knuffels bij dat beloofd , :LOL: word om half vijf weer aangeprikt door een knappe verpleger :love3: ,moet dinsdag vroeg naar Gasthuisberg voor controle schildklier , ;)
Geplaatste afbeelding

oiseau_
oiseau_
  • 149 berichten
  • 2 katten

#449 Geplaatst 19 september 2011 - 10:39

Ilan zijn staart is wel vaak nat door het bad en hij heeft dat dan veel te laat door. :lachen: Maar hij heeft een vast plekje in de hoek.

Ik zou graag met onze poezels naar het koffiezaakje (aan het einde van onze straat) gaan waar mijn vriend en ik vaak naartoe gaan. Met Ilan zou het misschien gaan, maar als hij schrikt wilt hij voor zijn leven gaan lopen. Zo hangt hij zichzelf nog eens op aan het riempje :trance: Een buggy is niet echt iets voor ons. Denk dat er zeker veel reactie op zal komen, iedereen vindt Ilan zo mooi. :love: Kaspertje moet sowieso eerst nog wennen aan het tuigje. Ga je altijd met beide wandelen of wissel je af? Zal wel een leuke verrassing geweest zijn om die man te zien. 8 jaar is ook al zo'n knappe leeftijd. :d Wou ik nog vragen: heb je hen een bepaalde inenting gegeven omdat je er mee gaat wandelen?

Geniet morgen van het bezoek! Klinkt al leuk!! Is blue point mitted niet wat jij wilt? Of wat was het weer? Oh, en veel succes vandaag en dinsdag! :geluk:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#450 Geplaatst 20 september 2011 - 00:33

oiseau_ zei:

Ilan zijn staart is wel vaak nat door het bad en hij heeft dat dan veel te laat door. :lachen: Maar hij heeft een vast plekje in de hoek.

Ik zou graag met onze poezels naar het koffiezaakje (aan het einde van onze straat) gaan waar mijn vriend en ik vaak naartoe gaan. Met Ilan zou het misschien gaan, maar als hij schrikt wilt hij voor zijn leven gaan lopen. Zo hangt hij zichzelf nog eens op aan het riempje :trance: Een buggy is niet echt iets voor ons. Denk dat er zeker veel reactie op zal komen, iedereen vindt Ilan zo mooi. :love: Kaspertje moet sowieso eerst nog wennen aan het tuigje. Ga je altijd met beide wandelen of wissel je af? Zal wel een leuke verrassing geweest zijn om die man te zien. 8 jaar is ook al zo'n knappe leeftijd. :d Wou ik nog vragen: heb je hen een bepaalde inenting gegeven omdat je er mee gaat wandelen?

Geniet morgen van het bezoek! Klinkt al leuk!! Is blue point mitted niet wat jij wilt? Of wat was het weer? Oh, en veel succes vandaag en dinsdag! :geluk:
het zou fijn zijn als je je poezels mee kon nemen naar het koffiehuis ,blijven oefenen is de boodschap maar als Ilan zoveel schrik heeft is het wel erg raadzaam om een buggy of een transportmandje te nemen ,eens ze het gewoon zijn willen ze niets liever dan met je mee te gaan ,ik neem dori alleen mee ,éénmaal om de 2 weken gaan we samen ,demi vindt dat fijner om niet zoveel te gaan ,dori maakt veel ruzie in de buggy en voor mij omdat ik ziek ben en weinig energy heb is het te zwaar voor me ,maar probeer ook al eens met demi alleen te gaan ,en dori thuis te laten ,maar dori wil absoluut mee wat kan je daar dan tegen doen ,ze smeekt erom O:)
Geplaatste afbeelding