Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 15 oktober 2010 - 00:43

;) ik heb een grotere buggy gekocht ,lara misschien kan je mijn oude voor 20 euro kopen ,nieuwprijs was 75 euro zonder verplichtingen ,maar werd te klein ,nu zitten ze langs mekaar en niet meer opmekaar :LOL: ,heb er ook een regenhoes bij ,ik ga elke dag met ze wandelen en ergens iets drinken ,zo leer je ook nog mensen kennen ,liefs :d

Guest_Lara_SGC_*
Guest_Lara_SGC_*

#47 Geplaatst 15 oktober 2010 - 08:51

marleen57 zei:

;) ik heb een grotere buggy gekocht ,lara misschien kan je mijn oude voor 20 euro kopen ,nieuwprijs was 75 euro zonder verplichtingen ,maar werd te klein ,nu zitten ze langs mekaar en niet meer opmekaar :LOL: ,heb er ook een regenhoes bij ,ik ga elke dag met ze wandelen en ergens iets drinken ,zo leer je ook nog mensen kennen ,liefs :d

Haha, lief van je op het voor te stellen maar zit een beetje met hetzelfde probleem. Had je buggy in de Tom en Co tegengekomen en bij nader inzien (en had Emily op de arm bij) was hij toch te klein voor mijn groot meisje :)

Zal zelf ook een grotere moeten kopen als Emily's nieuwe maatje eraan komt. Waar heb je deze gekocht? Heb je foto's :x

En ja wil zeker wel eens afspreken om iets te gaan drinken, alleen moet ik dan wel eerst mijn nieuwe buggy hebben :p . Emily pak ik altijd mee op de arm (in een tuigje uiteraard) maar we zouden dan een tijdje op de bus zitten want ik woon zelf in  Kapellen ;)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 16 oktober 2010 - 02:02

is niet erg lara je kan beter ineens een grotere kopen ,mijn heb ik bij de boerenbond gekocht heb zelfs 30% korting gekregen heb iet van 120 euro betaald is een grote en een driewieler echte luxe zal er eens een foto van maken en op het forum plaatsen en dan zijn we weg grtjes :proost:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 17 oktober 2010 - 23:43

vandaag zijn mijn schatjes 6 maanden geworden ,heb de auto gepakt en ben met mijn knuffels een lekkere capuccino gaan drinken in de manege waar mijn vorig paard gestald staat ,het is niet te geloven hoe graag ze mee gaan in de buggy ,zo braaf en natuurlijk veel bekijks ,het is niet voor niets dat een ragdoll hondskatten genoemd worden dat heb ik vandaag eens te meer ondervonden , :catkiss

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 18 oktober 2010 - 00:20

Geplaatste afbeelding hier nog een foto van dori in de afwasbak :LOL: :LOL:

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#51 Geplaatst 18 oktober 2010 - 00:28

Dat geloof ik graag dat je veel bekijks hebt met jouw 2 schoonheden in de buggy.
Zelf heb ik ook een Ragdoll meisje van bijna 11 maanden maar als ik denk aan mijn Nomi in een buggy, ze zou er alles aan doen om te kunnen ontsnappen het is een deugnietje die van mij.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 18 oktober 2010 - 17:59

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 18 oktober 2010 - 19:35

:love3: :love3: :love3: :love3:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 19 oktober 2010 - 02:04

thanks voor de knuffels ,jammer dat je ragdoll er niet in wil en als je elke dag een beetje meer oefent mijn waren in het begin ook zo aan het tegenstribbelen en nu willen ze altijd mee ,met geduld leer je het waarschijnlijk ,als ze eenmaal gewend zijn kan je alle kanten mee op :d :catkiss

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 21 oktober 2010 - 01:10

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding hier nog een paar knuffelfoto's

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#56 Geplaatst 21 oktober 2010 - 01:17

Ohwww die ogen :heart: :heart: :heart:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 22 oktober 2010 - 01:02

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding het is er eindelijk van gekomen om foto's van de buggy te maken ,

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 29 oktober 2010 - 00:50

:LOL: Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding hoi ,hier weer nieuwe foto"s van mijn knuffels

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#59 Geplaatst 29 oktober 2010 - 13:49

wat een schatjes zijn jouw raggies toch en zooo mooi :love2: :love2:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#60 Geplaatst 30 oktober 2010 - 00:39

dank je ,vandaag is mijn lieve dori met haar lange staart tussen de deur gekomen ,ze is altijd zo snel en is een dubbele glazen deur ,ze schreeuwde het uit en heb met haar meegehuild die arme lieverd heb haar in mijn armen een half uur geknuffeld en toen was het beter gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden,nu is het dubbel uitkijken met die deur ,maar het is zo een lieverd ze is het snel weer vergeten en ze crosst weer door het hele appartement achter demi aan :d :LOL: