Spring naar inhoud

- - - - -

dori en demi mijn knuffels

• Log in om te reageren
802 reacties op dit onderwerp
shagrath
shagrath
  • 766 berichten
  • 10 katten

#511 Geplaatst 01 november 2011 - 14:26

hey marleen,
de moed niet verliezen
de poezels en ik houden de vingers voor je gekruist
heel veel sterkte
groetjes
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#512 Geplaatst 28 november 2011 - 00:39

hallo ragdollovers , ik heb nu een veel sterkere bril ,en kan nu wat beter zien maar mijn r-oog blijft slecht ,is aangetast door de schimmelinfectie,die ik van de antibiot heb gekregen 4 weken geleden ,ga mijn 6 de week in gasthuisberg tegemoet en denk niet dat ik naar huis mag deze week maar dat weet ik morgen ,na een ongelooflijklijke strijd van bijna 5 weken tegen bacter infectie(s van hoge koorts ,lijkt de zware antibiot nu de bacter te overwinnen ,de bacter waren resistent geworden en vorige week had ik nog 40 gr ,en moest een nieuwe catheter gestoken worden in de ok ,nu afwachten wat de bloeduitslagen en de bioptie van de longen gaan vertellen ,heb ook nl een longontsteking bij ,lig nog steeds aan de zuurstof ,wat mis ik mijn dori en demi toch ,dori had vandaag de duivel weer in haar zei Ernst ,niet luisteren miauwen overal opspringen waar ze niet mag ,het wordt tijd dat ik weer naar huis keer ,ik moet wel heel erg opletten met de haren van de katjes gelukkig ruien ze nu niet , krijg deze week een hickmanncatheter voor mijn tpn voeding maar moet daarvoor eerst 100% infectie vrij zijn ,is weer een kleine ingreep dinsdag nog een mri scan ,moet ook biopsie van mijn r-oog laten nemen ,is een hele boterham maar ik ben nogal een vechterstype  ,en dankzij de vele kaartjes van jullie en medeleven heb ik mijn strijd bijna overwonnen ,nu op naar mijn lieve echtgenoot en knuffels , ;) ;) ;)
Geplaatste afbeelding

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#513 Geplaatst 28 november 2011 - 08:54

Hallo Marleen

Eindelijk wat goed nieuws!!!
We hebben met zen allen kaarsjes gebrandt en zo hard gewenst dat het beter met u zou gaan dat ze dit niet konden negeren en je ziet de resultaat is er al :LOL:
Ik begrijp dat je u dollekes mist ik zou juist hetzelfde reageren.
Maar nog even doorbijten .
Indien ik iets voor u kan doen laat het me dan zeker weten.
Ernst zal het ook druk hebben met die 2 dollekes :) ze kunnen soms inderdaad de duivel in zich hebben en de kot afbreken :LOL:
Groetjes en positief blijven denken dan ben je al half gewonnen
Rosetta
Geplaatste afbeelding

morgain
morgain
  • 438 berichten
  • 2 katten

#514 Geplaatst 28 november 2011 - 10:27

eindelijk wat beter nieuws!!! Dori zal u wel heel erg missen en zich daarom willen afreageren op het meubilair :d

ik hoop dat je snel terug naar huis mag!
Geplaatste afbeelding

Droppie
Droppie
  • 574 berichten
  • 2 katten

#515 Geplaatst 28 november 2011 - 13:32

heerlijk om te lezen!
vooral het stukje waarin je aanhaalt dat je een vechterstype bent :) dat was ons allemaal wel al duidelijk, maar het geeft ook aan dat je nog kracht genoeg hebt om door te zetten, zodat je straks weer bij je knuffeltjes bent!!!
wat zullen we allemaal blij zijn als je thuis bent, Marleen...
Hou vol!!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#516 Geplaatst 28 november 2011 - 13:37

Ohhh Marleen, wat fijn dat het toch al iets beter met je gaat!
Idd je bent een vechter dat zie je zo wat je al niet hebt moeten doorstaan de laatste tijd.
Blijf een kaarsje voor je branden in de hoop dat je snel zover opgeknapt bent dat je naar huis kunt gaan, je 2 schatten knuffelen!

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#517 Geplaatst 28 november 2011 - 14:04

Ik hoop dat je snel beter mag worden, het gaat precies toch alweer wat de goeie kant uit..... nog even doorzetten !

Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#518 Geplaatst 28 november 2011 - 14:35

Fijn dat het iets beter gaat met je!

Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 28 november 2011 - 20:34

Oh Marleen wat fijn om te horen!!
Nog eventjes en dan mag je alle drie je knuffels weer omhelzen! :LOL:
With A Cat At Home, You're Never Alone! :heart:
*Hanna*

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#520 Geplaatst 28 november 2011 - 20:39

ooo Marleen wat fijn om te horen dat het iets beter gaat
Volhouden en ik blijf duimen.
Dikke knuffel :hug:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#521 Geplaatst 29 november 2011 - 00:31

ik wil iedereen zo bedanken ;) ;) ,maar ben te moe om een verslagje te schrijven probeer morgen wel ,infect is nog steeds in het bloed , :cry: :cry:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#522 Geplaatst 30 november 2011 - 00:57

moet zeker nog tot 18 december in het ziekenhuis blijven aan de schimmeldodende  antibiot kan ik alleen via infuus ,en met de longontsteking nemen ze geen enkel risico's ook na die zware bacter infectie's ,heb zo gehuild , :cry: :cry: dori is heel ondeugend ,ze steekt van alles uit zegt Ernst ,telkens als Ernst met me belt ,misschien weet ze dat haar bazinneke aan de andere kant van de telefoon zit ,en wil ze zo aandacht opeisen ,ik zal morgen nog wat foto's plaatsen die Ernst gemaakt heeft ,liefs ;) ;)
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#523 Geplaatst 30 november 2011 - 00:59

mijn kamergenote ,is een rariteit ,heb nog nooit zo iemand ontmoet die zo associaal is hopelijk mag ze snel naar huis gaan ,is echt niet fijn nu kl comp zit
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#524 Geplaatst 30 november 2011 - 07:10

Lieve Marleen toch...dat wordt inderdaad nog even op de tanden bijten en ik kan me heel goed voorstellen dat je je schatten enorm hard mist. Maar je mag geen risico's nemen, beter eerst zeker zijn dat alle nare beestjes uit je lijf zijn. Tof wel dat Ernst goed voor Dori en Demi zorgt en zelfs de tijd vindt om foto's te nemen. We kijken er al naar uit :thumb:    Dikke :hug:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#525 Geplaatst 30 november 2011 - 07:53

Lieverd we vinden het niet erg dat je iedereen wat antwoord, we zijn al heel blij dat je kan antwoorden hoor.
Wat een tegenslag heb je weeral gekregen dat je zolang nog moet blijven maar natuurlijk wel goed dat ze geen risico nemen.
Maar hoop heel erg dat je met de feestdagen thuis kan zijn!!!